Petice proti stavbě obřího ruského kola v Praze

admin

#1

2016-07-02 02:58

Vážený autore,

dovolím si Vaši petici zveřejnit také na e-petice.cz


Nepřihlášený uživatel

#2

2016-07-02 06:39

Aha.

Chceš-li poznat, co je dřina, kup si kolo Ukrajina.

ZTOHOVEN

#3

2016-07-02 14:57

NESMÍ SE V ČESKU POSTAVIT RUSKÉ KOLO!!! PROTOŽE RUSI SEM NEPATŘÍ! RUSI MAJÍ SVÍHO AGENTA UŽ NA PRAŽSKÉM HRADĚ A V KARLOVÝCH VARECH A MY NEDOVOLÍME ABY SE TU JEŠTĚ VÍC ROZTAHOVALY! 

SMRT RUSKÉMU AGENTOVY NA HRADĚ. !!!!!!!!!

AŤ ŽIJOU HRDINOVÉ ZTOHOVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

admin

#4 Re:

2016-07-02 15:12

#3: ZTOHOVEN -  

 Vážený uživateli zneužívající jméno,

Vaše IP adresa je sledována a obsah byl předán policii ČR!

 

Euromajdan

#5 Ruske sracky

2016-07-04 09:35

Ja tu nehci nic ruskeho ani ruske kolo ne! Rusove jsou smejdi okupujou Ukrajinu je treba rusy vyhubit v prve rade rudeho hajzla trpajzlika Putina !!!!!!!!!!!!!!!!!! At zije Majdan! At zije NATO! At zije USA! 


Nepřihlášený uživatel

#6 coval,

2016-07-05 10:18

   Dost ohavná věc, soudě podle zkušeností z jisté nejmenované země mimo Eurokokotistán. Radši se kouknu z Petřína nebo ze Žižkova. Mají tam za tím účelem už i postavené rozhledny, a dívat se odtamtud můžete až do omrzení.

   Možnosti velkého kola v oboru prospěšných služeb tím nejsou vyčerpány. Pokud mě paměť neklame, na kaskádě vltavských přehrad skoro všude chybí lodní výtahy, které by stály za řeč. Nabídku lodní dopravy po řece to redukuje až k naprosté bezvýznamnosti. Je to škoda, navíc zbytečná.

   Skotský, vodou i elektřinou po skotském obyčeji šetřící lodní výtah s velkým kolem, Falkirk Wheel, ukazuje obrázek níže. Platí se zde jen za tření v ložiscích. Co pozvat Skoty, aby jich u Vltavy několikpostavili. Povšimněme si, že v údolí se lodní výtah schová. Jen nahoře laškovně vykukuje. Jako hrad Kost, co z dálky vypadá jako zatoulaná stodola kdesi v poli.

 

 


Nepřihlášený uživatel

#7 Jezte ruská vejce.

2016-07-09 18:10

Jsou to vejce našich přátel.


Nepřihlášený uživatel

#8 Kolo nemá s Ruskem nic společného ...

2016-07-11 11:33

"Ruské" je zavádějící pojem, používaný novináři, se zemí jako takovou nemá nic poslečného, takže v tomto ohledu je diskuze bezpředmětná. Jedná se o vyhlídkové (Ferissovo) kolo. Dodavatelem má naopak být firma, která s Ruskem nemá opravdu nic společného - http://www.dutchwheels.com/contact


Nepřihlášený uživatel

#9

2016-07-11 20:24

Pokud by kolo bylo poháněné vodou jako u mlýna na spodní vodu, nic bych proti němu neměl, jbš


Nepřihlášený uživatel

#10

2016-07-12 13:07

Pitomina, řekl by jeden známý spisovatel, co už nežije. Mám tu čest se připojit, za komentář to ani nestojí.
Helena Kašová
admin

#11 Re: Ruske sracky

2016-07-12 15:22

#5: Euromajdan - Ruske sracky 

 

 Vážený uživateli zneužívající jméno,

 

Vaše IP adresa je sledována a obsah byl předán policii ČR!

 


Nepřihlášený uživatel

#12

2016-07-15 11:36

Petici jsem podepsala, JSEM PROTI této šaškárně, je to opět klasický tunel - společnost založená před 3 měsíci, bez tradice, bez historie, projektu nepředcházela diskuze s občany, rada projekt schválila tajně mimo řádné zasedání rady, nízké nájemné, jediný uchazeč, tato akce nese všechny znaky korupce Lenka Vančatová

Nepřihlášený uživatel

#13 Re:

2016-07-15 23:20

#6:  

 Všimněme si, že reálná výška dolní hladiny nemusí být konstantní.  V horní  úvrati  je kolo celé ve vzduchu. Voda je jen v kanálu nad korunou přehradní hráze  Výška horního kanálu se nemění.

Výtah  musí  zůstat v každém okamžiku vyvážený.  Kolo, ani jeho náklad,  se proto v žádném okamžiku žádnou částí nesmí ponořit. Otáčí se celou dobu ve vzduchu.   Dolní úvrať je tedy ještě spojena se zdymadlem, které přizpůsobí proměnnou výšku hladiny  pevné pracovní výšce výtahu.

Nicméně, pokud jsou tyto výtahy dva, se stejnou výškou horního kanálu, jeden před přehradní zdí, druhý za ní, mohou spolupracovat. Jeden z výtahů vyveze loď nahoru, do výšky plavebního kanálu nad přehradní zdí. Tímto kanálem loď popojede  ke druhému.   Ten ji usadí na hladinu na druhé straně.


Nepřihlášený uživatel

#14 Re:

2016-07-20 18:51

#12: -  

 To je jen kycí obálka. Ruské kolo umí v Praze roztočit jen jedna rodina kolotočářů. Mňau.


Nepřihlášený uživatel

#15

2016-07-20 23:52

Je spousta lidi co se o tuto lokalitu stara jak o vlastni napriklad detske hriste ci skatepark ve kterem obycejni kluci tvori z vlastnich sil prekazky pro ostatni a pomahaji si navzajem zlepsovat se a nefetovat ve smichovskym ghetu nekde pod mostem . To podporte sport a zazemi pro mlade lidi.. premejslejte.. neni to jen o penezich a mit o kolecko navic

Nepřihlášený uživatel

#16 Re: Re:

2016-07-20 23:54

#4: admin - Re:  

 Coze proc.. ja sem ja..


Nepřihlášený uživatel

#17

2016-07-22 13:02

Uz toho mame dost. Uz zadnou silenost do Prahy.

Nepřihlášený uživatel

#18 Re:

2016-07-23 22:10

#6:

 

Detailněji:      video       + video 

Planetová synchronizace otáčení nákladových bazénů  asi  minimalizuje šplíchání, zobce mohou pomoci výtah zastavit, pokud je prostor dolní úvrati zatopený,  nýty nevím.

 


Nepřihlášený uživatel

#19 Re: Re:

2016-07-24 00:33

#13: - Re:  

Pohled z ptačí perspektivy ukazuje, že i úplně dole je kolo pořád celé ve vzduchu.

 

 


Nepřihlášený uživatel

#20 Re: Re: Re:

2016-07-24 09:49

#19: - Re: Re:  

 

 Falkirk Wheel  

je rotační lodní výtah, který překonává výšku 24 metrů. Výtah od 24.05.2002 nahradil systém jedenácti zdymadel, který zde fungoval až do 30. let 20. století.  K pohonu slouží motor o výkonu pouze 22,5 kW. Spotřeba energie na otočení o 180°stupňů činí 1,5 kWh.

 

  Má celkový průměr 35 metrů.  Dva symetrické protilehlé přepravní tanky s kapacitou  302 tun jsou od sebe vzdáleny asi 25 m.

   Tyto ...nákladové vozíky/vany mají vždy stejnou váhu. Ať už nesou užitečný  náklad, nebo ne.  Váha bazénu se připluvším člunem nezmění.  Potvrzuje to platnost Archiméhova zákona, člun  přebytečnou vodu vytlačí.  

    To udržuje kolo vyvážené. A tak se, přes jeho obrovskou hmotnost, otáčí o 180 ° za méně než čtyři minuty při použití velmi malého množství energie.

     Potřebný výkon  k transportu oněch 302 tun do přepravní výšky 24 metrů je...   22,5 kW pro napájení elektromotorů.   Pouhých 1,5 kilowatthodin (kWh) energie ve čtyřech minutách, což je zhruba stejné množství  jako na  osm konvici vroucí vody.

Kolik šetrní Skoti za tuto atrakci zaplatili? 

Falkirk Wheel stálo £ 17.500.000,  (+restaurování,  asi kanálu, projekt jako celek  84,5 milionu £ (z toho 32 milionů £ pocházelo z Fondu Národní loterie). V r. 2006 jízda na kole stála 8 £ pro dospělé a 4.25 £ pro děti ve věku 3-15 (zdarma pro děti do 3 let), OAP  cena 6,50 £, studenti / UB40 £ 6,50  a rodinná jízdenka 21,50 £ (2 dospělí a 2 děti) a sleva 10% pro skupinu 20 nebo více.

 

 

 


Nepřihlášený uživatel

#21

2016-07-25 14:39

Chci radši skotská kola u přehrad.


Nepřihlášený uživatel

#22

2016-07-25 18:56

Plavební komory na Vltavě

Orlík: (91m) plavidla do šířky 2,6 m, délky 8,5 m a hmotnosti 3,5 tuny.

Slapy:/70m) plavidla do šířky 2,6 m, délky 8,5 m a hmotnosti 3,5 tuny.

Kontejner: Jedná se o technicky přesně standardizovaný a unifikovaný předmět. Kontejnery mají stanoveny 3 běžné délky: 20 stop (6,1 m), 40 stop (12,2 m), 45 stop (13,7 m). Max. brutto hmotnost je necelých 31 tun.


Nepřihlášený uživatel

#23

2016-07-25 20:09

Použité lodní kontejnery jsou ... nepochybně použitelné na vícero způsobů. Vltavská kaskáda kdysi měla být spojena vodní cestou s Dunajem. Od tohoto záměru bylo později upuštěno.  Následující obrázek ukazuje tunel pro horní kanál u Falkirk Wheel:


Nepřihlášený uživatel

#24

2016-07-28 12:10

Děti na Smíchově, mají si kde hrát???
Nemají, Smíchov je už tak hodně vytížený a nepotřebuje další nával ruchů a lidí, které obří kolo přinese.
Obětujete další kus zeleně pro výdělek!

Nepřihlášený uživatel

#25

2016-07-28 13:31

Souhlasím v plném rozsahu! S pozdravem Míra Pavel.