Zachovejme železniční stanici Praha-Bubeneč

Eda

/ #21 Re: Zdůvodnění proč bourat / nebourat.

2014-04-07 07:26

#1: -

Tak tenhle článek je jasná manipulace. Říct v prvním odstavci že je proti bourání a dál opisovat kancelářská zdůvodnění je evidentní způsob jak někoho zblbnout ale k důvodům :

- Zvýšení rychlosti na 160 - jasně po rekonstukci celé tratě je možné jet 160 na celém úseku od zastávky Bubenče až kde končí rozdělení kolejí k Podbabě. Kdo se díval na mapu je mu jasné, že se žádný vlak nevyřítí 160 km, protože to v Podbabě neubrzdí - To je blábol !!! Pokud budou chtít profilovou rychlost 160 musí platit v celém úseku to přeci nebrání aby vlak zastavil v Bubenči.

- prostorová průchodnost pro ložnou míru UIC ... stejné jako v předchozím, musí platit pro obě místa a není důvod aby pro se rušila stanice a přesouvala se dál.

- o realizaci úprav podmiňujících použití vozidel s naklápěcí technikou - myšleno Pendolíno ? Opět musí paltit pro celý úsek který musí zrekonstruovat. No a v Podbabě zastavovat určitě nebude.

- Směrnicím evropského parlamentu (EP) a Rady EP pro dosažení Interoperability - Myslíte že by někdo v západní Evropě zacházel k památkami jako u nás? Možná proto máte divný pocit, když jedete za hranice, že si tam víc váží vlastní hystorie. Stanice v Bubenči byla postavena 1850 !!! Tak že jako komunisti odpálili jendo z nehezčích nádraží Těšnov, něčí zájmy nechají zbourat něco co funguje aby dál postavili levnou zastávku, kterou nemusí udržovat.

- Povinnost dodržet směrnice EP je dána jejich implementací - to je blábol co ?

- Vyhlášku Ministerstva dopravy č.352/2004 Sb., o provozní a technické propojenosti evropského žel. systému - netušil jsem, že tahle trať je hlavní tratí evropského žel. systému.

- bezbariérové užívání staveb - Jako že zastávka o 800 m dál bude bezbariérová ? Co brání aby Bubeneš byl bezbariérový? Možžná ale vybudování bezbariérové zastávky a zbourání jednoho nádraží bude levnější než bezbariérové úpravy stávajívího. Ale na to jsem v ČR vcelku dost hloupí abychom tomu uvěřili.

- No a poslední odstavec je jak vystřižený z úvodníku mezinárodní situace na schůzi zahrádkářů za socialismu: "Cílem optimalizace traťového úseku Praha Bubeneč – Praha Holešovice, je vytvoření technických a provozních podmínek k zabezpečení přepravy podle výše uvedených a mezinárodně dohodnutých zásad, zvýšení bezpečnosti železničního provozu a zlepšení kultury cestování v daném úseku. Optimalizací je plněn i další cíl spočívající ve vytvoření kvalitního systému železniční dopravy ČR, který by v integraci a návaznosti s železniční sítí sousedních států mohl obstát v konkurenci především se silniční dopravou."