Kokorinska draha 076
Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Kokorinska draha 076
Nepřihlášený uživatel |
#512014-10-04 18:32Chtěl bych připomenout, že ve Lhotce je tábor pražských DDM (bývalé pionýráky). Nejen že je přes prázdniny plný, ale i během roku je využíván školami a také ke cvičení záchranných složek. Při velkých akcích zabere zvláštní vlak ve Lhotce 2 koleje ze 3. Nechci vidět ty kolony autobusů, které by pak musely nahradit vlak. Nehledě nato, kam by se to poskládalo. |
Drahuna |
#52 Re: Re: 0762014-10-04 23:44#16: ekonom - pragmatik - Re: 076 Vážený pane ekonome, jak to múžete vědět ? Ostatně nákladní doprava nemusí vozit je zemědělské plodiny... Never say never!:-))) Moje maminka pracovala jako tranzitérka ČD v Mladé Boleslavi a ty stovky tisíc aut, která ČSD (tehdy) přepravila asi někdo těžko spočítá ! Osobně se domnívám, že zbytky zuboženého lidstva se za nějaká ta léta (a jen Pán Bůh ví, kdy to bude) budou nuceny vrátit k formanské dopravě nebo k nůši na zádech a taková drezína na ruční pohon (pumpovací) bude pak velice žádaná ! Kdo ví, CO jednou bude živit Vaše potomky ? :-) |
Drahuna Nepřihlášený uživatel |
#53 Re: Pragmatikům2014-10-05 00:00#34: Jiří Dovrtěl, Praha - Pragmatikům Vážený pane Dovrtěle, zcela s Vámi souhlasím. Uplatňovat a upředňosťovat u všeho pouze hledisko ekonomické je krátkozraké a nepříliš inteligentní (ekonom pragmatik promine). Ostatně - v 90. letech minulého století jsme začasté slýchali z úst jednoho z nejpragmatičtějších ekonomů této země výrok: "Co je ekologické, je ekonomické !" A pravdu měl, Ing. Václav Klaus, prezident v.v. ;-)) Pan Erazim Kohák říká, že kdo jednou přesedne z prostředků hromadné dopravy do auta, v naprosté většině se k ní už nevrátí, byť by byl jakkoliv proň výhodná. Vidím to všude okolo - bydlíme cca 15 km od Prahy, příměstská doprava k metru do Dejvic stojí 24,- korun, bus jezdí co 15 minut, o víkendech 2x za hodinu, jízda trvá ve špičce 25 minut (během nichž se dá např. relaxovat poslechem hudby, četbou, spánkem - zkuste to za volantem !, učit se, přemýšlet (sic !), popovídat si s příjemným nebo příjemnou XY atd. atp. Přesto spousta Homo sapiens, domnívaje se, že tím dávají najevo svou nezávislost a individualitu, poskakuje autem už daleko před Prahou v koloně stylem "brzda-plyn" - odpoledne zpět dtto - to mi opravdu nepřipadá ani ekonomické, natožpak moudré !
|
Nepřihlášený uživatel |
#542014-10-06 10:40Určitě má smysl rekonstruovat. Na trati jezdí kromě ČD také i KŽC (Klub železničních cestovatelů - Kokořínský Motoráček, dne 28.10. a 17.11.2014). Myslím si, že dopravci a také i cestující to ocení. |
Country lady |
#55 Re:2014-10-06 10:45Díky za bezvadný tip !! Manžel má v těchto dnech narozeniny a asi už vím, kam vyrazíme !!! SKVĚLÉ ! |
Nepřihlášený uživatel |
#562014-10-06 11:11úprava jízdního řádu by byla určitě chytřejší, než trať zavřít, bohužel čundráků a turistů ubývá, žijem v pitomé zemi,řízenou pitomci a penězi |
RoBot |
#57 Mšensko2014-10-06 11:12úprava jízdního řádu by byla určitě chytřejší, než trať zavřít, bohužel čundráků a turistů ubývá, žijem v pitomé zemi,řízenou pitomci a penězi |
Nepřihlášený uživatel |
#582014-10-06 14:44SŽDC neumí hospodařit. Objednává výluky, které nejsou potřeba a tam kde je to třeba tak nic nedělá.Proč chce kupovat pozemky a nemovitosti od ČD? To má tolik peněz, když nemá na opravy tratí? Kdybych byl majitel SŽDC asi bych ČD řekl ať si ty pozemky a nádraží za ty peníze nechá. |
Nepřihlášený uživatel |
#592014-10-06 15:00Velká ztráta takové krásné tratě,jenž vybudovali naší předci. |
vlk |
#602014-10-06 18:19hodně lidem to zatíží život bez dopravy,,,,,,,vlak je schopen jezdit i v zimě a ve sněhu je to důležité poítko |
Nepřihlášený uživatel |
#612014-10-06 20:26Je mi líto lidí, kteří ztrácí v místě svého působení tak výkonný a pohodlný dopravní prostředek jako je vlak. Cítím to m.j i jako ochuzení kulturního cestování. Josef Bubeník, Poděbrady |
Křesomysla |
#62 Re:2014-10-06 22:56Pokud máte tyto dojmy, bylo by snad pro Vás lepší, kdybyste si místo naší "pitomé" vlasti zvolil nějakou "chytrou" .... Každý národ má takovou vládu, jakou si zvolil, alespoň v zemích, kde existují demokratické volby. Máte pocit, že Vy jste úplně mimo veškerou zodpovědnost ? Prosím, přemýšlejte o tom, co byste Vy sám osobně mohl udělat pro to, aby se věci změnily. Mohl byste možná začít tím, že se pořádně naučíte tu naši "pitomou" mateřštinu ;-) , ona je totiž velice krásná a myslím si, že za to skutečně stojí ! Děkuji a upřímně Vám přeji, abyste se zbavil svých smutných pocitů a zatrpklosti ! |
Nepřihlášený uživatel |
#632014-10-06 23:33#28: Ochránce 076 - Re: k dopisu jednoho z anonymů: Označit něčí názor za "ubohý" bych se já neodvážila, ať už by pisatel psal cokoli. Má přece právo vidět věci jinak, než Vy, který se ani nepodepíšete. Já se za své názory nestydím a Vaše si ráda se zájmem přečtu, aniž bych je shazovala a emotivně komentovala. Nikdo tady neznehodnocuje práci "vašich dědů", o tom v mém příspěvku nebyla řeč. Také raději jezdím vlakem než autobusem a pěšky chodím běžně, nebojte se. Auto nemám a pořídit si ho se nechystám. A to i přes fakt, že jsem v práci nebo doma často o 15 i více minut později, protože vlak nejede na čas. Což vidím jako jeden z důvodů, proč někteří lidé přesedlali z vlaku raději na autobus nebo auto. Zvlášť když se pak některých průvodčí musejí téměř doprošovat o vydání zpožděnky. Podepsat nějakou petici opravdu nic nestojí. Nařídit někomu, aby udělal to či ono, co se líbí právě mně, je jednoduché. Jde mi o to, aby lidé nepodepisovali cokoli, aniž si o tom zjistí podrobnější informace a názory z více stran. Souhlasím s Vámi, že se v republice i v SŽDC vyhazují peníze, sjednávají předražené zakázky atd. A Vy opravdu věříte, že petice tuto neblahou praxi změní? Už se nebudou dávat zakázky firmám strýčků? A ještě k fotografii pod peticí: trochu mne mrzí, že je vybrána účelově. Spoj ve 14.36 z Ml. Boleslavi opravdu bývá hodně naplněný, když jedou studenti ze škol, lidé z práce. Okomentovat jej slovy "běžná obsazenost vlaku" není přesné. V. Skopcová
|
Nepřihlášený uživatel |
#642014-10-06 23:43#27: - Re: k dopisu jednoho z anonymů: Vy jste asi Sibylla, že už takhle předem přesně víte, co by bylo, kdyby bylo. Já takovou jasnozřivost nemám, jen tady diskutujeme. Ale aspoň si texty po sobě čtu, než je zveřejním na internetu, aby se nehemžily hrubkami. Jestli chcete, udělám Vám zdarma korekturu, můžete se na mne s důvěrou obrátit! :-) A podepsat se umíte? Já ano. V. Skopcová
|
Míla |
#652014-10-07 07:16Cesta vlakem směr Mělník - Mšeno má svou přidanou hodnotu ve výhledu do krajiny. Proto jsem přesvědčená, že v tomto případě by se mělo přihlédnout i k historii, estetice a kultuře této vlakové trasy. Jistě, dnes se vše poměřuje ekonomicky, ale pokud by "nepožrali" finance svými platy top manažeři, jistě by zůstalo dost na zachování takovýchto tratí. Právě tyto lidi s velmi nadstandartními příjmy nezajímá, zda uzavřením trati nezpůsobí normálním lidem starosti s dopravou do zaměstnání, škol, školek, k lékaři, zubaři, na nákup, na návštěvu atd. Spousta lidí nemůže používat vlastní vozidlo ze zdravotních důvodů, z důvodu vysokého věku, z jednoduchého důvodu, protože na nákup a provoz vlastního vozu jednoduše nemají. Jen ať nám ji zachovají, abychom si při pohledu z okna vlaku mohli pořád zpívat: "...a to je ta krásná země, země Česká, domov můj." |
Nepřihlášený uživatel |
#662014-10-07 18:12Dobrý den!Možná se někomu zdá,že je to zbytečné.Přátelé NENÍ!!! Kdo zná historii Posázavského pacifiku,před několika lety rovněž odsouzené k záhubě,ten dá svůj hlas za záchranu této trati.Tehdy doslova pár lidí tuto trať postavilo znova na nohy.Dnes je trať z Prahy přes Jílové,Týnec nad Sázavou do Čerčan plně vytížena. |
Nepřihlášený uživatel |
#672014-10-08 07:54Ten kdo rozhoduje o zrušení dráhy je zaslepen penězi.Vždyť se jedná o krásnou a malebnou krajinu Kokořínska, je třeba podporovat cestovní ruch a nebýt buran a jen tloustnou u PC a televize (u těch přiblblých seriálů). |
Nepřihlášený uživatel |
#682014-10-08 09:22Každé zrušené trati je škoda, už kvůli společenskému životu v naší zemi. Jen je potřeba více dobré vůle. Tuzar |
Nepřihlášený uživatel |
#692014-10-08 09:57Já jako železničář a velký fanda kolejové dopravy jasně souhlasím se zachováním provozu na trati.je to jedna z našich nejkrásnějších lokalek jež mám spojenou s návštěvou krásných míst jako je třeba hrad Houska. |
Nepřihlášený uživatel |
#702014-10-08 10:43Neopouštěj staré věci pro nové ... cituji z písničky... :) |
Nepřihlášený uživatel |
#712014-10-08 15:45Tahle trať potřebuje opravu,co bychom si namlouvali. Rychlostí 20 km v hodině tam jezdí vlaky už léta. Tak uvěřme slovům pracovníků Českých drah, že opravu provedou rychle a kvalitně, aby se místní vláček zase brzy vrátil na koleje.Dáša |
Nepřihlášený uživatel |
#722014-10-08 16:44Dík autorům petice za její vytvoření, Kokořínsko a Mšenka patří k sobě. Doufám, že petici podepíše spousta lidí a bude mít pozitivní výsledek, tj.opravu a zachování trati. |
Nepřihlášený uživatel |
#732014-10-08 20:22BYL JSEM PŘED VOJNOU NA VANDRU NA KOKOŘÍNKU, JELI JSME TOUTO LOKÁLKOU, A TAK JSEMMĚL DVA ROKY NA CO PŘÍJEMNÉHO VZPOMÍNAT, A PROTO ZACHRÁNIT |
Nepřihlášený uživatel |
#742014-10-09 05:31Stát se má starat o blaho svých občanů, né naopak! K tomu patří i doprava. |
Nepřihlášený uživatel |
#752014-10-09 06:24Smutné je, že např.ze značení jakýchsi silničních pruhů na Praze 4-Pankráci, které stálo 7 milionů se 5 milounů rozkradlo... O známém problému dálnice na Ostravu, tunelu Blanka, Trojském mostě, "zlaté" cyklostezky na Praze 9 a podobných "projektech" nemluvě. A pár milionů na opravu drah, které fungují 120 let a mohl by nám je závidět celý svět, protože jinde takové pokrytí železniční sítí není, se v tomto státě nechce najít.... |
|
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Odmítáme ideologizaci nových RVP
2011 Vytvořeno: 2024-05-01
Lepší život pro koně z Ludvíkova
2639 Vytvořeno: 2024-04-26
Za odstranění komunistické výzdoby ve stanici metra Anděl v Praze
2339 Vytvořeno: 2024-03-19
Udržení lékařské péče pro děti a dorost v Podbořanech
340 Vytvořeno: 2024-04-29
Petice za zachování barokního mostu v Květnici
185 Vytvořeno: 2024-04-27
Petice proti jízdě na koni po Praze v kočáře.
184 Vytvořeno: 2024-05-02
Otevřený dopis Mons. Janu Graubnerovi, arcibiskupovi pražskému, v souvislosti s prezentací knihy "Spiknutí".
3470 Vytvořeno: 2024-04-22
Mánes umělcům! Výzva Nadaci českého výtvarného umění.
615 Vytvořeno: 2024-04-08
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
180 Vytvořeno: 2024-04-15
HUMANS FOR CEASEFIRE / žádáme příměří v Gaze a Izraeli
3812 Vytvořeno: 2024-03-26
VETERÁNI PRO MÍR
208 Vytvořeno: 2024-04-24
Za ZACHOVÁNÍ původní výzdoby ve stanici metra Anděl v Praze
82 Vytvořeno: 2024-04-27
Žádné větrné elektrárny v Kružberku!
113 Vytvořeno: 2024-04-26
Řeště neustálý hluk a porušování nočního klidu ze strany hostů A&O Hostelu v Praze - Malešice
78 Vytvořeno: 2024-04-30
Za okamžité řešení „Zvýšení bezpečnosti ve městě Chebu“
427 Vytvořeno: 2024-03-27
Odvolání pana Ing. Zdeňka Zajíčka z Komise pro školství v Českém Krumlově
153 Vytvořeno: 2024-04-26
Petice proti stavbě větrných elektráren ve Studené Loučce
65 Vytvořeno: 2024-05-02
Řád Bílého lva pro Jindřichohradečáka Františka Peltána
102 Vytvořeno: 2024-04-26
Petice za pojmenování nových ulic na Rohanském nábřeží podle postav z Rohanu v Pánovi prstenů
19744 Vytvořeno: 2024-03-05
Proti záměru vedení Statutárního města Olomouc spojit kulturní instituce Moravskou filharmonii a Moravské divadlo v jednu instituci
2581 Vytvořeno: 2023-04-07