Zachovejme železniční stanici Praha-Bubeneč
Quoted post
Eda |
#21 Re: Zdůvodnění proč bourat / nebourat.2014-04-07 07:26Tak tenhle článek je jasná manipulace. Říct v prvním odstavci že je proti bourání a dál opisovat kancelářská zdůvodnění je evidentní způsob jak někoho zblbnout ale k důvodům : - Zvýšení rychlosti na 160 - jasně po rekonstukci celé tratě je možné jet 160 na celém úseku od zastávky Bubenče až kde končí rozdělení kolejí k Podbabě. Kdo se díval na mapu je mu jasné, že se žádný vlak nevyřítí 160 km, protože to v Podbabě neubrzdí - To je blábol !!! Pokud budou chtít profilovou rychlost 160 musí platit v celém úseku to přeci nebrání aby vlak zastavil v Bubenči. - prostorová průchodnost pro ložnou míru UIC ... stejné jako v předchozím, musí platit pro obě místa a není důvod aby pro se rušila stanice a přesouvala se dál. - o realizaci úprav podmiňujících použití vozidel s naklápěcí technikou - myšleno Pendolíno ? Opět musí paltit pro celý úsek který musí zrekonstruovat. No a v Podbabě zastavovat určitě nebude. - Směrnicím evropského parlamentu (EP) a Rady EP pro dosažení Interoperability - Myslíte že by někdo v západní Evropě zacházel k památkami jako u nás? Možná proto máte divný pocit, když jedete za hranice, že si tam víc váží vlastní hystorie. Stanice v Bubenči byla postavena 1850 !!! Tak že jako komunisti odpálili jendo z nehezčích nádraží Těšnov, něčí zájmy nechají zbourat něco co funguje aby dál postavili levnou zastávku, kterou nemusí udržovat. - Povinnost dodržet směrnice EP je dána jejich implementací - to je blábol co ? - Vyhlášku Ministerstva dopravy č.352/2004 Sb., o provozní a technické propojenosti evropského žel. systému - netušil jsem, že tahle trať je hlavní tratí evropského žel. systému. - bezbariérové užívání staveb - Jako že zastávka o 800 m dál bude bezbariérová ? Co brání aby Bubeneš byl bezbariérový? Možžná ale vybudování bezbariérové zastávky a zbourání jednoho nádraží bude levnější než bezbariérové úpravy stávajívího. Ale na to jsem v ČR vcelku dost hloupí abychom tomu uvěřili. - No a poslední odstavec je jak vystřižený z úvodníku mezinárodní situace na schůzi zahrádkářů za socialismu: "Cílem optimalizace traťového úseku Praha Bubeneč – Praha Holešovice, je vytvoření technických a provozních podmínek k zabezpečení přepravy podle výše uvedených a mezinárodně dohodnutých zásad, zvýšení bezpečnosti železničního provozu a zlepšení kultury cestování v daném úseku. Optimalizací je plněn i další cíl spočívající ve vytvoření kvalitního systému železniční dopravy ČR, který by v integraci a návaznosti s železniční sítí sousedních států mohl obstát v konkurenci především se silniční dopravou." |
Odpovědi
nvlik |
#47 Re: Re: Zdůvodnění proč bourat / nebourat.2014-04-21 08:08:28#21: Eda - Re: Zdůvodnění proč bourat / nebourat. Reaguji pouze na tu čast o bezbariérovosti Bubenče. Ano, vybudování nové bezbarierové zastávky vyjde levněji, než přestavba Bubenče - to je jednoznačné. Mám s železnicí něco společného a můžu Vás ujistit, že se stále neví zda se budova zachová nebo ne. Víme, že veškeré technologie pro provoz dráhy se přesunou do té hranaté budovy vedle, která už jako technologická sloužila doposud s tím, že se tam přesune i dopravní kancelář. To kolejiště v Bubenči také zůstane, pouze zde přestanou zastavovat vlaky osobní dopravy. |
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Odmítáme ideologizaci nových RVP
2723 Vytvořeno: 2024-05-01
Mánes umělcům! Výzva Nadaci českého výtvarného umění.
1751 Vytvořeno: 2024-04-08
Lepší život pro koně z Ludvíkova
2662 Vytvořeno: 2024-04-26
Za odstranění komunistické výzdoby ve stanici metra Anděl v Praze
2393 Vytvořeno: 2024-03-19
HUMANS FOR CEASEFIRE / žádáme příměří v Gaze a Izraeli
3990 Vytvořeno: 2024-03-26
Petice za zachování barokního mostu v Květnici
248 Vytvořeno: 2024-04-27
Petice proti jízdě na koni po Praze v kočáře.
218 Vytvořeno: 2024-05-02
Udržení lékařské péče pro děti a dorost v Podbořanech
345 Vytvořeno: 2024-04-29
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
226 Vytvořeno: 2024-04-15
Otevřený dopis Mons. Janu Graubnerovi, arcibiskupovi pražskému, v souvislosti s prezentací knihy "Spiknutí".
3490 Vytvořeno: 2024-04-22
Za ZACHOVÁNÍ původní výzdoby ve stanici metra Anděl v Praze
104 Vytvořeno: 2024-04-27
Řeště neustálý hluk a porušování nočního klidu ze strany hostů A&O Hostelu v Praze - Malešice
83 Vytvořeno: 2024-04-30
Petice proti stavbě větrných elektráren ve Studené Loučce
82 Vytvořeno: 2024-05-02
VETERÁNI PRO MÍR
210 Vytvořeno: 2024-04-24
Za okamžité řešení „Zvýšení bezpečnosti ve městě Chebu“
429 Vytvořeno: 2024-03-27
Petice za změnu systému extraligy
1096 Vytvořeno: 2024-04-22
Petice za pojmenování nových ulic na Rohanském nábřeží podle postav z Rohanu v Pánovi prstenů
19760 Vytvořeno: 2024-03-05
Proti záměru vedení Statutárního města Olomouc spojit kulturní instituce Moravskou filharmonii a Moravské divadlo v jednu instituci
2594 Vytvořeno: 2023-04-07
Zachování soutěžního modelu, včetně "Republikového finále v rámci projektu Olympijský víceboj"
53 Vytvořeno: 2024-05-03
Petice za odstranění mozaiky "Veškerá moc v ČSSR patří pracujícímu lidu" z vestibulu metra na stanici Hradčanská
43 Vytvořeno: 2024-05-01