PETICE s připomínkami k novému autobusovému dopravci na lince Děč

Quoted post

Mates

#62

2014-11-23 09:48

Tak mě na tomhle asi nejvíc vadí to, jak je tento problém prezentován. Je více než evidentní, že viníkem vzniklé situace je z 90 % město Děčín a jeho dopravní podnik, který nechce přistoupit na integraci a drží se stůj co stůj. Tím pak dochází k neúměrnému zdražování přepravy mezi Jílovým a vybranými místy v Děčíně. Zároveň DP znemožňuje zastavování autobusů ve vybraných zastávkách a podle všeho nechce ani to, aby autobusy zajížděly v Děčína na autobusák.

V článcích a vlastně i v této petici je ovšem za viníka považován Ústecký kraj, který nabourává systém, který funguje. Jenomže nikdo už se nepozastavuje nad tím, jak je tento systém drahý a zda např. na lince Děčín-Jílové-Libouchec, kde jezdí autobusy hodně plné není cca 7 mil. Kč ročně trochu moc. Rovněž nový dopravce je v tom nevinně, dokonce snad ještě více nevinně než ÚK, jelikož ten se prostě přihlásil do soutěže, vyhrál soutěž v souladu s podmínkami soutěže a v souladu se zákonem a nyní chce jezdit. Do integrace vstoupil, čímž zjednoduší do budoucna cestování lidí z Jílového po celém kraji, byť dočasně z viny DP Děčín znepříjemní cestování do Děčína....

Odpovědi

Michaela Jílková
Autor této petice

#63 Re:

2014-11-23 09:55:20

#62: Mates -  

 Nenavazující jízdní řády a striktně zónově relační tarif opravdu nejsou vinou DPMD, ale 100% KÚ. Pouze nutnost použití dvou průkazek lze dávat za vinu Městu Děčín, které nechce přistoupit na integraci.