PETICE s připomínkami k novému autobusovému dopravci na lince Děč

petr

#51 j

2014-11-22 19:23

ted jezdim do prace v 5:27 a ve 5:45jsem v praci což je optimalni a v praci končim ve 14:00 a autobus do jiloveho my jede ve 14:07 což je super.Od nového roku musim jet uz v 5:13 a v praci budu 5:22 protože tim spojem dyl bych prišel pozdě do práce hmm neřekl bych že je to výhoda a z práce je to to samy ve 14:00 koncim a ve 14:02 jede autobus kterej my ujede takze super budu ja i my kolegove cekat zas pul hodiny na autobus do jiloveho nechapu to přemysleni včem je lepši nova doprava.A pořad nechapu proč z bynova lidi maji platit do jiloveho 21kc a kdyby jste se chteli vymlouvat na pasma OK tak nam posunte v bynove zastavku za ceduly konec bynova tam se pasmo měni.

Jílováček

#52 Re: Re: Výhody x nevýhody

2014-11-22 21:00

#50: Michaela Jílková - Re: Výhody x nevýhody 

 Velmi pozorně nasloucháte. Citlivě vnímáte potřeby lidí. Pracujete bez nároků na odměnu a neočekáváte popularitu. Říká se, že strom se pozná po ovoci. A mě dnes velice mrzí, že jsem nebyl volit. Bohužel až dnes vím, že to byla chyba a komu můj hlas měl jednoznačně patřit. Nechápu, jak si Vás kdosi mohl plést s tou paní z televize. To nemohla být náhoda...

Michaela Jílková
Autor této petice

#53 Re: Re: Re: Výhody x nevýhody

2014-11-22 21:08

#52: Jílováček - Re: Re: Výhody x nevýhody 

 Uff, tak teď jste mne, milý Jílováčku, úplně připravil o slova. Na to se nedá než odpovědět, že si cením Vašich slov a děkuji za ně. :-)

Jílováček

#54 Re: Re: Re: Re: Výhody x nevýhody

2014-11-22 21:27

#53: Michaela Jílková - Re: Re: Re: Výhody x nevýhody 

Komu čest, tomu čest. Vám po zásluze. A ted´zase do práce. Vlastní pocity stranou a zase jen cit pro potřeby lidí. A naslouchat. 

Mates

#55 Re: Re: Výhody x nevýhody

2014-11-22 21:55

#50: Michaela Jílková - Re: Výhody x nevýhody 

 To sice možná jezdí, ale třeba o víkendu to nenavazuje a ve všední dny jen málokterý spoj....

 

Jinak když se na celou problematiku teď dívám, tak hlavní problém je v tom, že Děčín je brán jako jedno pásmo a jelikož je to pásmo "obrovské", tak pokud se člověk chce dostat na okraj sousedního tarifního pásma, tak jízdné vychází draze. Navíc při nepřistoupení DP Děčín do jednotného tarifu je třeba pro MHD Děčín kupovat další jízdenku, která to celé výrazně prodražuje... Nestačilo by Děčín rozdělit právě z důvodu nepřistoupení DP Děčín do více pásem? (ono vychází relativně draze i spojení z Děčína do Ústí)....

Michaela Jílková
Autor této petice

#56 Re: Re: Re: Výhody x nevýhody

2014-11-22 22:06

#55: Mates - Re: Re: Výhody x nevýhody 

 Samozřejmě, spoje přes Libouchec navazují spíš odpoledne, dopoledne je to bída a je to lepší přes Děčín. To samé o víkendech. Od nového roku to bude ještě větší bída s nenavazujícími spoji, protože teď vlaky navazují, potom budou ujíždět před nosem.

Jinak myslím, že by bohatě stačilo, kdyby město Děčín přistoupilo na integraci. Jenže trucuje, protože nevyhrálo konkurz. Na druhou stranu se ani nedivím, když konkurz vyhrála společnost, která nabídla nereálné náklady. Málo lidí ví, že  v Ústeckém kraji vlastně ani nevyhrála Bus Line, ale BDS-BUS Velká Bíteš. Jenže pak se nějak dohodli a prohodili si regiony - Velká Bíteš bude jezdit Litoměřicko (kde vyhrála právě Bus Line), a Bus Line tady. Vůbec celé je to nějaké podivné. :-(

Mates

#57 Re: Re: Re: Re: Výhody x nevýhody

2014-11-23 06:58

#56: Michaela Jílková - Re: Re: Re: Výhody x nevýhody 

 Tak ono to přes Libouchec navazuje dnes jen u několika málo spojů ve špičce, kdy to jezdí každou půlhodinu, takže přesnější je říci, že to nenavazuje. Od nového JŘ by to mělo navazovat u všech spojů ze základního taktu (samozřejmě za předpokladu, že autobusy budou stíhat jízdní řády a přestupovou vazbu v Libouchci), jen se prostě bude jezdit přes Libouchec. Jízdní doba zůstane stejná, dojde ovšem k výraznému snížení jízdného na této trase a to na 27,90 Kč při použití elektronické jízdenky a na 31 Kč při použití normální jízdenky. Navíc v ceně jízdenky by mělo být i MHD v Ústí.

Co se týká druhé části, tak souhlasím, že by úplně stačilo, aby DP Děčín přistoupil na integraci. Jinak to, jestli nějaká společnost nabídla či nenabídla nereálné náklady, to je samozřejmě otázkou. Obecně ovšem platí, že když už někdo s nějakou nabídkou vyhraje, musí za tyto náklady také jezdit. Za situace, kdy si budou úředníci z ÚK kontrolovat kvalitu poskytovaných služeb tohoto dopravce, nevidím v nízké ceně žádný problém. Ono vůbec to "nevítězství" DP Děčína není nic neobvyklého. Tito "městští dopravci" jsou totiž zpravidla velmi drazí v porovnání s konkurencí, protože mají velké režijní náklady. Podívejte se třeba na Mostecko, kde se taky DP Mostu a Litvínova nechytal a vyhrály Autobusy Karlovy Vary.

Guth Antonín Jílové

#58

2014-11-23 07:01

Nemyslím si že tohle je skvělé řešení a navíc je to vůči lidem velmi nevyhovující jak do práce tak kvůli vyřizování osobních údajů a podobné věci,které si člověk musí vyřídit osobně a každý nemá internet aby si mohl něco vyřizovat ,jelikož jak víme ti co bydlí v Jílovém a jeho okolí tak vědí že tu není zdaleka tolik prác.míst,a už vůbec ne to že by se tu dalo něco vyřídit,a tím jsou lidé odkázáni na autobusovou dopravu a dojíždět a tak to se jim tato doprava ještě prodraží a navíc si budou muset koupit jednu průkazku navíc což je zase bude stát pár peněz navíc.Vím že to je asi trochu přehnané ale tak at tedy Jílové když je tedy město tak at má své autobusy,svůj dopravní podnik,ale to už si myslím že se víc vyplatí to nechat tak jak to bylo do ted.

Franta

#59 Re: Re: Re: Re: Re: Výhody x nevýhody

2014-11-23 08:02

#57: Mates - Re: Re: Re: Re: Výhody x nevýhody 

 Mates: souhlas, já bych taky neřek, že to bude ňáká katastrofa.

Mám známou v DP a ta říkala, že už to maj s krajem skoro dohodlý... Navíc prej má DP jezdit do Jílovýho dál i bez kraje. Ale jenom dočasně a míň.

Michaela Jílková
Autor této petice

#60 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výhody x nevýhody

2014-11-23 08:17

#59: Franta - Re: Re: Re: Re: Re: Výhody x nevýhody 

 Franto, dohodnutého není nic. Troufám si říci, že mám známého trošku výš, a jejich žádost na kraji je stále v jednání, ale schválená rozhodně není. A ani vedení DP neví, jestli vůbec bude. Pro vaši informaci - Bus Line dle současných dohod nebude stavět ani na všech zastávkách, nepř. Netex a Kovočas jsou pro ně zatím tabu, protože je tam Magistrát města DC nechce pustit. I o tom se stále jedná.Myslíte si, že lidé, kteří tam pracují budou vyskakovat za jízdy nebo co?

Zřejmě autobusovou dopravu moc nevyužíváte, když je dle vás vlastně vše v pořádku.


Nepřihlášený uživatel

#61 Re: Re:

2014-11-23 09:46

#21: Doprava ÚK - Re:  

 Vážení Vámi doporučované  stránky www.dopravauk.cz jsou nedostupné, nefunční

Mates

#62

2014-11-23 09:48

Tak mě na tomhle asi nejvíc vadí to, jak je tento problém prezentován. Je více než evidentní, že viníkem vzniklé situace je z 90 % město Děčín a jeho dopravní podnik, který nechce přistoupit na integraci a drží se stůj co stůj. Tím pak dochází k neúměrnému zdražování přepravy mezi Jílovým a vybranými místy v Děčíně. Zároveň DP znemožňuje zastavování autobusů ve vybraných zastávkách a podle všeho nechce ani to, aby autobusy zajížděly v Děčína na autobusák.

V článcích a vlastně i v této petici je ovšem za viníka považován Ústecký kraj, který nabourává systém, který funguje. Jenomže nikdo už se nepozastavuje nad tím, jak je tento systém drahý a zda např. na lince Děčín-Jílové-Libouchec, kde jezdí autobusy hodně plné není cca 7 mil. Kč ročně trochu moc. Rovněž nový dopravce je v tom nevinně, dokonce snad ještě více nevinně než ÚK, jelikož ten se prostě přihlásil do soutěže, vyhrál soutěž v souladu s podmínkami soutěže a v souladu se zákonem a nyní chce jezdit. Do integrace vstoupil, čímž zjednoduší do budoucna cestování lidí z Jílového po celém kraji, byť dočasně z viny DP Děčín znepříjemní cestování do Děčína....

Michaela Jílková
Autor této petice

#63 Re:

2014-11-23 09:55

#62: Mates -  

 Nenavazující jízdní řády a striktně zónově relační tarif opravdu nejsou vinou DPMD, ale 100% KÚ. Pouze nutnost použití dvou průkazek lze dávat za vinu Městu Děčín, které nechce přistoupit na integraci.

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2014-11-23 11:05



Nepřihlášený uživatel

#65

2014-11-23 17:13

Vůbec nikdo v tomto státě nemyslí na obyčejné lidi a děti, důchodce u kterých se cestování do města za nákupy a do škol velmi prodraží.Je to hnus co se tu neustále děje, určitě opět někomu nateklo plno peněz do jeho peněženky a odnáší to tu pak obyčejní lidé, kteří by se k tomu měli plně vyjádřit a buď vše podpořit či nikoliv a ne rozhodovat za nás a proti nám!!!!!!
Jílováček

#66

2014-11-23 17:37

Tak za prvé. Nejsme soudní instituce abychom posuzovali vinu jednoho či druhého. Je to jen odvádění pozornosti od skutečného problému. Pokud někdo má pocit, že vinu nese ten, kdo nechce vpustit cizáka na své území a do své kasy, může si to sám vyzkoušet a pustit si do svého bytu... A ještě jinak. Je-li kdosi nadšený obrovskými výhodami snad budoucího systému dopravy, může radostně cestovat do Ústí a dále, třeba přes Ostravu a nakoupit si k tomu celý vějíř jízních dokladů. Zdá-li se mu to ještě málo, doporučuji mu vzít si transparent a měl by jít demonstrovat svou radost před hlavní sídlo tohoto báječného dopravce. Jistě jej v okresním městě snadno najde. Tady se totiž pokoušíme poukázat na závažné chyby, které je nutné odstranit a ne pět chválu na nový lak vozidel. Nevím, z pozice laika, kdo a kde vyhrál či nevyhrál. Je však pravda, že koncem jara si o té taškařici povídali boletické babky u Alberta. Jedno je však jisté. Kdo vyhrál, musí jezdit tam, kde vyhrál. Důsledky za chyby pak ponese ten, kdo vybral. Za sebe řeknu jen to, že mně nikdo nebude určovat s kým a kudy mám cestovat a pokud dopravce odmítá vzít v úvahu návaznost spojení s ČD na hlavní trati na Prahu a Chomutov a zpět, pak je třeba se zamyslet i nad jinými prostředky než je jen petice. Ostatní neméně důležité nedostatky a chyby nevyjímaje.

Vymlouvat se na to či ono je jenom taktický manévr. Integrovaný systém dopravy v Děčíně není zablokován vinou DPMD. Ten je totiž pohřben už ve svém základu tím, že nerespektuje návaznost na celou řadu spojů potencionálních účastníků. Podezírat někoho z toho, že nevěděl nebo. že neumí by bylo přinejmenším naivní.

 

 

Kneprová

#67 Re: Re:

2014-11-24 07:53

#63: Michaela Jílková - Re:  

 Souhlasím s paní Jílkovou. to, že si někdo vymyslí integraci, ve které je sám, tak to je pěkná pitomost. S integrací bych souhlasila pokud by byla předem připravená a tím pádem byla výhodná i pro cestujícího (jako je to např. v Praze, Liber. kraji....jízdenka platí jak na mhd, busy, vlaky). Takhle jsou na zónach biti ti, kteří cestují pár zastávek přes hranici pásma. Ok, tak ať jsou zóny připravené na budoucí integraci, ale ať se ponechá i normální jízdné alespoň do doby plné intergace.

Jana

#68

2014-11-24 09:31

Já dojíždím z Jílového do Ústí a budu to mít levnější a rychlejší a autobusy budou vzájemně integrované. Přetupuju v Libouchci. Výhodné to je i pro syna, který dojíždí do UL do školy.


Nepřihlášený uživatel

#69 Re: Re: Re:

2014-11-24 09:50

#61: - Re: Re:  

 Stránky jsou funkční.


Nepřihlášený uživatel

#70

2014-11-24 09:58

Jezdím z Jílového na Myslbekovu a pro mě je to též paráda. Pojedu jedním autobusem a i časy jsou perfektní. A ještě ušetřím 50 kč za měsíční jízdenku.

Michaela Jílková
Autor této petice

#71 Re:

2014-11-24 10:24

#70: -  

 Samozřejmě, pokud se nepotřebujete dostat někam jinam po DC, tak vám to vyhovuje. Žákovská bude levnější, ovšem studentská podraží, tuším že o stokorunu.

Michaela Jílková
Autor této petice

#72 Re:

2014-11-24 10:26

#68: Jana -  

 Ano, levnější určitě, rychlejší jak který spoj. Psala mi dívčina, která se musí dostat na praxi a v Libouchci místo současných 5ti minut bude čekat půl hodiny. Ráno v zimě situace ne příliš příjemná. Jinak já osobně také raději do UL jezdím přes Libouchec, je to už nyní levnější, než přes DC vlakem. Ale ne vždy je to rychejší. O víkendech třeba busy nenavazují a raději si připlatím, než čekat hodinu na přípoj.

 


Nepřihlášený uživatel

#73 Re: Re:

2014-11-24 10:28

#71: Michaela Jílková - Re:  

 Tady je asi největší problém v té integraci. Jinak by to byla pohoda, zdá se mi, že i časy autobusů mají jakous takous logiku. Jízdní řády Dpmd jsou svojí demencí proslulé.


Nepřihlášený uživatel

#74

2014-11-24 10:32

 Myslím že podobné problémy se vyskytnou i při dopravě z Benešova a vesnic poblíž. Teď ráno jezdí tři našlapané autobusy školáků. Také jeden zruší. Ráno lidé, kteří pracují od šesti a ne přímo u nádraží budou mít problémy práci stihnout. A to znám i lidi začínající v 5.30, kterým bude naprosto znemožněn včasný příjezd. Studenti v Ústí a v Praze budou čekat hodinu rychlík, protože bus bud přijíždě k nádraží v době odjezdu vlaku :-(

Jsem ráda, že jsem se přestěhovala do Děčína, protože často jezdím do Ústí na šestou dopráce a od rodičů bych se autobusem nedostala.

Oskar

#75 Re: Re: Re: Re:

2014-11-24 13:18

#24: Doprava ÚK - Re: Re: Re:  

 Jaký nesmysly ? Chceš znát nesmysly ? Tak mi budeš posílat na účet každej měsíc to pětikylo, který manželka musí dát za autobusy navíc, kvůli tomu, že nejste schopný ze své pozice Kraje se dohodnout s Děčínem na integraci tarifů!? A pak čekám, že přesvědčíš ČD aby změnili vlakový spoje do Ústí a Prahy, tak aby zase navazovali na spoje do DC, tak jak tomu bylo asi 20 let ! Radši ani nepiš svoje jméno, neboť bychom ti museli šlápnout do úsměvu!