Petice proti přejmenování letiště Ruzyně na letiště V. Havla.

Jsem proti Havlovi a vím také proč!

#2126 Je silně "přehavlováno"! To už lidé ztratili soudnost!

2011-12-31 13:11

Jsem pragmatik a položím si otázku: O co se vlastně Havel zasloužil? Kdyby se Gorbačov s Reganem nedohodli v Rejkavíku na uspořádání ve střední Evropě a sloučení Německa, mohli Rusové okupovat ČSSR ještě 20 let a Havel by se dozajista jako bezvýznamný škrabal uchlastal k smrti dříve!
Na 17. listopadu 1989 také nemá Havel žádnou zásluhu. Jak je dnes každému jasné,šlo o provokační akci STB na předání moci zase do těch správných bolševických rukou a když byli studenti na Národní mláceni, Havel si pochlastával na Hrádečku!I jako autor stojí za pendrek!Nejsem odborník na literaturu, ale na světě je čten Hašek,Hrabal, Kundera a podobní velikáni pera a nikoliv cinta Havel, kterému rozumí jen on sám a pár podobných pomatenců!O jeho politických lumpárnách ani nemá cenu mluvit, ty všichni znají! Takže, co vlastně mám na Havlovi oslavovat, tři dny státního smutku! Je to jenom trapné a teď ještě po něm přejmenovávat letiště! Jenom jsme všem pro smích. Někdy méně je více, to by si měli uvědomit všichni adorovatelé ve skutečnosti hodně bezvýznamného Havla!

Nepřihlášený uživatel

#2127

2011-12-31 13:12

Postoj ke komoušům,a jejich rozkrádačkám,zneužití informací

Nepřihlášený uživatel

#2128

2011-12-31 13:20

Sam by to urcite nechtel

Nepřihlášený uživatel

#2129

2011-12-31 13:25

Není třeba dlouhých komentářů, stačí si přečíst, co o V.Havlovi říkají ti nejpovolanější - bývalí blízcí disidenti - např.Jiří Wolf, či si připomenout jeho polistopadový projev, nebo zmapovat jeho cestu do SSSR těsně před "revolucí" 1989. Nesmyslná, nepravdivá, mozková mediální masáž je pouze poplatná potřebám současné prohnilé vládní garnituře.
warwolf

#2130 Re:

2011-12-31 13:30

#4: -

presne tak . havel byl vlastizradce a loutka ...


Nepřihlášený uživatel

#2131 Re:

2011-12-31 13:32

#1: -