Obnova železniční dopravy na trati Rakovník-Kralovice-Mladotice

VK

/ #37 #36

2015-06-18 20:47

Obnova (kompletní rekonstrukce) byla třeba už v roce 1997, kdy zavedli dlouhodobou výluku, to znamená, že nějaké stromy a křoví obnově nebrání. A že jsou koleje z poloviny zcizené, taktéž ne. Problém je, že Plzeňský kraj v čele se Soc.dem se vytrvale brání objednávce dopravy. Při tom SŽDC je připravena trať obnovit, ale bez závazku dopravy po staronové trati to je neúnosné. Zřejmě budeme muset počkat do krajských voleb a může bý všechno jinak.

Pozn. Ještě koncem roku 2006 se SŽDC rozhodla trať obnovit, dokonce připravila projektovou dokumentaci, kde nově byla rychlost na trati na lokálku až  neuvěřitelných 80 Km/h! Přesto se projekt nepodařilo protlačit k realizaci. A to z důvodu nekoncepce dopravy, kdy se projekty připravují dlouhodobě, ale vlády se mění, ministři se mění, na krajích se mění zastupitelstvo a o tom, zda bude funkční dráha už dávno nerozhodují železničáři, ale politici.