Otevřený dopis ministryni školství proti násilné inkluzi


Nepřihlášený uživatel

/ #161

2015-10-16 07:12

Tak nějak bych asi viděla dcery a synky všech, co tento blábol vymysleli, sedět v jedné třídě a potit se nad písemkou z matematiky, češtiny, angličtiny, fyziky a já nevím čeho ještě a mít spolužáka - spolužačku s těžkou mentální retardací, který nejen že nevydrží 45 minut ve střehu, ale ani být potichu - hlasově se projevuje - jakkoliv- neustále opakující se nesmyslnou větou, hýkáním, ječením, pláčem, výkřiky, shazováním věcí ze stolu, házením po spolužácích...Pochybuji, že se z takového žáka dá abslvováním běžné základní školy udělat inženýr...i když asi jo.

Nechte nám, prosím, praktické a speciální školy. Je to pro všechny to nej!!!!

Naopak mi chybí "střední" školy - p abslvování speciálky je minimum míst, kam se dá dítě umístit, přitom nárok na vzdělávání má do 26 let stejně jako jeho zdraví kamarádi.