Petice za referendum o vystoupení z Evropské unie


Nepřihlášený uživatel

/ #7394 Šikana a přepisování dějepisu. Valerij Pjakin – Degenerace vzdělávání a školství v rámci NWO, video

2016-03-03 10:22

Šikana a přepisování dějepisu. Valerij Pjakin – Degenerace vzdělávání a školství v rámci NWO, video

Kdo učí naše děti?

V pořadu M. Jílkové před několika dny rozbouřila vlnu reakcí učitelka prvního stupně ZŠ z Brna, která k tématu „Evropa s USA nebo s Ruskem“ pronesla dnes již slavnou větu „Naučte se dějepis – Evropu od Hitlera osvobodily Spojené státy“ . Informaci doplnila tvrzením, že její desetiletí (!) žáci ji prosili, aby v pořadu apelovala na „konečně už zrušení komunismu“ (více článek).

„Chceš-li porazit nepřítele, vychovej jeho děti“

Jak případ šikanované učitelky, tak učitelka přepisující dějepis, oba ukazují jen špičku stavu, do jakého výchova a vzdělávání mladých po roce 1989 dospěly. Od mala jsou jim vštěpována jejich práva, a to především práva na „hodnoty“ jako: sexuální výchova (ne-li přímo sex) už ve školce, právo kamarádit se s kýmkoliv (čím více multikulti, tím lépe – na čemž by nebylo nic špatného, kdyby tím nebylo sledováno jejich vykořenění z vlastní kultury), právo stěžovat si na rodiče učitelům či linkám důvěry (na tom by v určitých případech také nebylo nic špatného, kdyby to neznamenalo nástup juvenilní justice), právo stěžovat si rodičům na učitele (tam už je to horší, protože rodič ve finále může opět skončit v hledáčku sociálky). Výsledkem je mladý člověk, který má hodnotový systém spojený s jediným slovem: svoboda. Netuší, že jde o svobodu ve zcela zprofanovaném významu, protože jejím výsledkem je pouze chaos a zmatek o to větší, čím slabší základy mají „hodnoty“, které jsou mu nabízeny jako „správný“ hodnotový systém. A to je přesně ten stav, kdy je mladý člověk zmanipulovatelný a právě tím – aniž by si to uvědomoval – je naprosto nesvobodný (a m.j. za prezidenta volí dědka s čírem) .

Úvod – Ilona Švihlíková o stavu Česka

V nedávné přednášce o své knize „Jak jsme se stali kolonií“ popsala Ilona Švihlíková rozklad Česka po roce 1989, jeho současný stav a v závěru nastínila, jak tento stav řešit:

„Proč existuje Česká republika, jaká je její národní idea a co o nás říká to, že si tyto otázky neklademe? Čím chceme být výjimeční? Žijeme v přelomové době! –  Bezprecendentní koncentrace krizí, technologická revoluce, změna vnímání práce, ekonomické problémy, geopolitické napětí, klimatické změny. A v tomto prostředí  musíme uhájit vlastní existenci.“ 

„Program pro Česko –  Definovat národní zájem s tím, že mír je hlavní hodnota (proto odmítat válečné konflikty). Hledat přátele všemi směry. Diverzifikovat ekonomiku směrem k AIIB a odmítnout TTIP. Podporovat vlastní ekonomické struktury. Iniciovat nové národní obrození – „Jestli si příslušníci jakéhokoliv národa (a jeho státu) nejsou vědomi své identity, pak ohrožují svou existenci“.

VICE-Šikana a přepisování dějepisu. Valerij Pjakin – Degenerace vzdělávání a školství v rámci NWO, video

VICE-Donald Trump začíná vyvolávat paniku mezi globalisty v USA. Jeho názory se nebezpečně shodují s Putinovým náhledem na bipolární rovnováhu světa!