Petice na podporu ústavní stížnosti proti inkluzi

Pužej

/ #191 inkluzeje vlastně zvýhodnění

2016-07-20 08:22

Tak jsem se jen tak zamyslel...

Jak bude fungovat hodnocení nově zařazených žáků v rámci inkluze. Bude takový žák moci propadnout, stejně jako "normální žák" ?, dostane třeba snížený stupeň s chování, když bude opakovaně narušovat výuku? Nu nevím, mají mít individuální plán.. Takže ti normální žáci se pak budou divit, že oni dostanou pětku z matematiky, a ten druhý, co neumí ani to, co on z pětkou, nedostane pětku, ale pochvalu.. Když po desáté sebere svačinu spolužákovi, nic se nestane? když se poperou mezi sebou, bude to o tom, že jeden bude upozorněn, že ten druhý to má nastaveno jinak a je to potřeba respektovat? Kdo rozhodene o tom, zda daný "žák" je pro inkluzi ještě vhodný? Nebude se učitel bát? Ve třídě mé dcery ( druhý ročník), je jeden žák z ADHD, jeden pak s hyperaktivitou a dva zlobilové.. dcera je naštěstí "od rány", takže si je srovná, ale když dotyční zjistili nějaké slabší jedince, tak se na ně soustředili, co tedy, je to základ šikany, či ne, budou takoví "inkluzivní jedinci" řešeni stejně, jako ti "neinkluzivní" ? Jinak, mají tam ve škole v jiné třídě i jednoho vozíčkáře a jednu dívku z vadou sluchu, a tam je to o.k. nicméně u duševně zaostalých, kteří si ani neuvědomují, jak se mají chovat, co je to hygiena, apod. je to otázka, že. Celá inkluze mi připadá jako rychlokvaška, nevíme, jak přesně bude chutnat, ale šup s tím do jedné velké lahve, pořádně promíchat ingredience, a uvidíme co z toho vyleze..zkažené okurky lze vylít do záchoda, zkažená inkluze znamená vylévat do záchoda celé školství,..