Petice za referendum o vystoupení z Evropské unie


Nepřihlášený uživatel

/ #11768 VLÁDNÍ TAJEMSTVÍ

2016-11-11 09:16

VLÁDNÍ TAJEMSTVÍ

 

V demokracii je rozhodnutí, kde stanovit hranici mezi právem občana na informace a právo vlády k utajování národních bezpečnostních důvodů musí být provedeno pomocí vhodných členy společnosti. Tato otázka se stala věnována značná pozornost a dnes je zvláště důležitá pro probíhající diskuse, a to jak uvnitř, tak vně Kongresu, týkající se UFO jevů.

 

Ze zřejmých důvodů, vojenských útvarů a zpravodajské služby musí udržovat určité množství tajemství. Nicméně, v posledních desetiletích, a to zejména od konce studené války, mnozí pozorovatelé se domnívají, že používání vládních tajemství se stalo přehnané.

 

Síla státních zaměstnanců omezit přístup ke zprávám, které píší o jejich zatřídění "důvěrné", "tajné" nebo dokonce "přísně tajné" je často absolutní. Jakmile jsou tyto zprávy klasifikovány, mohou být odtajněny pouze původce nebo zvláštním postupem, který se pohybuje podél v ledové tempem. Ani zákon o svobodě informací (FOIA) velmi pomoci. To neplatí pro většinu utajovaných materiálů. Mezitím se naše trestní zákony chrání proti neoprávněnému odhalení utajovaných skutečností.

 

Tajemství, stejně jako sílu, půjčuje sebe k zneužívání. Za štítem tajemstvím, je možné, že agentura nebo službu, aby se zabránilo kontrolu a v podstatě pracovat mimo zákon. Odpovědnost vůči daňovým poplatníkům a Kongresu lze pohodlně vyhnout.

 

Drtivá většina lidí zaměstnaných vládou Spojených států nemají přístup k utajovaným informacím. Dokonce i ti s Tajné a Přísně tajné vůlemi nebude mít přístup ke všem velmi utajovanými skutečnostmi. Navíc není jisté, zda některý člen Kongresu může mít přístup ke všem těmto informacím. Vzhledem k velikosti vládní byrokracie a vysokým stupněm kompartmentalizace, který existuje v něm, je možné, že ani prezident sám není plně informován o záležitostech, jsou klasifikovány jako "nad horní tajemství." Takové informace a umožní přístup pouze k nejpřísnějším základě "potřeby vědět", není nutně dána vyšším volené představitele, kteří přicházejí a odcházejí, a proto je možné považovat za dočasné, politické a nespolehlivý.

 

Takový je případ přísně tajné informace o UFO. V roce 1980, například, výzkumníci s žádostí o informace prostřednictvím FOIA se dozvěděl o existenci 156 přísně tajné dokumenty UFO související držení National Security Agency (NSA). To vedlo nebyl nalezen přes samotnou NSA, ale prostřednictvím vnitřních odkazy v UFO-příbuzné dokumenty v držení jiných vládních agentur. Když vědci podali FOIA žádost o dokumenty 156 NSA UFO, které byl odepřen přístup ke všem z nich. Oni se odvolala, ale soudce Gerhard Gesell prvního spolkového soudu, District of Columbia, po přečtení 21-stránkový písemné argumenty předložené NSA, popřel svou přitažlivost. 21-Stránka souhrn byl později propuštěn, ale ani v tomto souhrnu většina informací byla omdlel. 1

 

Taková akce zdá být v rozporu s vládou, která oficiálně bagatelizuje existenci skutečných UFO, a oficiálně uvádí, že není hrozbou pro národní bezpečnost.

 

V případě UFO jevů, je třeba otázka: co by dal un-zvolen vládní úředník právo ponechat si tuto informaci pro sebe, a zbavila tak zbytek světa možného znalostí téměř nepředstavitelné velikosti a důsledek? Takový elitářství úředníci jakékoliv vlády, natož vládu založenou na principech demokracie a individuálních práv, je do očí bijící nespravedlnost nejen svým vlastním lidem, ale pro všechny lidi.

 

V otázce, v tomto případě je přístup ke znalostem snad tak hluboká, že to má vliv nejen na naši samotnou pohled na místě člověka ve vesmíru, ale také možná jeho pokračující přítomnost na této planetě. V případě, že fenomén UFO je skutečný, máme jasný důkaz, že došlo k neznámé technologie je v práci, jejíž potenciál by mohl být obrovské pro dobro lidstva - potenciálního zdroje, například za užitečné energie benigní k životnímu prostředí.

 

Chcete-li uznat obrovskou mezeru mezi naše současné chápání vědy a co je doloženo, by poskytla naléhavě potřebnou výzvu k vědeckým establishmentem prozkoumat, kde některé z jeho základních předpokladů by mohl být vadný a přestěhovat se za nimi.

 

Je možné, že několik málo privilegovaných jedinců mít přístup k těmto informacím a zároveň odmítaly jej k voličům za "národní bezpečnosti" důvodů, takže to může být soukromě studoval? V demokracii by neměly toto rozhodnutí bylo ze strany našich volených úředníků a budou vycházet z informovaného diskuse?

 

"UFO výzkum vede nás kopat a křičet do vědy jednadvacátého století.

" Začal jsem cítit, že tam je tendence v 20. století vědě zapomenout, že tam bude 21. století věda, a opravdu 30. století věda, ze kterého vyhlídek naše znalosti o vesmíru se může objevit úplně jiný než to dělá pro nás. Trpíme, snad z časové provinciálností, forma arogance, která má vždy podrážděnou potomstvo. "

(Z dopisu Dr. J. Allen Hynek do časopisu Science, 1. srpna 1966.)

Dr. J. Allen Hynek, Northwestern University astronom; vědecký poradce na UFO na US Air Force od roku 1948 do roku 1969. Zakladatel soukromého Centra pro UFO studia v roce 1973.

VICE-UFO BRIEFING DOC - OBSAH