Petice proti rušení praktických škol


Nepřihlášený uživatel

/ #205

2012-10-30 11:05

Když nám EU vytýkala alibistické zařazování romských dětí bez ohledu na jejich individuální úroveň do praktckých škol, jistě tím neměla na mysli zabránit tomuto zrušením těchto škol (aby je nebylo kam přeřadit)!!!. Rušení praktických škol je projevem touhy po zrušení problému existence handicapovaných dětí jednoduše tím, že se k nim jako společnost otočíme zády, nebudou nás více zajímat a nebudou nám ubírat veřejné finance (škrtnutím položky na výdajové straně rozpočtu ale problém rouhodně nezmizí). Těmto psudoreformátorům vůbec nejde o udržení kvality vzdělávání, spíše naopak. Jejich vzorem je zřejmě školství v USA, tam je skutečné vzdělání, na které jsme tu dosud byli zvyklí, už od úrovně ZŠ možné pouze v soukomých školách, většina populace k nim nemá přístup a je tak zřejmě záměrně udržována na poměrně bídné úrovni. Lidé bez všeobecného rozhledu jsou zřejmě poslušnější, snáze ovladatelní a manipulovatelní, dobře reagují na reklamu a nevadí jim čistě konzumní způsob života a absolutní ekonomická závislost na zaměstnavateli, cílem je zřejmě novodobé ekonomické otroctví zaměstnanců. Tohle u nás opravdu nechceme, nepotřebujeme a musíme se tomu postavit. Vládá peněz nerovná se vládě rozumu, spíš naopak. Konkurenceschopnost nevzdělaného či špatně vzdělaného národa je samozřejmě velmi nízká a musí se dohánět formou "levné pracovní síly". Tlak na snižování mezd je obrovský, odůvodňuje se ekonomickou krizí, konkurencí z asie apod. Evropa jako taková ale vůbec nechudne, takže to znamená, že pouze bohatší bohatnou a chudí chudnou, narůstající sociální napětí pak vyústí v extrémní chování obyvatel, nárůstu nacionalismu, fašismu, ultra pravice i ultralevice, kriminality a terorizmu. Rušení speciálního školství je v tomto kontextu jen jednou z mnoha reforem, které nás mají uvrhnout do totální závislosti na nadnárodních finančních korporacích, představuje další záměrné oslabení evropských demokratických principů a základních funcí státu.