PETICE PROTI NESPRAVEDLIVÉMU ZRUŠENÍ PŘÍSPĚVKU INVALIDŮM

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#115

2013-02-27 19:07

Dobrý den,
od narození jsem osoba s TP. Průkaz ZTP mi byl odebrán v květnu 2012. V současné době studuji Vš. Odebrání průkazu mi velice komplikuje dopravování se, jelikož mám špatnou rovnováhu a nevydržím stát na jednom místě a bez držení už vůbec ne. Bohužel však jsem byla posouzena jako osoba, co průkaz nepotřebuje. Nikoho bohužel nezajímá, že když vstoupím do MHD, kde si sednu a přistoupí spolu se mnou lidé důchodového věku apod, že se potýkám s narážkami typu, je mladá a sedí. Postižení na mě není na první pohled vidět, takže lidé mě často okřikují, že jim zasedávám místa apod. Pohledy ostatních lidí mě velice rychle přinutí si raději stoupnout, protože je to dost nepříjemné jet v plné tramvaji lidí a poslouchat komentáře ostatních, jak jsem neslušná apod...A to je jen zlomek toho, co musím denně řešit... Jelikož mé postižení se netýká pouze nohou, je situace o to horší. Proti rozhodnutí nepřiznat mi ZTP průkaz jsem se již 2 krát odvolávala, ale bohužel neúspěšně. Chtěla bych podotknout, že toto odebírání průkazů ZTP nás postižené a handicapované akorát segreguje a spíše připomíná společnost ve starém Římě, kdy se společnost slabých jedinců snažila zbavit!!!!
Možnost tedy nás jedinců s postižením se nějak začlenit, je díky tomuto kroku - odebrání ztp - spíše snahou nás vyčlenit a s integrací nemá zdaleka nic společného!!! Možná by si lidé, schvalující tento zákon, sami měli nejdříve vyzkoušet, jaké to je být osoba TP, co to přináší a obnáší a posléze až rozhodovat !!!!

Odpovědi

Irena

#116 Re: Reakce k příspěvku 115

2013-02-27 19:51:09

#115: -

Prosím  napiště na mail : schonweitzova.irena@seznam.cz   zdokumentujeme Váš případ a předložíme spolu s dalšími sociálnímu výboru parlementu a ministryni MPSV. Irena Schonweitzová

 

 

 

 

 

Janina

#119 Re:

2013-02-28 15:35:20

#115: -