Záchrana Bardotek u ČD a.s.

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#17

2013-11-10 15:09

Ubohý dělat petice proti takovým píč***. Ale nejspíš tomu každý šotoušek rozumí nejvíc. V dnešní době klesají výkony pro čtyřky, stojí jich hromadu nevyužitých a určitě by bylo lepší vyřadit tuto mladší loko a v provozu nechat starší 749, že?

Odpovědi

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2013-11-10 19:56:42


cz.kaktus

#19 Re:

2013-11-10 20:10:17

#17: -

A kdo za to hergot může?
Můžou za to ti vylízanci, co vedou Černou Díru.
A také za to může, naštěstí již bývalé, generální ředitel Žalud.
Protože právě v roce 2009-2010 se rapidně snížil počet vlaků.
Jak je možné, že před rokem 2009 jezdilo do Jeseníku na rychlicích běžně 6-8 vozů.Jaktože po roce 2009 již 3-4 vozy?
Podotýkám, že jsem tím letošní zimu jel.A v kupé se sedělo po osmi a ještě se stálo na chodbě!
A vysvětlení je jednoduché.Právě v roce 2009 se rozhodlo, že ČD přijmou tu nejdebilnější věc na světě-korporátní nátěr a jak všichni můžeme vidět- je to barevná anarchie na železnici za několik melounů.
A protože ubereme vozy, tak se budou lidi mačkat.A na to lidi nejsou zvědavý, aby 2 hodiny stáli někde na představku.Takže si vezmou auto nebo BUS.
A protože tím nakonec nikdo z toho důvodu nebude jezdit, tak to zrušíme a z toho vyplývá, že začínají stát vozidla.
A právě v tom roce se také rozhodlo, že se začnou likvidovat 750/749/851/850 se kteréma se ještě chvilu počítalo, ale už je nemá smysl barvit.Takže to vyhodíme.Je to provozní ale hrajeme si na debilky tak to vyhodíme.Úplně nesmyslně se zrekonstruvala řada 750 na řadu 750.7.
Na co je hergot nová mašina za několik melounů, která přijede do Olomouce na vlaku 3624 a odjede až na vlaku 3633.Proč ta mašina stojí půl dne v Olomoucu bez výkonu?!
Na to aby stála půlku dne mašina bez výkonu by vystačila 749, která je úspornější, co se týče spotřeby a levnější na údržbu.
Takže jediné, kdo je tady trapné seš ty!Je třeba zkusit zapřemýšlet...