Kokorinska draha 076

Quoted post

Verča

#24 k dopisu jednoho z anonymů:

2014-09-29 21:22

#2: -  

Představa, že tu bude dál fungovat mšenská lokálka, je hezká a romantická. I mně se líbí. Zkuste však o věci podiskutovat s někým ze zaměstnanců ČD. Víte třeba, jaký je rozdíl v krajské dotaci na autobusovou dopravu ve srovnání s vlakovou? Za nemalé peníze, které bude rekonstrukce trati stát, lze zajistit občanům dopravu autobusy a v častějších intervalech, než je tomu nyní. Tratě, které slouží pouze pro osobní přepravu a nikoliv zároveň nákladní, jsou luxus. Podpis na petici nikoho nestojí ani korunu. Ti lidé, kteří se podepsali, budou všichni lokálku využívat?? Vsaďte se, že ne. Já s ní jezdím denně, přesto se z výše uvedených důvodů nepodepíšu. Problém je v petici prezentován poněkud zjednodušeně.

A k Vaší poslední větě o tom, jak jsme se měli za komunizmu dobře: kdo se měl dobře? Političtí vězni například? 

V. Skopcová, Mšeno

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#27 Re: k dopisu jednoho z anonymů:

2014-09-30 11:23:42

#24: Verča - k dopisu jednoho z anonymů: 

 Paní Skopcová, Myslíte si že pokud trať neopravý, že ušetřené peníze někdo investuje do dopravy do Mšena. Pokud se trať uzavře tak vše prodejné se rozkrade a vy si budete muset koupit auto aby jste se dostala do Ml. Boleslavi do práce a nebo si něco připlatit. Jelikož žádné další spoje nebudou. Rozvíjející se turismus (sobotní vlak z Prahy toho je světkem) na Kokořínsku upadne. Odpadnou další podnikatelé které jsou na turistice vázaný a přibyde nám několik nezaměstnaných. A může se stát že za nákupem běžně dostupného sortimentu ve Mšeně budem jezdit tím autobusem na celodení výlet na Mělník aby jsme si zde nakoupuli. Jelikož Mšenští ty obchody nezachrání. 

Ochránce 076

#28 Re: k dopisu jednoho z anonymů:

2014-09-30 11:36:50

#24: Verča - k dopisu jednoho z anonymů: 

 Dost ubohý názor, nejlép trať zrušit, nasadit autobusy, ještě k tomu zájmy dopravce, záleží který dost nasype kapsu někomu aby dopravu dostal a dopadne to jako všude na vesnicích, že se nasadí autobus, po dvoul letech se řekne, že není rentabilní a spoje se omezí.

V celé republice se vyhazují peníze na kterékoliv nepotřebné věci, ztrácejí se peníze na stavbách, předražené zakázky apod., už takhle se vesnice vylidňují, tohle bylo poslední, co na Mšeno jezdilo, klidně se s vámi vsadím, že kdyby k tomu došlo a byl tam pouze autobus místo vlaku tak do tří let zde zřizujete petici na záchranu autobusové linky, přál bych Vám, aby jste neměla možnost mít auto, autobus vám časem zrušili a až někam budete potřebovat, tak aby jste laskavě šla pěšky! Lokálka je jedním z dobrého, co na mšensku máte. Mladí odcházejí pryč, těch pár starousedlíků Vás nezachrání a co tam máte jiného? Nezaměstnanost, minimum obchodů, vlak vám aspoň přinesl cestovní ruch, co vám přinese autobus? Myslíte si, že zvědavci pojedou do Mšena autobusem na zmrzlinu do cukrárny? Vlakem většinou jeli a spojili to s výletem...

Přečtěte si historii, majitelé pozemků daly pozemky na výstavbu tratě, podíleli se na ní i finančně, v případě co by se stalo po zrušení tratě? Udělala by se cyklostezka, ta Vám k něčemu poslouží ? Že by všichni jezdili na kole po zrušené trati do Mšena a jeli tam utrácet ? Nesmysl, starosta Mšena dobře ví a umí si spočítat, co by spíš přineslo za ztrátu zrušení tratě.

Pohybuju se v dopravě dost dlouho, nikdo neříká, že to musí dále jezdit České dráhy, které jsou předražené a proto jsou takové dotace, podívejte se na lokálku tratě Trutnov - Svoboda nad Úpou, má to soukromník, dopravu provozuje několik let a za podstatně menší dotace, funguje to a cestující to využívají...

Podívejte se jak dopadla autobusová linka na Kokořínský Důl? Mrtvo, autobus z Mělníka pouze v 15,30hod., zbytečně se nasazuje velký bus a proto jezdí prázdný, přesně takhle by jste dopadli, poslední autobus z Mělníka v 15 hodin a pak po svých, soboty neděle také po svých...

Ne každý má auto a když vidim, kolik máte po Mšensku obchodů apod. tak mít dvě auta v rodině je skoro nutnost, když si myslíte, že zrušením tratě lokálky a následná autobusová doprava by Vám dala větší přínos tak si to myslete, je to Váš názor, ti lidé podepisují proto, že takovéto tratě nejsou luxus ale potřebná věc pro lidi, a že je potřeba to chránit a zachovávat pro další generace.

Naši dědové na této trati dřeli, ještě s krumpáči a lopaty, to Vy neuznáte jejich práci a nedělali to pro to, aby to jednou někdo zrušil , rozkradnul a vybudoval si na tom cyklostezku a přinejmenším se zahojil na dotacích...

Láďa
Nepřihlášený uživatel

#33 Re: k dopisu jednoho z anonymů:

2014-10-01 14:36:43

#24: Verča - k dopisu jednoho z anonymů: Autobusová doprava na Mšensko není ideální řešení , vezměte si vesničky podél trati 076 (M.Vrutice , Hleďsebe , Hlotka.........) , silničky jsou zde úzke a na nestabylním podloží . Vlak je v tomto případě bezpečnější a po modernizaci tratě i rychlejší . Žijeme na rozhraní Kokořínska , pěkné nezdevastované přírody . Neopírejte se o to že to bude stát více než silnižní dobrava , spíše zapřemýšlejte nad tím proč přece jenom je ten vlak lepší než silniční doprava . Z mého pohledu i když žiju na okraji Mělníka a vlak využívám jen k turistice , je vlak lepší . Rád jezdím na kole a je příjemnější potkat někde cestou vlak , než se někde mijet s autobusem . 

 

Jíra

#91 Re: k dopisu jednoho z anonymů:

2014-10-11 09:47:26

#24: Verča - k dopisu jednoho z anonymů: 

 Milá Verčo. Vy budete asi ještě mladá a hl.... slečna, že? Za komančů se měl špatně pouze ten, kdo jak se říká, močil proti větru a mohl si za to pouze on sám. Zrovna tak jako dnes, když se ozvete proti korupci, nebo vykořisťování zaměstnavatele. Dobře se mít nebudete a šéf Vás bez okolků propustí a důvod si vždy obhájí. A zákonník práce je dnes pouze cár papíru, vhodný k použití leda tak, místo toaletního papíru. Tak, to jen tak bokem. Jinak držím lokálce palce a přeji jí dlouhého trvání. :)