Požadujeme prošetření vyučovacích metod učitelky Petry Štěpánové

Quoted post

kočkokpes

#534 Re:

2016-02-29 10:47

#2: -  

 Ať se naučí prvně dějiny, aby věděla kdo nesl největší tíhu 2. světové války, ať se podívá na to kdo rozvrátil po válce celou řadu států, kdo podporuje migraci atd.

Ostuda ve školství, copak na to řekne paní ministrině školství?

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#537 Re: Re:

2016-02-29 11:00:01

#534: kočkokpes - Re:  

1) Neargumentovala tím, kdo "nesl největší tíhu". Prostě správně uvádí jednu ze zemí, které osvobodili Evropu. A protože rusáci tu svoji část osvobodili jen naoko a jednu diktaturu nahradili jinou, byť méně vražednou, tak je její věta o Američanech dvakrát tak víc pravdivá.

2) Ano, největší tíhu války nesli ti, s nimiž jejich vůdci zacházeli nejvíce bezohledně, jejichž vůdci vyvraždili těsně před válkou skoro celou generalitu, jejichž vůdci vedli bitvy bez ohledu na vlastní ztráty a jejichž vůdci masové vraždění ve vlastních řadách vydávají za ztráty způsobené nepřítelem. Což nijak nesnižuje hrdinství těch co s Hitelerem bojovali a porazili ho, jen to ukazuje, že "nést největší tíhu války" je propagandistický žvást.

Drobná ukázka - Britové evakuovali z bombardovaného Londýna děti; Stalin v Leningradě i při blížící se frontě cíleně nechal všechny včetně dětí ... a ti tam v obklíčení ve velkém doslova chcípali. I ty náklaďáky, co tam přes zamrzlé jezero vozili tu trochu jídla a munice, jezdili zpátky vpodstatě prázdné.

3) Většina dnes rozvrácených států je smutné dědictví po sovětskím impériu, které ještě 25 let po jeho pádu nejde snadno dát dohromady (Lybie, Irák, Sýrie, Afghanistán, ....).  Naopak země, které měli a mají pod palcem Amíci či jejich spojenci nejsou sice nijak "hi-fi" (Egypt, Pakistán, Saudi, Maroko, Alžír, ....), ale nejsou motorem té imigrační vlny.