Petice na podporu ústavní stížnosti proti inkluzi
Quoted post
nesouhlas |
#51 Re: Re:2016-03-10 17:58
Nejdou vlozit odkazy
Idnes Valachová připomněla, že už nyní je v běžných školách sedmdesát tisíc dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, pro něž například asistenty často platí rodiče. viz tabulka zdroj ČOSIV početní zastoupení budete muset poptat na ministerstvu
A teď ta čísla o těch násilně přeřazených s LMP. |
Odpovědi
Anonymous |
#58 Re: Re: Re:2016-03-10 19:50:54Jo tak ČOSIV už pro jistotu sčítá úplně všechno, tak to potom jo. A takové zevšeobecňování vám nevadí? Podíl dětí integrovaných do běžných tříd se u různých diagnóz diametrálně liší: zatímco u dětí s poruchou učení, poruchou chování nebo tělesným postižením se se zdravými dětmi učí kolem 90 procent školáků, u mentálních a kombinovaných postižení je to pouhých 10 procent. Autisty se daří do běžných tříd zapojit asi v 40 procentech případů. Takto postižených dětí je totiž výrazně víc než těch 12 tisíc, které trpí lehkou mentální poruchou. Podle čísel ministerstva zdravotnictví loni trpělo různými druhy postižení 74 tisíc dětí. Pro srovnání, všech dětí ve věku pro základní školu bylo loni 828 tisíc. V následujícím grafu se můžete podívat, kolik dětí v Česku trpí danou poruchou a jakou část z nich se daří integrovat. Zdroj: Statistická ročenka Ministerstva školství ČR - graf nelze vložit, je v článku - rozhlas.cz - Před pěti lety chodila většina postižených dětí do speciálních tříd. dál - problémy ve školství plynou z nedostatku financí především na asistenty, proč je tedy nutné rušit přílohu o vzdělávání žáků s LMP? Co to má společného s financováním? dál - v první fázi se nebudou počítat ani tak počty násilně přeřazených, jako počty zázračně uzdravených - už tu máme první vlaštovky : "Dnes k nám na školu totiž dorazil papír s výsledky vyšetření žáka 6. ročníku - těžkého dyslektika, který je od druhé třídy integrován. V podkladech za školu jsme uvedli, že by měla integrace pokračovat ovšem i s asistentem, protože žák výuku češtiny a angličtiny bez asistence nezvládá, přitom v matematice je dvojkař. Bez schopnosti číst má samozřejmě také problém v naukových předmětech. Výsledek - vyřadili ho z integrace, o asistentovi prý nemůže být ani řeč. Nevím, jaké mají pracovníci PPP poraden befely shora, ale vypadá to, že peněz od září nebude dostatek a tudíž mají nařízeno asistenty šetřit. Zřejmě je budou přednostně přiznávat LMP žákům, kteří jsou ovšem na 2. stupni ZŠ již ve fázi nevzdělavatelnosti, a dyslektická děcka, která při patřičné pomoci vzdělavatelná jsou, na to doplatí." - k uvedení jména nemám v tuto chvíli souhlas dál - Dobrý den, v úterý jsem byl na semináři s názvem „ŠVP máme a co dál“. Lektorem byl Mgr. ........ Noo v zásadě řekl, že se ŠVP měnit zásadně nebudou. Dokonce to, co všichni očekávali, že budou muset do ŠVP zapracovat tzv. minimální očekávané výstupy – tak to nee?!!! Ty prý slouží pouze poradenským zařízením k tomu, že budou ve svých zprávách z tohoto vybírat a budou tyto minimální výstupy doporučovat. Opakuji, že škola to do svých ŠVP dávat nebude!! Dokonce jsem měl pocit, že ty minimální nároky tam jsou jaksi zpočátku celé akce, aby byl přechod na spol.vzdělávání jednodušší. Na opakované dotazy některých ze ZŠ, jak tedy ty minimální výstupy uchopit bylo odpovězeno, že to je práce poradenských zařízení a např. tam, kde tyto minimální doporučené úrovně pro úpravu očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření, jak se oficiálně nazývají, nejsou, nebude celý výstup realizován. Stejně jako může být vynechán celý obor – tedy např. cizí jazyk – v zásadě je tedy dle mého počítáno se začleněním mentálně postižených žáků až ke hraně středně těžce mentálně postižených /IQ 50/ a to natvrdo!!! Co mi k tomu dovedlo po semináři je i to, že pan .............. řekl, a svědkem mi mohou být všichni aktéři semináře, informaci o práci poraden. |
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Zachování Myslbekova kříže na hlavní budově AVU (Akademie výtvarných umění v Praze)
2736 Vytvořeno: 2024-05-11
Informační bezpečnost, svobodné a férové volby
1525 Vytvořeno: 2024-05-06
Odmítáme ideologizaci nových RVP
5603 Vytvořeno: 2024-05-01
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
1023 Vytvořeno: 2024-04-15
PETICE ZA SNÍŽENÍ NEMRAVNÉ VÝŠE MÍSTNÍHO KOEFICIENTU DANĚ Z NEMOVITOSTÍ VE ZLÍNĚ.
1291 Vytvořeno: 2024-05-06
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
14858 Vytvořeno: 2023-10-30
Zachování soutěžního modelu, včetně "Republikového finále v rámci projektu Olympijský víceboj"
839 Vytvořeno: 2024-05-03
Obnovení populace sysla obecného na letišti v Letňanech - záchrana národní přírodní památky navzdory PPF
218 Vytvořeno: 2024-05-09
HUMANS FOR CEASEFIRE / žádáme příměří v Gaze a Izraeli
4695 Vytvořeno: 2024-03-26
Zachování přechodu P391 přes železniční trať 149 Karlovy Vary – Mariánské Lázně v místní části Doubí, Karlovy Vary
114 Vytvořeno: 2024-05-14
Odmítáme puč na radnici města Hostivice
112 Vytvořeno: 2024-05-17
Chceme zpět Orion Sandwich!
174 Vytvořeno: 2024-05-09
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
19807 Vytvořeno: 2021-12-22
Ne útoku na Rafah. Otevřený dopis české vládě, prezidentovi ČR a zahraničním výborům PSP a Senátu ČR.
819 Vytvořeno: 2024-05-09
Společně proti nenávisti, společně proti tmě
71 Vytvořeno: 2024-05-17
PETICE PROTI STAVBĚ DEVULKANIZAČNÍ LINKY FIRMY SAAR GUMMI V MALÝCH SVATOŇOVICÍCH (AREÁL IDA)
56 Vytvořeno: 2024-05-13
Petice za bezpečí a rozumný rozvoj oblasti Nad Čimickým údolím
199 Vytvořeno: 2024-04-24
Petice proti stavbě větrných elektráren ve Studené Loučce
148 Vytvořeno: 2024-05-02
Petice: Žádám o vyvěšení státní vlajky ČR na budově Národního muzea.
281 Vytvořeno: 2023-03-17
Lepší život pro koně z Ludvíkova
2802 Vytvořeno: 2024-04-26