Stop výstavbě nákupního centra na místě VS haly ve Frýdku-Místku.

Quoted post

K.

#45 Re:

2012-03-14 13:35

#38: Marek G. -  

Mi se ta hala sice nijak nelibi, ale jsem spise pro jeji rekonstrukci, kdyz uz, a v okoli vybudovat treba park. Kolem mesta jsou dalnice, nakupni zony, haly... kam se pak budeme chodit odreagovat, kdyz nam ani v centru nezbyde prilis zelene? Jen obchody, parkoviste, precpane cesty, smrad...a aby se nereklo, tak se nasadi par polochciplych stromku, ktere s tim mnozstvi CO2 nehnou ani trochu. A na co mame (mimochodem naprosto nevhodne zvoleny) obchvat mesta, kdyz nam polovina aut pojede pres nakupni zonu v centru?

Odpovědi

Jan Damek

#47 Doprava

2012-03-14 13:51:38

#45: K. - Re:

Jen pro dokresleni z dopravni studie pro EIA:
PROGNÓZA ZDROJOVÉ A CÍLOVÉ DOPRAVY ROZVOJOVÉ PLOCHY

Na základě porovnání s již provozovanými areály byl definován objem zdrojové + cílové osobní automobilové dopravy v období odpolední dopravní špičky 14.00 – 15.00 hod objemem 400 + 360 voz/hod. Směrování dopravy vychází z prostorového situování areálu vůči hlavním zdrojům dopravy je dokladováno schématem na následující straně.

 

Jinak řečeno, po cestě vedoucí kolem McDonalds by mělo projet 760 automobilů  za hodinu. Dovedete si to představit?