Podpora Mgr. Vítězslavě Baborové, radní Jihočeského kraje za KSČM

Quoted post

Anna

#1348 Re: Podporuji Baborovou ve funkci radní

2012-12-20 13:45

#10: MiM - Podporuji Baborovou ve funkci radní

Studuji JČU a pomalu se za to začínám stydět. Moji protestující vrstevníci jsou ostuda univerzity.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#1355 Re: Re: Podporuji Baborovou ve funkci radní

2012-12-20 16:11:43

#1348: Anna - Re: Podporuji Baborovou ve funkci radní

Z tebe vyroste pěkný inteligent! Ty budeš University chlouba! Špatně tam ale politicko-výchovně pracuješ! Nebo je tam (což by na universitě mělo být normální) hlupců jako ty jako šafránu....

Andrea

#1356 Re: Re: Podporuji Baborovou ve funkci radní

2012-12-20 16:39:03

#1348: Anna - Re: Podporuji Baborovou ve funkci radní

Aničko, stydět se nemusíte Vy. Stydět by se měli jiní. Např. pan Rásocha za zneužívání studentů  a další lidé, kteří využívají anonymity netu a schovávají se tady za svoje vulgární nadávky.

Já jsem zase z Třeboně, a proto mě strašně mrzí, že ta šaškárna se rozjela právě u nás, navíc na škole, kam jsem chodila i já. Naštěstí jsem tam chodila v době, kdy tam bylo mnoho profesorů, o kterých jsem mohla říct, že si jich vážím.

Někdo volí KSČM, jiný ODS atd. , spíš mi vadí, jak se lidé třídí - ty volíš komunisty, a proto jsi vůl, jsi horší,než ti,co volí ODS.

Komunisti dělali to a ono a ODS nám sice rozkradla republiku, nemáme továrny, zemědělství atd.,  lidé nemají práci, i když chtějí pracovat, ale najdou se lidé,kteří tomu ještě tleskají a myslí si,že mají patent na rozum .

Ano, já volím KSČM,ale dělám to proto, že chci, nikdo mě nikdy neovlivňoval, nepřemlouval a nikdy jsem nikomu nenadávala za to, že nevolí stejně jako já,takže očekávám,že v demokracii, ve které snad žijeme, mi nikdo nebude podsouvat svůj názor.

A proto sprostého  pána, co napadal Aničku : I já jsem studentkkou Jihočeské univerzity. Budete nám nadále nadávat? Možná byste nás s Aničkou mohl rovnou nechat upálit.