Petice proti zavedení rezidentního parkování v Brně

Komentáře

#413

Rezidentní parkování nic neresi. Jen upřednostňuje jednu skupinu občanů před jinou.

(Brno, 2017-05-02)

#414

nic to neřeší jenom diskriminuje určitou čast obyvatel před druhou

(Brno, 2017-05-02)

#415

Ako slovak pracujuci v Brne je pre mna nerealne mat trvaly pobyt pokym som v podnajme.

(Brno, 2017-05-02)

#417

Nesouhlasím

(Brno, 2017-05-02)

#418

Protože separovat řidiče podle místa bydliště je prostě uplná blbost, nemluvě o tom, že problém to stejně neřeší.

(Brno, 2017-05-02)

#422

Z informací které zatím mám k dispozici usuzuji že koncepce systému není dosažená a i vzhledem k tomu že návrh nemá podporu všech městských částí kterých se tyka, nemohu souhlasit.

(Brno , 2017-05-03)

#428

Rezidentni parkovani neni reseni

(Brno, 2017-05-03)

#430

Je to ověřená kravina

(Brno, 2017-05-03)

#431

Jako rodič dvou dětí a člověk pracující a bydlící na opačných stranách města Brna nemohu využívat hromadnou dopravu. Auto nemám pro zábavu, ale proto, abych mohl děti ráno dovézt do školky, odtud se sám rychle a hlavně včas přepravil do práce, odpoledne se zase zpravidla na poslední chvíli před zavřením školky stačil pro děti vrátit. Jako rodič vážně nemocného dítěte navíc potřebuji pravidelně parkovat i u Dětské nemocnice. Proč mě město, ve kterém jsem se narodil, celý život žiji a platím daně a poplatky, chce trestat za to, že jsem rodič a nemám jinou možnost přepravy než je automobil?

(Brno, 2017-05-03)

#440

Protože rezidentni parkování je jen blbost pro zdimani peněz z občanů. A už vůbec by o tom neměl rozhodovat někdo, kdo nemá ani papíry a nejezdi autem. To je jak kdybych já, co nikdy nelital rozhodoval o vzdušné dopravě.

(Brno, 2017-05-03)

#444

Rezidentni parkovani v Brne je nesmysl.

(Brno, 2017-05-03)

#448

Placené parkování po Brně pro rezidenty mi připadá celkem hodně předražené.

(Brno, 2017-05-03)

#455

Vsetci budu platit a za nic. System aky sa navrhuje i d e proti zaujmu obcanov a jediny ucel je zdierat o peniaze bez toho, ze by ponukol protihodnotu.

(Brno, 2017-05-03)

#460

Parkovací zóny neřeší problém s parkováním, protože nevytváří parkovací místa. Přínosy v podobě vybraných poplatků, případně daní při převedení trvalého bydliště, vidím jako sporné. Velkou část spotřebuje obsluha systému (úředníci, software, hardware atd.) a zbytek se rozpustí bez kontroly plátců.
Řešením je naopak vystavět parkovací domy a prodávat/pronajímat jednotlivá stání. Jsem přesvědčený, že mnoho řidičů by možnost hlídaného garážového místo v pochozí vzdálenosti od bydliště uvítala.
Zvýhodňování rezidentů jako těch, kteří volí zastupitelstvo je pochopitelné politicky, nikoliv však lidsky. Opravdu chceme mít Brno jen pro nás vyvolené a na přespolní se dívat jako na parazity? Chcete, aby se na brňáky dívali podobně i jinde? Abyste na víkendové návštěvě babičky v Ořechově museli zaplatit 1500Kč jen za parkování?
V zemi s jedním z nejvyšších zdanění práce očekávám, že se stát (město) bude starat o potřeby všech obyvatel.

(Brno, 2017-05-03)

#464

Je to nesmysl...

(Brno, 2017-05-03)

#465

... pretoze navrh neprinesie zlepsienie celkovej situacie. Najma nesuhlasim s rezidencnym parkovanim v obytnych stvrtiach. Definicia rezidenta je tiez nanajvys diskriminacna. Ja ako podnajomnik ktory nema TRVALY pobyt na adrese by som defacto stratil moznost pouzivat auto. Nehovorim len o parkovani pred domom, auto by som nemal kde nechat. Cesta za rodinou na Slovensko mi trva autom hodinu a pol, dopravou 4 a pol... Brno este nie je na rezidencne parkovanie pripravene, aspon nie v takejto forme.

(Brno, 2017-05-03)

#466

nedostatek parkovacích míst to neřeší

(Brno, 2017-05-03)

#470

Protože mi daný způsob řešení dopravní situace příjde nesmyslný.

(Brno, 2017-05-03)

#471

Rezidentní parkování zvýhodňuje bohaté.

(Brno, 2017-05-03)

#477

Již samotný návrh rezidentního parkování je ze zásady celý špatně, opakuje stejné chyby z jiných měst a neřeší vůbec nic.

(Brno, 2017-05-03)

#481

podepisuji jelikož studuji a pracuji dlouhodobě v Brně, zde o velké omezení pro mě

(Rakov, 2017-05-03)

#484

Nevidím důvod stále nějaké navyšování privilegií, vpodstatě většinově úředníkům, již tak toho mají vůči nesmyslným úřadům, státním úřadům v centru města DOST, extra MSSZ/ČSSZ bez možnosti zaparkování a vpodstatě tam všichni musí, hlavně firmy, živnostníci, JJ P jen pro popř. pozvánce na kontrolu, ale většina smůla při otřebných návštěvách a co bylo smysluplné na chvíli na Veveří zrušeno a vše nyní MP (měšťáci hned odtahujou, fakt SUPER. Souhlas jen se za smyslupná cca 20,-/1hod P s parkovacími hodinami / platebními automaty, za tento čas lze většinou obejít potřebné každého ve městě, stejně obchody nejsou a lidé do nákupních center, to je zcela a plně dostačující pro regulaci Parkingu v centru!!!

(Brno, 2017-05-03)

#485

Cely koncept nema smysl a je postaveny na hlavu co se penez tyce.

(Brno, 2017-05-03)

#494

Rezidentne parkovanie je zbytocne drahe a zle nastavene. Nevidim v nom ziadny pozitivny prinos a riesenie problemu s parkovanim v Brne.

(Brno, 2017-05-03)

#496

je to jen další sprostá daň, která parkování v Brně rozhodně neřeší. Je to pouhé další tahání peněz z kapes lidí!

(Brno, 2017-05-03)

#497

Je to proti lidem a jen jde o naplnění městské pokladny. Město by mělo řešit parkování jiným způsobem, než tímhle. Mám už s rezidentním stáním své zkušenosti z jiného města a jsem zcela proti !!!! Pro město je to jen další poplatek, který z lidí vytáhne a absolutně to neřeší problém s parkováním.

(Brno, 2017-05-03)

#500

Nesouhlasim s RP v Brne

(Brno, 2017-05-03)

#503

Jsem občanem trvale bydlícím v Brně a jsem zásadně proti zavedení takovéto kontraproduktivní věci, jako je rezidentní parkování.

(Brno, 2017-05-03)

#504

Rezidentní parkování neřeší problém parkování

(Brno, 2017-05-03)

#508

Nechci platit za parkovani pred vlastnim domem/bytem. Na co platim dan z nemovitosti????

(Brno, 2017-05-03)

#510

Je to nesmysl

(Brno, 2017-05-03)

#514

Podepisuji, protože 1) rezidentní parkování pouze zpoplatní rezidentům stávající místa aniž by jim zajistilo místa na parkování. 2) Výše zpoplatnění druhého auta a auta podnikajících je nehoráznost. 3) Bydlící v nájemních bytech si nemohou nahlašovat trvalé bydliště - podle OZ ano - ale to majitele bytů nezajímá a vypoklonkují je.

(Brno, 2017-05-03)

#515

Podepisuji, protože nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování v Brně a ztotožňuji se s řádky vypsanými v hlavičce této petice.

(Brno, 2017-05-03)

#523

no proč měnit něco co funguje

(Brno, 2017-05-03)

#525

Jsem proti zavedení rezidentního parkování ve městě Brně

(Brno, 2017-05-03)

#529

V Praze to dopadlo naprostou katastrofou, mistni stejne nemaji kde parkovat, a navstevy uz vubec ne. Neexistuje duvod tuhle hruzu zavadet v Brne - tedy krome nenazranosti magistratu.

(Brno, 2017-05-03)

#530

Podepisuji, protože RP nic neřeší a je to jen další zlodějina, jak vytáhnout z lidí další peníze.

(Brno, 2017-05-03)

#534

Je to jen buzerace a vymáhání dalších peněz.

(Brno, 2017-05-03)

#541

Nic to neřeší - absolutně - výpalné platit nebudeme

(Brno, 2017-05-03)

#544

Podepisuji, protože je to nesmysl a důrazně nesouhlasím!

(Brno, 2017-05-03)

#546

Zřízení zón považuji za nesoudné: dokonce i obyvatel města by se v jeho jiných čtvrtích stal cizincem.

(Brno, 2017-05-03)

#547

Obecně, zastupitelé by si měli uvědomit, že infrastruktura je vybudována z peněz daňových poplatníků, nikoliv jejich....

(Brno, 2017-05-03)

#550

Statisíce obyvatel, studujících a pracujících v Brně v tomto městě nemá trvalé bydliště. Místo izolacionismu by město mělo podpořit stavbu parkovacích domů a elektromobilů.

(Hodonín, 2017-05-03)

#553

Souhlasím se vším, co je uvedeno v petici. Jsem student dojíždějící do Brna autem a tímto nařízením bych byl silně ovlivněn.

(Velky Tynec, 2017-05-03)

#554

Myslim si, ze je nesmysl vytvaret nove problemy tam, kde zatim nejsou. Rezidentni parkovani zadny problem neresi, pocet aut ve meste zustane stejny, zadne magicke snizeni aut ve meste se nestane. Je zcela zrejme, ze cilem rezidentniho parkovani je pouze vetsi vydelek pro zkorumpovany magistrat.

(Valasske Mezirici, 2017-05-03)

#556

rezidentní parkování není řešení problému

(Brno, 2017-05-03)

#557

Hollan nema na radnici co delat, potrebuje lopatu do ruky.

(Brno, 2017-05-03)

#558

1, Jde jen o skrytou daň
2, Nezaručí že zaparkujete!!!
3, Zhorší možnosti obyvatel Brna Parkovat v jiných čtvrtích (práce, zábava, známí ..)
4, Zhorší možnosti parkování návštěv
5, Zhorší možnost parkovat služební auto
6, Jde pouze o nástroj magistrátu jak získat další pravomoc a peníze

(Prostějov, 2017-05-03)

#560

Jde o ryze byrokratickou šikanu občanů, která plošně postihne všechny (tedy nejen majitele aut), jak je zřejmé z rozboru a kritických připomínek k návrhu zavedení rezidentního parkování v Brně.

(Brno, 2017-05-03)

#562

STOP pokusům na Brňácích.

(Brno, 2017-05-03)

#566

Tento šikanózní systém parkování přinese více problémů a nevyřeší téměř nic.

(Brno, 2017-05-03)

#573

Jana Svobodová

(brno, 2017-05-03)

#574

nepodporuju rezidentní parkování

(Brno, 2017-05-03)

#576

Protoze je to uplne nesmyslne..

(Brno, 2017-05-03)

#579

Ptz je to nedomyšlené. Ano, doprava narústá ale místo toho, aby se to rešilo komplexně, vytrhne se jeden problem... Magoři

(Židlochovice, 2017-05-03)

#580

"Hledejte takové řešení, které nebude restriktivní, ale konstruktivní."
Mám zkušenosti z Prahy - pro rezidenty nefunguje, platí za nic (buď místo stejně nenajdou, anebo je to v oblasti, kde nebyl problém parkovat nikdy a tedy zóna nic nereguluje, jen vybírá peníze), pro ostatní k vzteku, a v důsledku pro rezidenty taky.

(Třebíč, 2017-05-03)

#583

Se mi nezamlouva platit aniz bych mel jako resident jiste misto k parkovani.

(Brno, 2017-05-03)

#584

Podepisuji, protože zóny nevyřeší problém s nedostatkem parkovacích míst. Celý projekt je velmi nedomyšlený a opět je pouze o tom, jak z lidí dostat co nejvíce peněz.

(Brno, 2017-05-03)

#589

Podepisuji, protože toto opatření je dost nesmyslné a neřeší problém s parkováním jen vytahuje peníze z kapes lidí.

(Brno, 2017-05-03)

#590

..protože mi to prostě přijde jako pitomost. Proč se nepoučí z pražských zkušeností??

(Šanov, 2017-05-03)

#595

Podepisuji, protože je třeba zabránit nesmysným rozhodnutím alespoň v Brně.

(Brno, 2017-05-03)

#597

Podepisuji, protože nechci platit za parkování. Když mi to ještě nezaručí že opravdu zaparkuju!!!

(Brno, 2017-05-03)

#600

Mám prechodný pobyt v Brne a auto registrované v ČR.

(Trebišov , 2017-05-03)