Petice proti zavedení rezidentního parkování v Brně

Komentáře

#803

Systém tak, jak je prozatím nastaven nepřinese nikomu nic, jen magistrátu peníze, ale žádné řešení, potom to nazvěme daň z práva mít auto a ne systém parkování, protože o parkování to vůbec není.

(Brno, 2017-05-04)

#808

Jsem rodilá brňačka a je mi jasné, kdo by byl ten vyvolenější. Tento systém může fungovat tam, kde není úplatkářství, bezbřehá byrokracie a samozřejmě musí být zajištěno odstavné parkování. Alena

( Brno, 2017-05-04)

#809

Souhlasím s textem petice

(Brno, 2017-05-04)

#810

Nemam kde parkovat v Brne.

(Šlapanice, 2017-05-04)

#812

Protože bydlím v Brně - Střed a celý tento projekt je jen předražený nesmysl, ve kterém zaplatím za něco, co nedostanu. Od tohohle je jen krůček k dani za kyslík!
Raději vybudujte P+R parkoviště na okraji města. A né téměř v centru z jediného parkoviště, které takto fungovalo i bez městského zásahu.

(Brno, 2017-05-04)

#816

Pracuji v centru Brna a dojizdím autem neměl bych kde zaparkovat

(Brno, 2017-05-04)

#817

Nesouhlasim se zavedenim, jelikoz za cenu cca 1000kc budu na tom stale stejne jako ted bez parkovaciho mista a budu jeste platit v ostatnich castech mesta, pro me nepochopitelne

(Brno, 2017-05-04)

#820

Jsem řidič, chodec, cyklista, brňák, servisni technik popojíždějící po Brně, a hodlám zákazníkům účtovat náklady vzniklé omezením dopravy a parkování aby i bežní občané pochopili že rp je nápad na ...nic

(Brno, 2017-05-04)

#821

To neřeší problém s dostatkem parkovacích mist.

(Brno, 2017-05-04)

#823

Podepisuji i přes to, že mimo důvody, které uvádí jiní, mi vadí "protěžování" studentů. Jejich auta bohužel zavazí v místě kdy bydlím a kde jsou troje vysokoškolské koleje. Auta studentů se nehnou z místa i více jak několik týdnů. Kolikrát musím i 2x obkroužit barák, než najdu místo o dvě ulice vedle...

(Brno, 2017-05-04)

#828

RP není efektivní a férové řešení.

(Brno, 2017-05-04)

#829

Nesouhlasím se současnou podobou rezidentního parkování. Jsem rezidentem a pravidelně parkuji v okolí Obilního Trhu, kde je parkování komplikované. představený nevhodně koncipovaný návrh rezidentního parkování mě a lidem v podobné pozici ale situaci nezlepší (nebylo nijak prokázáno), pouze administrativně zkomplikuje a zpoplatní.

(Brno, 2017-05-04)

#831

Vše, co vymyslí Hollan and his boys, je jedna krávovina za druhou

(Brno, 2017-05-04)

#833

Absolutně nesouhlasím.

(Brno, 2017-05-04)

#835

nesouhlasim se zavedeim rezidentniho parkovani, misto toho by se urednici a zastupitele meli zabyvat zlepsenim plynulosti dopravy a vybudovat moznosti pro tranzit mimo mesto a P+R parkovani pro dojizdejici/studenty

(Brno, 2017-05-04)

#836

Rezidentní parkování nikde nefunguje a jde pouze o vytahování peněz

(Brno, 2017-05-04)

#839

System rezidentniho parkovani je nedomysleny a nedokonceny projekt, ktery obcanum pouze pritizi, jak financne tak i parkovacimi misty. Timto projektem se nic nezlepsi. Nicmene dale neverim, ze tzv. Fond mobility bude skutecne vyuzit pro vytvoreni novych parkovacich mist atd. Pokud ano, tak jiste v dlouhodobem meritku a po tuto dobu budeme muset platit za to nejistotu, ze ve sve parkovaci zone zaparkuji.

(Brno, 2017-05-04)

#841

Nesouhlasím se zavedením rezidentního parkovaní. Nejprve je potřeba vybudovat u konečných tramvají záchytná parkoviště zdarma. Například u smyčky tramvají 6 a 8 ve St. Lískovci není možné zaparkovat vůbec.

(Omice, 2017-05-04)

#843

nechci platit další daně jen proot, že bydlím v Brně a vlastním auto. Návrh neřeší parkování, ale pouze výběr peněz

(Brno, 2017-05-04)

#848

protoze je to naprosty nesmysl - mam v Brne trvale bydliste, ale bydlim u pritele v jine mestske casti, kde trvaly pobyt nemam .. takhle jak je to namyslene bych u domu vubec parkovat nemohla. !

(Brno, 2017-05-04)

#849

Systém je nastaven tak, aby pouze těžil peníze za parkování a vůbec neřeší podstatu problému - nedostatek parkovacích míst. A znevýhodňovat takto studenty, kteří tvoří výraznou část obyvatel (a logicky i příjmů) města. je ostudné. Až se zavedou P+R odstavná parkoviště, kde budou lidé moci parkovat, pokud nejsou rezidenti, bude mít tento systém sic pochybný, ale aspoň nějaký smysl. Bez odstavných parkovišť však jen vznikne ještě větší problém s parkováním vozidel, než je nyní.

(Brno, 2017-05-04)

#853

Protože bydlím v Brně, jsem student a moje auto je staré a nehodlám platit nějaký výmysl za parkovaní a za stáří auta. Jste normální pane Hollane? Tady nejsme v Praze! Uber jste zrušil a teď zavádíte tohle? Proberte se!

(Brno, 2017-05-04)

#856

Lepším řešením je výstavba parkovacích domů, které jsou dnes i v některých alpských střediscích.

(Brno, 2017-05-04)

#858

Protože je tu lumpárna a zlodějina proti vlastnímu obyvatelstvu

(Brno - Židenice, 2017-05-04)

#859

Protože je to zbytečné a jen je to další způsob,jak vytáhnout z lidí peníze.

(Brno, 2017-05-04)

#866

Nejprve je třeba vybudovat parkovací stání. Hlavně v okrajových částech a ulevit tak Brnu. Teprve potom je možné zamýšlet se nad rezidentnímn parkováním......

(Brno, 2017-05-04)

#867

Nesouhlasím se zavedením systému rezidentního parkování. Na RP vydělají jen firmy napojené na zavedení a provoz systému.

(Kobeřice u Brna, 2017-05-04)

#871

Je to hovadina a ničemu to nepomůže. Kvůli tomu u mě můj přítel z jiného města nezaparkuje i když já nemám auto ale jakožto rezident bych měla mít jedno místo. Nehledě na to, že platba nezajistí, že člověk skutečně zaparkuje, nevytvoří to nová parkovací místa

(Brno , 2017-05-04)

#872

Ač nesplňujeme nepohyblivost ZPT/P, jsme někdy nuceni se přepravit autem k lékaři nebo službám. Zatím parkování v době kolem poledne najdeme zdarma.

(Brno, 2017-05-04)

#876

Je to hodne drahy nesmysl, se kterym absolutne nesouhlasim.

(Brno, 2017-05-04)

#882

Rezidentne parkovanie neriesi parkovanie, ale iba dalsi prisun financii do statu.

(Bratislava, 2017-05-04)

#884

Nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování v Brně.

(Brno, 2017-05-04)

#888

Petra Grünhutová

(Brno, 2017-05-04)

#890

Podepisuji, protože společně s tímto plánem nevidím žádné návrhy variant pro mimobrněnské pracující v Brně. MHD je sice volba, ale značně limitující pro ty, kteří pracují v nestandartních hodinách. Ráda bych viděla i jiné návrhy jako odstavná parkoviště atd.

(Kuřim, 2017-05-04)

#900

Podepisuji, protože snahu situaci řešit byrokraticky podpořit nemohu

(Brno, Rudišova 4, 2017-05-04)

#901

...nesouhlasím se současným návrhem rezidentního parkování.

(Brno, 2017-05-04)

#908

Je to nedomyšlené a není ani jisté, jestli zisk z výběru převýší náklady na vytvoření a provoz

(Brno, 2017-05-04)

#909

Nic neřešící a jde jen o výběr peněz od občanů

(Brno, 2017-05-04)

#910

Podepisuji protože to neřeší otázku parkování ve městě. Podle mého názoru to řeší jen jak město rychle k penězům přijde. A kdejaká firma se při tom nabalí též. Nehledě na to, že i rodiny žijící v centru by platili nemalý peníz za to že tu vůbec bydlí a jezdí auty.

(Brno , 2017-05-04)

#911

Dojíždím za prací, a toto není řešení ničeho jiného než jen podojení všech občanů kteří mají s Brnem jakékoliv dočinění

(Náměšť nad Oslavou, 2017-05-04)

#917

Bydlim v Brne uz nejaky ten rok, jsem ze Slovenska a nehodlam platit miliony za navstevnicke parkovani.

(Brno, 2017-05-04)

#918

Podepisuji (jako obyvatel Brna), protože si myslím, že existují jiná řešení než takováto pro většinu obyvatel a návštěvníků Brna předražená řešení.
Děkuji. Pavel Cetkovský

(Brno, 2017-05-04)

#924

Zásadně nesouhlasím, proboha kdo to vymyslel.

(Brno, 2017-05-05)

#933

Nesouhlasím s rezidentním parkováním,které neřeší nová stání a parkovací domy

(Brno, 2017-05-05)

#942

Navrhovaný systém neřeší existující problém a zavádí nový.

(Brno, 2017-05-05)

#943

Zijem v Brne, mam tu prechodny pobyt, vlastnim tu byt a platim tu dane.

(Brno, 2017-05-05)

#946

Podepisuji, protože s textem petice souzním. V Brně je všemu nadřazená pouze automobilová doprava. Rezidenční parkování nevyřeší vůbec nic, město potřebuje záchytná parkoviště na periferii a levnější MHD pro řidiče, kteří auto nechají mimo město.
Opakovaně takto přispívám osobně písemně na ZMB, bylo mně řečeno, že problému nerozumím, oni jsou odborníky na slovo vzatými-míněni úředníci magistrátu-a jestli se mně něco nelíbí, mám se z města odstěhovat. Vážně o tom uvažuji. O takové vedení města nestojím, od 10 k 5. Věra Jelínková

(Brno, 2017-05-05)

#949

Do Brna dojíždím do práce a kde pak budeme parkovat?Bohužel náš čas ovládají instituce, kde jsou dětia tam na nás nebudou čekat (na vesnici), než si zajdu někam pro auto. Navíc, pokud už to někde je a není tento systém vyhovující, je opravdu nejlepší nápad ho prosadit...

(Domašov, 2017-05-05)

#952

Nesouhlasím s plánovaným postupem. Stávající organizace - placená parkoviště a neplacená stání a zavedení či rozšíření neplacených parkovišť na okrajích Brna, považuji za dobré řešení. Do Brna jezdím do kanceláře, kterou je nutné mít v centru, denně, někdy potřebuji z kanceláře vozit objemné předměty nutné pro krátkou práci u klienta a není pro mne dobré tedy ani to, že bych měla auto denodenně odstavené na okraji Brna. Nemohu věci, nutné k mé práci v kanceláři i mimo ni, převážet pak pomocí MHD. Moje příjmy z podnikání mi v žádném případě neumožňují zaplatit si celoroční parkovací místo v Brně. 6 let takto podnikám a změna typu zakoupit si placené stání "pro firmu" by pro mne byla likvidační. Nejsem občan Brna, takže finančně asi únosné rezidenční stání, by pro mne asi využitelné nebylo. A jak jsme zmínila, není pro mne řešení ani 5 dnů v týdnu odstavit auto na kraji Brna a jezdit pak s 15 kg zavazadel tramvají do kanceláře a ke klientovi apod. tramvají.

(Kanice u Brna, 2017-05-05)

#955

Protoze koncepce nijak neresi nedostatek parkovacich mist. Mestu chybi parkovaci plochy ve vnitroblocich a podzemni parkovaci stani koupitelna i pronajatelna za realistickou cenu. Predrazene poloprazdne parkovaci domy provozovane kvuli zisku soukromou firmou nemohou logicky fungovat se soucasnym nastavenim cen.

(Brno, 2017-05-05)

#956

Rezidentní parkování neřeší problém s parkováním

(Brno, 2017-05-05)

#957

Je to nekoncepcni reseni bez vybudovani velkeho mnozstvi zachytnych parkovist to nedava vubec zadny smysl. Je to sikana beznych obcanu, kterou si nesmime nechat libit a pan Hollan doufejme jiz brzy skonci a jeho vyplody nas nebudou zatezovat.

(Zidlochovice, 2017-05-05)

#958

Problem se me osobne tyka, nebot v Brne jiz 12 let ziji, ale nemam zde trvale bydliste. Nerada bych se musela z Brna odstehovat.

(Brno, 2017-05-05)

#959

Neztotožňuji se s myšlenkou rezidentního parkování ve městě Brně.

(Brno, 2017-05-05)

#964

Systém nic nenabízí, pouze komplikuje dopravu všem lidem v Brně.

(Brno, 2017-05-05)

#966

Zhorsi se parkovani.

(Brno, 2017-05-05)

#978

Pracuji a bydlím v centru Brna , nám co tu bydlíme by měl MMB přidělit a držet místo zdarma. Ať platí např studenti Ze Slovenska jejichž auta blokují plno parkovacích míst např. okolo Sušilových kolejí, Žižkovu ulici a spoustu dalších míst.

(Brno, 2017-05-05)

#979

Nehorázná drzost vypatlanců Žít brno a Zelených.

(Brno, 2017-05-05)

#981

Pretože je to nezmyselné a argument, že sa to mestu vráti je dosť PRIMITÍVNY! Čo tak radšej vymyslieť systematické riešenie, ktoré by pomohlo... Napr záchytné parkoviská s dobrým prepojením na verejnú dopravu, podpora ekologického cestovania, kola, elektromobily atd!!!

(Brno, 2017-05-05)

#983

Studuji v Brně.

(Pelhřimov, 2017-05-05)

#985

je to blbost namířená opět proti normálním lidem,

(Brno, 2017-05-05)

#986

Podepisuji, protože nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování v Brně.
Jedná se jen o další nástroj na vydojení peněz z občanů bez přínosu

(Brno, 2017-05-05)

#987

... rezidentním parkováním, které zamýšlí Matěj Hollan spolu se svým spolkem, nevyřeší nedostatek parkovacích míst. Platit za to, že možná zaparkuji v místě bydliště je naprostá hloupost. O desetinásobné ceně za druhé auto polemizovat raději nebudu...

(Brno, 2017-05-05)

#991

Protože považuji tzv rezidentí parkování v této podobě za totální nesmysl.

(Brno, 2017-05-05)