Petice proti zavedení rezidentního parkování v Brně

Komentáře

#1003

nevidím žádný důvod k zavedení zón a k dsikriminaci těch kterí tady nebydlí ale pracují......nedává to žádný zmysel, určitě vymyslel nějaký dopravní myslitel

(Modřice, 2017-05-05)

#1006

Pracuji v centru a jezdím denně autem, jelikož MHD bych odpoledne nestihla vyzvednout dítě ze školní družiny.

(Brno, 2017-05-05)

#1015

... věřím, že situace s parkováním se zavedením rezidenčního parkování zhorší

(Brno, 2017-05-05)

#1017

Podepisuji protože rezidentnů parkování je to totální nesmysl ...

(Brno, 2017-05-05)

#1022

Protože je to další výmysl který ničemu neprospěje!

(Brno, 2017-05-05)

#1030

Protože s tím nesouhlasím.

(Brno, 2017-05-05)

#1033

Nechci rezidentní parkování!! Aspoň ne v této absolutně nedomyšlené nesmyslné podobě!

(Brno, 2017-05-05)

#1039

Jako mimobrněnský občan se plně ztotožňují s textem petice

(Řícmanice, 2017-05-05)

#1044

Rezidentní parkování je pouze administrativní opatření, které parkování nevyřeší, zatímco zhorší kvalitu života občanů Brna. Potřebujeme rozvést děti do kroužků, zavolat řemeslníka, dovézt něco kamarádům, a na kole či šalinou to vždy nejde. Když platím za odpady a mám slevu na šalinkartu, ale i tak potřebuji někoho či něco odvézt autem, proč mám řešit, v jaké oblasti leží jaká ulice? Možná by mělo smysl (nerealizovatelné) zajištěné parkování pro ty, kdo v Brně platí odpady, ale rozkouskovat městské části je totální nesmysl. Vážení úředníci města Brna, okamžitě zrušte přípravy tohoto projektu, předem díky za váš i náš ušetřený čas!

(Brno, 2017-05-05)

#1046

Plne souhlasim s touto petici.

(Brno, 2017-05-05)

#1048

Trvalé bydliště je v 21. století přežitek a jako rozený Brňák v něm žijící mám právo se vyjádřit! Nepřeji si současný návrh rezidentního parkování, je to prostě výpalné. V praze vyschnuly koryta, a tak se hledají černé zdroje přímo ve městských rozpočtech...

(Brno, 2017-05-05)

#1051

vetsi blbost v Brne uz davno nevymysleli

(Brno, 2017-05-05)

#1054

Absolutní nesmysl a zbytečné náklady, které se mohou investovat inteligentněji!

(Brno, 2017-05-05)

#1055

připadne mě, že město chce akorad trošku naplnit pokladnu a odnesou to poctivý lidé.

(BRNO, 2017-05-05)

#1058

to mohl vymyslet jenom debil

(Brno, 2017-05-05)

#1060

Brno není Amsterdam.

(Brno , 2017-05-06)

#1061

System neprinese nic dobreho ani rezidentum, ani donizdejicim, ani mestu, ani neprospeje prirode. Jedna se o zbytecne zatizeni obcanu, zbytecne vytvareni byrokratickeho prostredi a prostor pro korupci.

(Brno, 2017-05-06)

#1062

Návrh rezidentního parkování nedává smysl, existuje neskutečná spousta nedořešených variant.

(Brno, 2017-05-06)

#1067

Bydlím v Brně a záleží mi na tom aby město fungovalo, tenhle navrh není promyšlený a ani jeho koncept se mi nelíbí. Zatíží život všem obyvatelům s autem a výhody nepřinese...

(Brno, 2017-05-06)

#1071

V Praze absolutně nefunguje

(Brno, 2017-05-06)

#1080

Nejde o nic jiného, než vymyslet další objem poplatků pro státní správu.

(Brno, 2017-05-06)

#1081

Není jasné řešení parkování na okrajích nově vznikajících zón. Další zdanění a ve skutečnosti zabraňující nízkopříjmovým vlastnit automobil.

(Brno, 2017-05-06)

#1082

Podepisuji, protože nesouhlasím s poplatněním parkování.

(Brno, 2017-05-06)

#1084

další nesmyslný způsob jak z lidí vytáhnout peníze.

(Brno, 2017-05-06)

#1089

Nesouhlasím s rezidentnim parkovanim v Brne

(Brno, 2017-05-06)

#1090

S miminkem je snadnější pohyb autem a z rodičovské nelze k tomu platit parkovné

(Brno , 2017-05-06)

#1092

Podepisuji protože souhlasím s textem petice.

(Moravany, 2017-05-06)

#1096

Podepisuji, protože v navrhovaném systému vidím pouze snahu o další zdanění řidičů. Parkovací karta rezidentu parkování nezajistí, a neplacené zóny budou neustále plné aut. Nesouhlasím s tím, aby mi někdo diktoval, že nemohu do zaměstnání v jiné MČ jezdit autem.

(Brno, 2017-05-06)

#1097

Chci v Brně žít, ne se stresovat.

(Brno, 2017-05-06)

#1105

Břoušek Zdeněk

(Brno-Sever, 2017-05-07)

#1107

Podpisuji protože považuji aktualní plan rezidentniho parkováni za zcela nekoncepčni, a šikanujici řidiče kteři do Brna dojiždí za prací a nemaji tak vysoké mzdy sby is mohli placené parkováni dovolit....

(Brno, 2017-05-07)

#1110

Za 1. krok považuji záchytná parkoviště. Rezidentní parkování v navrhované podobě je naprosto nepřijatelné pro domácí i dojíždějící.

(Brno, 2017-05-07)

#1117

Nechci rezidentní parkování

(Brno , 2017-05-07)

#1120

Rezidentní parkování problém nevyřeší, naopak další přinese.

(Brno, 2017-05-07)

#1127

Nelíbí se mi jak těžce hledám místo na zaparkování a ještě budu platit a to nemám jistotu že zaparkuji v místě svého bydliště.

(Brno, 2017-05-07)

#1128

nemám v Brně trvalé bydliště, ale po-pá tam bydlím. To mám jako zaplatit ročně za parkování desetitisíce?

(Brno, 2017-05-07)

#1130

jezdím do Brna často autem

(Újezd, 2017-05-07)

#1131

Považuji to za naprosto nedomyšlené a nesmyslné vytahovaní peněz z občanů.... zaplatím a stejně nezaparkuji

(Brno, 2017-05-07)

#1136

Podepisují petici, proč mám platit za stání kde mám trvalé bydliště.

(Brno, 2017-05-07)

#1137

To nechci

(Brno, 2017-05-07)

#1142

Nesouhlasím se stávajícím návrhem!

(Brno, 2017-05-07)

#1144

rezidentní parkování považuji za naprosto zcestnou myšlenku, která se ostatně dostatečně NEosvědčila v Praze.

(Brno, 2017-05-07)

#1148

Podepisuji, protože se každodenním dojížděním do města a trvalým bydlištěm 2 kilometry od Brna necítím být pouhým návštěvníkem. V centru Brna nejen studuji, ale i podnikám a provozuji sídlo. Kvůli tomu volím nejčastěji dopravu autem, jelikož často potřebuji spojit více cílů na opačných koncích Brna a mimo jiné přepravit věci k tomu nezbytné. Přeji si zlepšení skrze relevantní kroky, nikoli plošné zpoplatnění, které neřeší neutěšenou situaci. Město nejdříve potřebuje více záchytných parkovišť pro lidi z nejzazšího okraje spádové lokality se smysluplným napojením expresních linek, nikoli jim vnutit variantu, kterou si nikdo např. ze studentů nemůže dovolit. Město potřebuje získat více reálných dat o pohybu ve městě a vytvořit příslušná časově omezená a K+R stání. Až poté je možné zvažovat varianty, které zvýhodní rezidenty a motivují dojíždějící využívat nového systému, který jim zajistí dostatečnou flexibilitu tak, aby auto pro pouhou přepravu sebe samých po metropoli nepotřebovali. Myslím, že správná rozhodnutí, která pomohou najít řešení pro přespolní, pozitivně ovlivní i situaci pro mě samého, jako podnikatele a "skoroobyvatele". Aktuální návrh na změny v dopravní organizaci nevytváří organizovanost ale podporuje zmatek, který již tak panuje skrze parkovací stání, která jsou na některých místech tolerována (ale volají po legalizaci), zatímco na jiných jsou nekompromisně postihována. Dopravní řešení musí vycházet z místního uspořádání, potřeb lidí, kteří se podílejí na ekonomickém růstu lokality, a z aktuálních možností města - není tedy vhodné přejímat pravidla z jiných měst, protože každé město funguje svým vlastním způsobem. Věřím, že osoby dopravního oboru znalé a k úkonům kompetentní jsou schopny dovést k dokonalosti další systém (viz. noční rozjezdy), kterým se Brno bude moci pyšnit v celoevropském měřítku.

(Bílovice nad Svitavou, 2017-05-07)

#1150

MHD v Brně je pro mé potřeby NEPOUŽITELNÉ

(Brno, 2017-05-07)

#1161

Je to kravina a k ničemu dobrému to nepovede!

(Zastávka, 2017-05-08)

#1166

Budu platit za něco, co mi zaparkování před domem stejně nezaručí. Chtějí jen dostat s lidí peníze!

(Brno, 2017-05-08)

#1169

Složité, život komplikující a přitom to problémy s parkováním nijak neřeší, jen to jen technicky složitá a občany mimořádně obtěžující forma výběru peněž!

(Brno, 2017-05-08)

#1178

Syn bydlí v Praze. Pravidelně se dostává do svízelné situace když potřebuje zaparkovat auto před tělocvičnou, kam chodí na karate. A totéž se děje, když potřebuje zaparkovat auto před halou, kam chodí pravidelně na trénink ledního hokeje. Na modré zóně jsou volná místa k zaparkování, avšak mimo ni už není šance zaparkovat. A dříve tyto problémy neměl. Svízel při zaparkování mu v Praze přinesly modré zóny. Proč kopírujete Prahu, když se to v praxi neosvědčuje?

(Brno, 2017-05-08)

#1181

Podpisujem, pretože ako cudzinec bez trvalého pobytu tu nebudem mat právo parkovať

(Piešťany, 2017-05-08)

#1184

Bydlím v pronájmu v centru Brna, ale nemam zde nahlasene trvale bydliste, tedy nemohu parkovat tam kde bydlim a jsem timto diskriminovan.

(Brno, 2017-05-08)

#1190

souhlas

(Brno, 2017-05-09)

#1191

nic co by pomohlo spíše naopak.

(Brno, 2017-05-09)

#1196

Rezidentní parkování neřeší problém parkování

(Brno, 2017-05-09)

#1197

jezdím do Brna k lékaři nejen já ale i děti, nakupovat a zaparkovat tam je umění.

(letovice, 2017-05-09)

#1198

Podepisuji , protože jsem se s takovýmto systémem parkování potýkala pří dlouhodobé péči o své nemocné 85leté rodiče v Pardubicích. Sama mám problémy s chůzí a postarat se o rodiče bylo na hranici mých fyzických možností. Parkování zdarma cca 1 km vzdálené bylo pro mne fyzicky nedostupné. Nepomohl ani jejich magistrát a tak jsem musela platit hodinové sazby. Bylo to hrozné. Místo abych přilepšila starouškům, šetřila jsem na parkovné.
Ing. Dana Franková

(Brno, 2017-05-09)