Výtopna Zlíchov

Komentáře

#1202

Jde o velice zasluznou cinnost teto vytopny.Zachranuje historii a dedictvi nasi zeme.

(Praha 5, 2017-12-31)

#1203

Naši minulost bychom neměli zatracovat.

(Praha, 2018-01-03)

#1210

Památkový úřad by měl stavbu uchránit před leností a neochotou úředníků na stavebním úřadě a projektantů, kteří by se měli zamyslet na změně umístění zařízení dopravní stavby navzdory veřejného zájmu zachovat původní výtopnu Zlíchov z doby, kdy pražská čtvrť Smíchov byla jako industriální Manchester na konci 19. století, takových to staveb již moc nezbývá a na Smíchově zbyly jen industriální ruiny.

(Mníšek pod Brdy, 2018-01-04)

#1212

Podepisuji, protože se jedná o unikátní nenahraditelnou stavbu. Byla by opravdu velká škoda, kdyby tento kus Prahy zmizel, už jen proto, že se jedná o stále živou, funkční záležitost. Zřízení stavebního dvora v těchto místech se z hlediska toho jeví jako zcela nelogické. Dovedu si představit, že se někdo podívá do plánu a řekne: Tady by byl dobrý ten stavební dvůr, je to odevšad blízko. Ale je tam takový a takový objekt, škoda.. Opravdu nechápu, proč se v dnešní době musí jít doslova přes mrtvoly, všechno funkční likvidovat a ničit a ve značné míře pak nahrazovat nějakými nesmysly. Věřím, že konkrétně v tomhle případě rozhodne zdravý rozum a Výtopna Zlíchov bude i nadále fungovat, jak fugovala. Držím vám palce! Mgr. Tereza Štefanová

(Praha 5, 2018-01-05)

#1213

protože zrušení - zbourání považuji za zbytečné a nesmyslné...

(Praha, 2018-01-05)

#1214

jsem proti aby se tohle místo bouralo - podepisuju tuhle petici Richard Zemánek

(Uherské Hradiště, 2018-01-06)

#1216

Je zcela nesmyslné, aby historická budova byla zbourána kvůli stavebnímu dvoru.

(Nymburk, 2018-01-07)

#1217

Mnoho dobrovolných spolků končí, nebo začíná podobným způsobem a tím je právě "tuhý odpor úředníků" viz problém se zachováním výtopny v Chocni a tak by mohl člověk jmenovat dále. Budiž tato petice jiskrou naděje pro Zlíchovský klub a jejich další na rozdíl od úředníků hmatatelné zásluhy.

(Praha, 2018-01-07)

#1218

Protoze je treba, abychom si zachovali i trochu historie a mohli si pote uzit kontrastustare zastavby s novou, jak je to casto k videni v Londyne.

(Praha 4, 2018-01-07)

#1219

podepisuji, protože staré nemusí vždy ustoupit novému. Ale lze jej účelně využít a pokračovat tak v zachování historie v nové době.

(Semily, 2018-01-07)

#1220

Nesouhlasím s likvidací výtopny na pražském Zlíchově.

(Polička, 2018-01-07)

#1224

To místo je historie sama!

(Praha, 2018-01-07)

#1229

...je si myslím, že je často lepší opravovat, než bourat a stavět znovu.

(Světlá pod Ještědem, 2018-01-08)

#1235

škoda každého díla jež padne za oběť pustošivé zvůli

(praha4, 2018-01-08)

#1236

Kulturní dědictví tvoří i industriální památky. Bourání je až poslední možnost. Copak by nestalo za trochu úsilí zakomponovat vytopnu do zařízení staveniště?

(Praha, 2018-01-09)

#1237

Toto má smysl zachovat i pro další generace.

(Šumperk, 2018-01-14)

#1238

podepisuji, protože pocházím z Prahy 5 a myslím si, že je to místo unikátní a je potřeba ho zachovat

(Pacov, 2018-01-14)

#1239

není mi lhostejný osud historické budovy Pražsko-duchcovské dráhy z roku 1873, v celé České republice se toho už nesmyslně zbouralo dost!!!

(Plzeň, 2018-01-20)

#1241

Mám rád železnici. Starých výtopen, dílen a nádraží již bylo zničeno mnoho. V Praze nedavno depo Masarykovo, nádraží Bubny, Bubeneč. Dodnes je mi zle, když si vzpomenu na Denisovo nádraží. Všichni kritizují komunisty, ale dělají to samé a je to o to horší, že se měli poučit. Kšefty developerů a politiků nesmí zvítězit nad zdravým rozumem a tyto unikátní památky by měly být zachovány pro budoucí generace.

(Louny, 2018-01-25)

#1250

Chci přispět k dulezite a užitečné věci! !

(Zatec, 2018-02-10)

#1251

zlikvidovat historický prostor, kde funguje spolek a dělá užitečnou práci jenom proto, že někomu vyjde levněji skladovat materiál tady a ne někde jinde, je neskutečná arogance. Kromě toho silnic je všude dost, ale výtopna Zlíchov je jenom jedna.

(Praha 4, 2018-02-11)

#1253

Zbourání této historické a bohulibě využívané stavby mi přijde jako velmi necitlivé. Zkrátka jako úplný nesmysl!

(Praha 4, 2018-02-13)

#1255

Mám rád kolejová vozidla.Studoval jsem obor Elektrická trakce v dopravě.Na tuto výtopnu se vždy se zájmem koukám z vlaku cestou do Plzně.
S pozdravem
Jiří Macháček

(Klatovy, 2018-02-19)

#1256

... je to potřeba.

(Praha 10, 2018-02-20)

#1257

protože historii je třeba ctít a zachovat

(Všestary, 2018-02-20)

#1261

Podepisuji tuto petici, protože mi záleží na zachování historické technické památky i na zachování společenského zájmu o ně tam, kde se péče státu ze mně nepochopitelných důvodů nedostává.

(Jilemnice, 2018-02-26)

#1263

nesouhlasím s bouráním historických památek technického charakteru

(Praha 5, 2018-02-27)

#1265

chci zachovat památky Smíchova

(Praha 5, Smíchov, 2018-02-27)

#1267

Podepisuji pro zachování cenné technické památky.

(Teplice, 2018-03-01)

#1268

Součást péče o kulturu národa je ochrana jeho historie. Ochrana exponátů a objektů dokládající technický um a invenci našich otců by měla být součástí péče státních institucí stejně jako péče o umělecká díla. Měli bychom si uvědomit, že i v tomto ohledu jsme kulturní země. Nevratnou ztrátou bylo například sešrotování parníku Hradčany s vysoce hodnotným secesním designem. Dnes by ještě sloužil, kdyby nebyl zničen. Aby se to před veřejností zamaskovalo, byl přejmenován parník Děvín na zmizelé Hradčany, protože odpovědní věděli, že se jedná o barbarské počínání. Bohužel se mi nepodařilo tomu zabránit ani apelací na prezidenta. Rád se připojím k této akci. Nevyjde-li ochrana výtopny, navrhněte aby jednotlivé stroje byly prohlášeny za kulturní-technickou památku. Přeji úspěch z celého srdce, Václav Prejzek

(Praha, 2018-03-01)

#1269

Mám zájem o záchranu a zachování budovy.

(Tachov, 2018-03-02)

#1272

Protože vytopna zpestřuje mou každodenní cestu tramvají, a dodává jinak smutné oblasti osobitý nádech. Přítomné lokomotivy také denně vykouzlí úsměv na stovkách dětských tváří. Výtopna rozhodne patří mezi mista, která by se měla zachovat.

(Praha , 2018-03-03)

#1276

Mému Davidkovi 4 roky se stary vlaky moc libi a jeste zadny stary vlaky nevidel. a vubec by nesouhlasil aby výtopna byla bourána. Myslím, že by měla být výtopna prohlášena za hist, památku

I kvůli pokroku a novým stavbám nelze přece zahodit naši historii. Naopak by měla sloužit jako cenná připomínka starých času a k záchraně cenné staré techniky, aby se mohla poučit nová generace, o tom, jak svět fungoval dříve.

(Praha, 2018-03-05)

#1283

Protože je mi líto,aby se to zbouralo. Je to hsitorie, která se má uchovávat,

(Kladno, 2018-03-07)

#1284

Jde o stavbu nesmírně důležitou z historického hlediska, udržovanou a mj. důvod bourání je pro stát typu ČR naprosto neakceptovatelný. Nehledě na skutečnost, že v blízkém okolí je dostatek dalšího místa na stavební dvůr.

(Praha, 2018-03-08)

#1287

ta budova a vozovy park stoji za zachování

(Dobřichovice , 2018-03-13)

#1289

Je mi líto, když zanikají památky minulých dob a když v této budově probíhá činnost, která ukazuje dospělým i dětem, jakse dříve cestovalo v reálných prostorách, je škoda, aby byla zbourána jen kvůli vzniku stavebního dvora...

(Praha 4, 2018-03-20)

#1292

Souhlasím s tím, že výtopna by měla být uznána kulturní památkou, nechápu, proč v dnešní době takovéto budovy chtějí likvidovat.

(Praha, 2018-03-23)

#1293

Pamatky se musí chranit!

(Kravaře, 2018-03-25)

#1299

Historii je třeba chránit!! a ne bourat. Lidi, kteří se zdarma věnují záchraně historie, je třeba hýčkat a ne jim házet klacky pod nohy!!

(Vonoklasy 103, 2018-04-03)

#1302

Podepisuji na podporu zachovani teto zeleznicni pamatky.

(Praha 10, 2018-04-04)

#1307

Přidávám se k nesouhlasu se zbouráním Výtopny Zlíchov jenom kvůli výstavbě Radlické radiály. Mělo by být prohlášeno zakulturní památku a muzeum zachovováno pro další generace.

(Praha, 2018-04-09)

#1311

Pro dalsi generace jako kulturni dedictvi

(Praha, 2018-04-11)

#1313

Nechci, aby byla výtopna zbourána. Chci, aby v ní nadále mohlo být železniční muzeum.

(Praha, 2018-04-11)

#1322

Nesouhlasím s likvidací výtopny,Ke Sklárně 2588 Praha 5 Smíchov 150 00, na pražském Zlíchově.
Tato památná budova by měla být chráněna státním
památkovým úřadem.

(Přerov, 2018-04-12)

#1324

Podepisuji protože akce zde pořádané jsou velmi přínosné pro děti i dospělé. At neznáme vše jen z internetu

(Praha, 2018-04-13)

#1331

Podepisuji petici protoze si myslim ze by bylo skoda prijit o takovy krasny kulturni prostor a hlavne je to krasne misto pro deti. Maczanová

(Praha 5, 2018-04-14)

#1336

Úžasní nadšenci zachránili výtopnu i staré lokomotivy. Přemýšlet o zbourání výtopny zničí nadšení lidí a ohrozí zachování historické techniky. Zachování výtopny podpoří kulturu i techniku zároveň.

(Praha 5, 2018-04-15)

#1337

Zlíchovská výtopna je unikátní a živá

(Praha 4, 2018-04-15)

#1338

Protože chci, aby byla Výtopna zachována i pro další generace jako historická ukázka a důvod zbourání se mi zdá dost nesmyslný.

(Sedlice, 2018-04-16)

#1340

Tahle dílna zachránila a ještě může zachránit mnoho technických památek.

(Praha, 2018-04-16)

#1342

Zase zbytečná věc...

(Praha, 2018-04-17)

#1344

Vokálková

(Praha, 2018-04-21)

#1346

historický objekt v autentickém provozním stavu, který je využíván pro opravy a prezentaci historických lokomotiv je v rámci Prahy zcela unikátní a je nutno ho zachovat

(Praha, 2018-04-26)

#1349

Místo je skvělé, a to jak samotný objekt, tak i vagony, mašinky, a další vozidla, ktré k němu patří.
Lidé kteří se o to starají jsou ochotní, usměvaví, byla by škoda to všechno zničit.

(Vikýřovice, 2018-05-01)

#1350

Nesouhlasím ze zbytečnou demolicí výtopny která poskytuje zázemí parním a motorovým lokomotivám a jejich opravám.

(Praha, 2018-05-01)

#1353

Podepisuji, protože je potřeba uchovávat místa a předměty, ze kterých na nás dýchají minulé epochy.

(Praha 6 - Břevnov, 2018-05-04)

#1355

Chci zachovat tento objekt. Nevěřím v dočasná řešení. Pokud by výtopna byla památkově chráněným objektem, to by se jiné řešení najít muselo. Proč to nejde z pohledu zdravého rozumu?

(Praha, 2018-05-07)

#1357

Exponátů ve výtopně by byla velká škoda

(Praha, 2018-05-10)

#1358

Mám ráda historické budovy, nesouhlasím s jejich bouráním. Fandím všem nadšencům, kteří ve svém volném čase dělají smysluplné věci. Staré lokomotivy a další technika jsou nádherné a byla by škoda o ně přijít.

(Praha, 2018-05-10)

#1360

Jsem proti demolici vytopny Zlíchov

(Brno, 2018-05-12)

#1364

Podepisuji, protože se domnívám, že ztráta takovéhoto rozsahu je zbytečná. Lidé zde odvedli spoustu práce, nechali zde své ideály, přání a svou vlastní, nesmazatelnou stopu.... Neberme našim potomkům kus naší historie. Kolik ústupků už železní oři udělali lidem, autům, domům...... Udělejme ústupek my jim. Jednou, protentokráte, nechme zvítězit železnici, klub nadšenců kteří něco budují.. něco co má smysl. Neničme bezhlavě vše co máme.... DEJME VĚCEM SMYSL!!!! PROSÍM

(Osek, 2018-05-14)

#1372

Prosím o zachování jedinečného místa, kde dýchá ze všech částí historie, hlavně pro další generace, které nezažily parní lokomotivy a jiná stará technická zařízení v běžném provozu a vyrůstají z nich železniční fandové...

(Praha, 2018-05-19)

#1377

Domnívám se, že je třeba chránit památky, nehledě k tomu, že lidé, kteří se tímto způsobem "baví", obohacují společnost. A ještě mnoho dalších pozitiv...

(Praha 5, 2018-05-24)

#1378

záleži mi na tom aby historicke pamatky byli zachovany pro budoci pokoleni a znam lidi z vytopny kteři obětuji skoro cely svuj život pro shromaždováni a udržovani tehle pamatky

(Čadca, 2018-05-24)

#1386

Podobné zázemí je důležité pro každý takový spolek, který se snaží zachránit kus historie.

(Česká Lípa, 2018-05-25)

#1388

PODEPISUJI,PROTOŽE JE POTŘEBA CHRÁNIT ODKAZ A UM PŘEDKŮ

(ČERNOŠICE, 2018-05-27)

#1391

Stavba slouží účelu dodnes, byla by škoda zničit železniční muzeum, které může být osvětou pro mnoho lidí. A dnes je opravdu potřeba lidi vzdělávat i ohledně historie. Zneškodnit něco tak unikátního jen kvůli stavebnímu dvoru, mi připadá opravdu nesmyslné, neuctivé a hloupé.

(Praha, 2018-05-29)

#1392

můj táta byl strojvedoucí a na této a ještě jiných parních mašinkách začínal na Smíchovském nádraží, mamka byla průvodčí na trati směr Karlštejn.

(Praha, 2018-06-04)