Nechte jelena na Kvildě žít !

Komentáře

#205

My lidé se musíme přizpůsobit zvířatům. Ne zvířata lidem. Dokud existují i jiné možnosti, jak ušetřit život volně žijícího zvířete, které se provinilo tím, že vlivem působení člověka pouze ztratilo svou plachost, která by pak podobnému chování pravděpodobně zabránila, tak potom je člověk i povinován se pokusit udělat vše pro to, aby byl jeho život ušetřen. Domnívám se, že vynucená smrt zvířete není nikdy řešením, zejména pokud za jeho chováním stojí člověk. Není možné, aby tohle nešlo vyřešit jinak...

(Brno, 2018-02-21)

#207

Podepisuji se, protože se mi nelíbí tento způsob řešení této situace.

(Ostrava, 2018-02-21)

#212

Zvířata nemají tolik rozumu, jako lidé, jedná se o vinu personálu a návštěvníka. U nás se lidé za ublížení taky hned nepopravují - hnus.

(Praha , 2018-02-21)

#215

Nesouhlasim s odstrelem! Je nutne najit jine reseni.

(Ledeč nad Sázavou, 2018-02-21)

#219

Jelen má právo žít stejně jako "napadený" turista

(Praha, 2018-02-21)

#220

Takove rozhodnuti je nevratne..zvire neni vec o ktete muzeme jen tak rozhodovat zda ma ci nema zit...

( Chrast, 2018-02-21)

#227

podepisuji proto, že jelen zvěř za nic nemuže.

(ostrava, 2018-02-21)

#228

je to správné

(karlovy vary, 2018-02-21)

#235

Nesouhlasim s odstrelem!!

(Plzeň, 2018-02-21)

#239

Je to naprosto nepřijatelné řešení situace.

(Praha, 2018-02-21)

#247

Nesouhlasim s tim,aby zvirata jakkoliv trpeli za nezodpovefne chovani lidi!

(Klamos, 2018-02-21)

#251

Nezaslouží si to!!

(Hrádek, 2018-02-21)

#255

Podepisuji protože rozhodně nechci aby se zastřelil jelen kvůli tomu že si zvykl na turisty. Ti turisti tam oproti jelenovi nemají co dělat, jelen jen žije, tak ho honem zastrelime?? Grrrrrrrrrrrrrrrrrr

(Drahany , 2018-02-21)

#256

Stojím za právy všech zvířat, to co jim způsobujeme si v žádném ohledu nezaslouží! my nejsme ti co vládnou světu, nemůžeme si to tu celé zabrat a všechny ostatní vyštípat! nejsme ti co můžou rozhodovat o životech ostatních to je neskutečný co se v tomhle světě děje, kde lidi nechali rozum! ať odstřelí toho turistu když leze kam nemá, na vše vždy doplatí zvířata to se musí změnit!

(Mělník, 2018-02-21)

#257

pro život

(plzen, 2018-02-21)

#258

Je to divoke zvire a lidi by se podle toho meli chovat a ne aby se zvire chovalo podle potreby lidi...

(Praha, 2018-02-21)

#264

Podepisuji, protože byl narušen prostor jelena. Jak je napsáno, dávno tam měl být postaven plot
, aby ho nerušil. Zkuste se vcitit do jeho situace, jak by jste se zachovali vy, kdyby vám neustale někdo chodil do vašeho prostředí? Taky by jste se ohradili! Je to jen zvíře, které chce žít. Neslouhlasím s odstřelem.

(Moravská Nová Ves, 2018-02-21)

#265

Nesouhlasim z utracenim zvirete, jelikoz je to jeho prirozene prostredi. Nechapu cim se provinil.

(Halenkov, 2018-02-21)

#266

Protoze nechci aby jelen zbytečně umřel

(Dubňany, 2018-02-21)

#267

Podepisuji, protoze mi prijde naprosto neadekvátní jelena odstřelit.

(Vsetín, 2018-02-21)

#272

Když člověk ublíží člověku, také by měl být utracen? Jelen je stále jen zvíře, které se řídí svým pudem, ale nic to nemění na tom, že je to živá bytost, stejně tak jako člověk.

(Lično, 2018-02-21)

#273

Pretože je to zvrhlé a bezcitné zaobchádzať so životom zvierat ako by luďom patrili!

(Basel, 2018-02-21)

#274

Podepisuji se, protože není žádný pádný důvod, aby byl jelen zastřelen. Má právo žít a nikdo nena právo ho zabit. Tohle je opravdu nesmyslné a smutné.

(Praha, 2018-02-21)

#278

Je nesmysl vraždit zvířata, která se chovají pouze podle svých instinktů a za napadení člověka obvykle nemohou, stejně jako tomu bylo tentokrát.

(Praha, 2018-02-21)

#298

nelíbí se mi přístup lidí k přírodě, jelen je tam doma a má právo bránit své teritorium, nechte jelena žít !

(praha, 2018-02-21)

#302

Už jsme zvířatům ublížili dost

(Praha, 2018-02-21)

#305

Tohle nema zadnej smysl utracet zvirata ktere se chovaj tak jak im na to dovolujeme

(Oss, 2018-02-21)

#309

Nesouhlasím s chladnokrevnou vraždou a zbytečnou smrtí takto vznešeného, nevinného a očividně mnohem inteligentnějšího tvora než- li toho individua kvůli kterému tomu zvířeti které se pouze v panice začalo chovat naprosto přirozeně

(Praha, 2018-02-21)

#310

Lidi jsou hlupáci a zvířata naší arogancí a hloupostí trpěla už dost.

(Ústí nad Orlicí, 2018-02-21)

#314

Žiadne zviera nechce zomrieť.

(Bratislava, 2018-02-22)

#316

Protože je vrchol demence odstřelit jelena kvůli něčemu za co si on sám nemůže.

(Teplice, 2018-02-22)

#317

Podepisuji

(Praha, 2018-02-22)

#320

Protože není správné zabíjet bezdůvodně živé tvory.

(Karlovy Vary , 2018-02-22)

#321

Podepisuji, protože je nemyslitelné, aby byl jelen zastřelen kvůli takové blbosti, že do někoho strčil.

(Plzeň , 2018-02-22)

#322

Podepisuji, protože je podle mého názoru nepřijatelné, aby na nezodpovědnost člověka doplatilo zvíře, které za nic nemůže. Jistě se najde jiné řešení, které ochrání jak návštěvníky, tak zvířata, která jsou takto očividně ve stresu a k agresivitě se uchylují v sebeobraně.

(Plzeň, 2018-02-22)

#323

Je to tak správně!

(České Budějovice, 2018-02-22)

#324

Nesouhlasim aby byl jelen zastrelen.!Vinika hledejte jinde...

(Strakonice, 2018-02-22)

#327

Podepisuji, protože nesouhlasím s odstřelem jelana, kvůli lidské nedbalosti. Jelen se určitě nedoprošoval o kontakt s člověkem, právě naopak lidé se chtěli sblížit s ním. Prosím otevřete oči a popřemýšlejte o jiné variantě.

(Chomutov, 2018-02-22)

#328

Podepisuji protože my máme za tato zvířata zodpovědnost, zajistit jim klid a spokojené žití, ne vystavovat je stresu, který pak vede právě k tomu co se stalo. V tomto případě je vina jen a pouze na straně člověka nikoliv zvířete!

(Mladá Boleslav , 2018-02-22)

#331

Za vše může člověk.Zvíře nesmí být trestáno za Vaše chyby a za pravděpodobně tupé chování toho lidského blba.

(Praha 3, 2018-02-22)

#332

Zvíře přeci nemůže být utraceno jen proto, že nebyla zajištěna jeho bezpečnost....

(Železný Brod, 2018-02-22)

#337

To snad nemyslite vazne, ze za nezodpovedny chovani cloveka zabijete zvire?!? Potrestan ma bejt ten NAVSTEVNIK!!

(Praha, 2018-02-22)

#340

Jelen je bezbranné zvíře které se pouze chovalo přirozeně

(Přeštice , 2018-02-22)

#345

Nevím proč zjevnou neukázněnost člověka má odnést nevinné zvíře,které si navíc tento způsob života nevybrali. Jelen nikoho nenapadlo (jak se píše) pouze se bránil. Potrestejte turistu ne jelena

(Bystrice, 2018-02-22)

#347

Jsem pro ochranu zvířete před zabitím, protože my lidé ho zavřeli do výběhu a tím pádem máme my nést odpovědnost, ne zviře, které má být ve volné přírodě.

(Šumperk, 2018-02-22)

#350

Miluji zvířata

(Praha, 2018-02-22)

#352

Chyba byl turista.

(Beroun , 2018-02-22)

#353

Zastřelit jelena kvůli tomu, že se někdo neumí chovat, je podle mě zvěrstvo. Nechápu jak můžou jen tak zastřelit zvíře, které mají chránit.

(Praha, 2018-02-22)

#354

Podepisuji, protože mi to nepřijde správné. Držíme ho v zajetí a když se jednou projeví jako volně žijící zvíře, tak ho rychle zastřelíme? Co ho místo toho vypustit do volné přírody, nebo do obory, kde nebude v přímém kontaktu s lidmi a bude se cítit alespoň trochu svobodný.

(Strakonice, 2018-02-22)

#355

Svoboda

(České Budějovice, 2018-02-22)

#362

Tak jako lidé nemají své dny, tak tomu je i u zvířat. Představte si, kdybyste byli sledování 12 hodin denně. Copak by Vám to nevadilo?? Ano jelení výběh je super napad, zvířata jsou tu v daleko lepších podmínkách než např v zoo, ale měli by mít více období klidu a zvláště na jaře, kdy je říje.
Dle mého názoru, jelen už po tolika návštěvách příště nevydržel. Mohl se cítit ohrožený ze strany toho pána. Stačí jen jedno malé gesto, které zvíře může chápat jinak. Ale proč ho kvůli tomu zabíjet? Jestli nemůže zůstat ve výběhu, převezla bych ho do jiného zařízení.

(Jarošov nad Nežárkou, 2018-02-22)

#371

Nesouhlasím s odstřelem zvířete

(Rychnov nad Kněžnou, 2018-02-22)

#372

Neni mozne zavrazdit ziveho tvora jen proto ze chce normalne zit a chovat se ve svem prirozenem prostredi. To by rovnou mohl clovek vyvrazdit vse zive na planete. Strasne co si o sobe clovek mysli, planeta pari nejen cloveku ale i zviratum .....

(Praha, 2018-02-22)

#373

Nesouhlasím se zastřelím jelena, pri mé návštěvě se se choval neutrálně, pouze kolem mě prošel. Myslím, že národní park by měl mít jiné řešení než je smrt.

(Klatovy , 2018-02-22)

#375

Podepisuji, protoze mi neni lhostejny osud zvitete. Pokud neni nemocne, coz by vysvetlovalo jeho chovani, ale jde o nasledek nedostatecne ochrany pred návštěvníky, ktera vedla k jeho zdomacneni, pak prosim za jine reseni.

(Úherce, 2018-02-22)

#385

Nechci, aby zemřelo nevinné zvíře.

(Klatovy, 2018-02-22)

#386

Podepisuji, protože si myslím, že si za to pán může sám! Jelena bych nechal žít a pánovi, který leze mimo vyznačené cesty bych dal ještě pokutu!!

(Plzeň, 2018-02-22)

#388

Odstřel zdravého zvířete je zhovadilost.

(Kolín, 2018-02-22)

#394

Nějaké bezpečnostní opatření? Vstup na vlastní nebezpečí? Může za to opravdu to zvíře nebo selhal lidský faktor. Ono je jednodušší zastřelit zvíře, než potrestat toho, kdo by za to měl nést následky. Jak jednoduché a ubohé.
Prosím o vyjádření NP Šumava, proč byl jelen odsouzen k tomu nejhoršímu trestu a to, utraceni! Nemůže za jeho čin člověk? Proč nepotrestáte muže, který je tomu všemu příčinou!

(Hartmanice , 2018-02-22)

#395

Nesouhlasím s rozhodnutím. Napadený měl být na pozoru a neměl se tolik přibližovat k jelenovi.

(Klatovy, 2018-02-22)

#397

Podepisuji, protože mi není lhostejný žádný život a protože by zvířata neměla být zabíjena kvůli lidské chybě, ať už jde o špatně vychovaného psa nebo vystresovaného jelena.

(Ostrava, 2018-02-22)

#398

Přijde mi to nesmyslné.

(Úherce , 2018-02-22)

#399

Je to neetické vůči zvířeti. Ono za to nemůže. Viníkem je návštěvník, tak jako v každém jiném případě. Nevím proč by tedy následek mělo nést zvíře.

Návštěvník by měl ještě platit! Typický Čech...

(Valašské Meziříčí, 2018-02-22)