Petice za Labe živé pod vodou, na hladině i kolem

Komentáře

#1

Je to na širší debatu, pro více jak 20 let trvající zpracovávání veřejnosti i jejích zástupců. VD Děčín je součástí dostupných a známých opatření pro zadržování a zpomalování chodu srážkové vody v ČR. Hydrologický stav je natolik špatný a rychlost zhoršování předchází pozitivním snahám o zlepšení, že se nelze spolehnout na zavedení jen jednoho druhu opatření. Přírodě blízká i technická zde mají opodstatnění. Vnitrozemská plavba ke zhoršování vodních poměrů přispívá nejméně ze všech druhů doprav, naopak je i vylepšuje, resp. má stejné požadavky na vodní bilance v ploše celé ČR. VD Děčín se dá přirovnat k přístupovému kódu k Labsko - Vltavské vodní cestě.

(Jílové u Děčína, 2018-06-28)

#2

Podepisuji protože nechci žít ve vyprahlé krajině, chci aby zde nadále byla skladba rostlin a živočichů stejná i pro budoucí generace a také chci, aby zde byla práce pro místní občany, kterou jim může voda dát. Kde je voda, tam je život. Vodní dílo v Děčíně považuji za dílo, které je navrženo plně v souladu s principem trvale udržitelného rozvoje.

(Benešov nad Ploučnicí, 2018-06-30)

#5

Podepisuji, protože tato stavba je bránou pro přístup k moři a zároveň vytvoří konkurenci železniční a silniční dopravě.

(Ústí nad Labem, 2018-07-04)

#7

Jež bude prospěšný ne jen pro ekonomiku - lodní doprava, výroba elektřiny, turistika, volnočasové aktivity, ale taky pro přírodu.

(Tisá , 2018-07-09)

#8

podepisuji, protože argumenty zde uvedené mají hlavu a patu

(Ústí nad Labem, 2018-07-09)

#9

protože souhlasím s uvedeným a využívám vlastní názor a zkušenosti s provozem lodní dopravy včetně ekonomiky

(Děčín, 2018-07-10)

#11

Protože mi vadí, že pár aktivistů pod záminkou eko… terorizuje tisíce lidí. A není to jen o vodní dopravě. Je to i o zadržování vody v krajině, aby z naší střechy Evropy neodteklo vše dřív, než zavlažíme naše pole a naplníme naše studny. A není to jen o vodě... Přírodu je potřeba chránit, ale s vědomím, že člověk je její součástí!

(Praha, 2018-07-13)

#16

naprosto souhlasím

(40502, 2018-07-13)

#21

Souhlasim

(Děčín, 2018-07-14)

#23

Kecám do toho, protože jsem v Ústí žil 50 let. Voda má téci tak, jak tekla odjakživa. Přehrady přinášejí víc škody než užitku - povodním prokazatelně nezabrańují a nejsem si jist přínosem k energetice. Vodní doprava je (bohužel) mrtva - voroplavbu nikdo neobnoví a nízkoponorové lodi jsou nejspíš z říše snů. Soudím že celý nápad vznikl ze situace, že betonáři nemají co dělat, repektive že potřebují rejžovat víc.

(Jevíčko, 2018-07-14)

#25

Vodní doprava je energeticky nejuspornejsi druh dopravy a bez napojeni na evropské vodní cesty s celoroční splavností je ekonomicky nerentabilni

(Přelouč , 2018-07-14)

#26

Souhlasím a podporuji tento projekt, věřím že je to možné a jak už bylo zmíněno.. prospěje to k oživení našeho labe a okolí

(Děčín, 2018-07-15)

#27

Protože VÍM že jez by byl potřeba, a naopak prospěšný. Všichni ti ,,ekologové by si měli povinně přečíst knihu pana Podzimka, Křižovatka tří moří, možná (kdyby četli pozorně) by změnili názor na lodní dopravu, a vodohospodářství vůbec.....

(Praha 8, 2018-07-15)

#29

Protože to tak cítím a chci

(Děčín, 2018-07-15)

#34

Jez je potřeba!!!

(Mönchengladbach , 2018-07-16)

#37

Bez vody se nedá žít. Ekoteroriste, lobující pro železniční a kamionovou dopravu,jejíž jsou i jistě dobře placeným nástrojem,podsouvají veřejnosti, nesmyslné a zcestné názory, s vědomím že čím déle se stavba odloží tím více peněz poteče od kamionovych a železničních dopravců.

(Chřibská , 2018-07-17)

#39

Považuji za důležité projevit svůj názor, kterým je jednoznačná podpora realizace projektu. Jak je zmíněno ve výše uvedené argumentaci proti nesmyslům vyjevovaným rádoby ekology, celá Evropa buduje díla umožňující multiplikační využití toků. To, že nejsme schopni překonat tendenční, hloupé a bůhví čím motivované blokace tohoto projektu je naše ostuda. Jsem jednoznačně pro realizaci!

(Chomutov, 2018-07-19)

#40

v přírodě nic neměnit

(Bílina, 2018-07-19)

#41

Souhlasím s logickými a fundovanými argumenty spolku Aquarius. Štvou mě jednostranné a zkreslené názory "ekologů", o jejichž fundovanosti dlouhá léta pochybuji.

(Teplice, 2018-07-19)

#44

Podepisuji proto, že toto dílo považuji za užitečné pro celou oblast. Nemůžeme se nechat ovládat rádoby ekologickými, ale spíše ekoteroristickými spolky.

(Ústí nad Labem, 2018-07-19)

#46

Považuji postavení stupně na Labi za užitečné

(Chomutov, 2018-07-19)

#51

Se ztotožňuji s názorem na výstavbu vodního díla.
Vyrůstal jsem u řeky a když byl nedostatek vody v řece tak všechno živé podél řeky trpělo a hynulo. Ať se ti "chytrý" ekologové jdou podívat třeba v současnosti podívat podél Labe a jednotlivých přítoků do Labe jak působí nedostatek vody na přilehlou přírodu a ztížený život živočichů u vody žijících. O tom ani novináři nemají zájem psát.
To nemluvím ani o dopravě a rekreaci atd.
Proč se tento stav musí řešit až dnes? Patrně nás to jako lidi nepálilo. Byly jsme k tomu všemu asi lhostejní. Stále se vymlouvá na nedostatek peněz a podobně.
No a hloupá neodborná argumentace doposud vítězí nad potřebou pomoci přírodě a životním potřebám všeho živého včetně přírody. Příroda sama všechno nezvládne jak se lidově říkávalo, ale člověk je od toho, aby ji taky někdy pomohl při hůře zvládnutelných úkolech a života na zemi.
Teď si ještě raději přečtu co jste na tomto poli připravili vy jako jiskryčky naděje, že se to pohne správným směrem.
Držím palce.

(Vilémov u Šluknova, 2018-07-19)

#65

Stavba jazu Děčínu pouze prospěje. Je nutné dokončit práci našich předků ve splavnění řeky. To co "ochránci" chrání jako přírodu je umělá stavba šlověka stará 100 let.

(Děčín, 2018-07-28)

#67

Jsem "od vody" a vím své

(Ralsko, 2018-08-01)

#68

Nechápu, proč je u nás možné nechat volně řádit (a škodit všem) lidi, kterých inteligence je velmi omezená a nechají se ovládat hrstkou podvodníků (v tomto případě kamionovou lobby).

(Kutná Hora, 2018-08-01)

#70

Podepisuji petici, neboť jsem přesvědčen o potřebnosti zachování Labe jako multifunkční tepny. Toto zachování znamená, že bude vybudován Plavební stupeň Děčín jako plavební a vodohospodářské dílo vstřícné vůči přírodě jako žádné jiné v minulosti, které zároveň zajistí spolehlivou funkci vodní dopravy na Labi. neztotožňuji se se zájmy, aby se Česká republika dostala na ekonomickou periferii, protože nenabídne pro své podnikatele i občany efektivní dopravní infrastrukturu. Silniční ani železniční doprava vše za rozumnou cenu a přijatelné vlivy na okolí i obyvatele nepřepraví. Přitom Labe je už nyní tvrdě upravenou řekou a Plavební stupeň Děčín naopak může řadu nepřirozených úprav vylepšit. Tvrzení odpůrců o zničení kaňonu Labe a přirozeného proudění vody je demagogie bez základní znalosti řešení této stavby, protože voda současné koryto nikde neopustí a ani průtok vody se jezem nezastaví, jen v suchém období na několika kilometrech v centru Děčína rychlost trochu klesne.

(Mladá Boleslav, 2018-08-02)

#71

Podepisuji, potřebnost je prokázána a bohužel z mnoha neobjektivních důvodů blokována. Ekolog neříká ne, ale hledá způsoby jak......

(Telnice, 2018-08-10)

#73

Souhlasím se stavbou jezu v Děčíně.

(Děčín, 2018-08-11)

#74

Jsem přesvědčen o nutnosti vybudování jezu ve prospěch společnosti i přírody

(Děčín , 2018-08-11)

#76

SOUHLASIM

(Děčín, 2018-08-13)

#77

jediny ucel je dostat provizi od betonlobi !

(DECIN, 2018-08-14)

#79

Zatím co u nás ochránci za podpory zelených z německa protestovali proti výstavbě
jezů, stačil se v německu kompletně zmodernyzovat středozemní kanál plus ještě
na něm postavit několik nových staveb (tj. plavební komory + akvadukty.)
Tam nikdo neprotestoval. Tak mohou klidně Labe ponechat tak jak je

(Podbořany, 2018-08-15)

#80

jsem bývalý plavec a nemůžu koukat na tupost zelených.

(sloup v č., 2018-08-16)

#81

Souhlasím s tím, co je v petici uvedeno.HF

(Praha, 2018-08-16)

#85

lepší investice do vlastní infrastruktury než do pochybného Afganistanu!

(Praha, 2018-08-19)

#89

Jsem vyučený plavec.

(Ústí nad Labem, 2018-08-29)

#94

Pro zachování plavebních podmínek Labe.

(Louny, 2018-08-30)

#100

chci, aby bylo Labe živá řeka a ne postupně vysychající potok bez života. Každý rok je víc a víc videt jak je vody min a břehy víc a víc zarůstaji trávou. Když vidím v Německu jak si lidé kolem např.kolem Rýna vodu užívají, tak jim závidím. Čluny, výletní lodě, kolem břehů tráví večery, řeka je plná i nákladních lodí. Ta řeka žije, ale z Labe se pomalu stává smradlavý potok. Zvýšení hladiny Labe by přineslo zvýšení turismu díky výletním lodím, letos už nejezdila ani loď do Hřenska o prazdninach. Přineslo by to pracovní místa. Proto podepisuji a chtěla bych, aby bylo Labe živou řekou.

(Děčín , 2018-09-06)

#102

Podepisuji,protože mám Labe opravdu rád..

(Teplice, 2018-09-07)

#103

Naprosto souhlasím s tím,že vodní dílo bude přínosem pro oživení Labe i okolní přírody.

(Vilémov u Šluknova, 2018-09-07)

#104

Ten jez už tam měl dávno stát ! Naprosto souhlasím s obsahem petice.

(Přezletice, 2018-09-09)

#105

Chci

(Teplice, 2018-09-09)

#107

Jelikož vidím, co dokáže nesplavná řeka, tak jsem pro stavbu. Např.v Ústí nad Labem je pod novým mostem takřka sucho. Úpravou vodní trasy by došlo jak k viditelnému tak životnímu přínosu. Protože kde je voda tam je život.

(Děčín, 2018-09-10)

#109

Podepisují, protože bych chtel videt labe a jeho okolí v budoucnu stejně jako okolí řeky Mozely (mossel) v nemecku, což je podle mě jedna z nejvíc fascinujících oblastí, které jsem navštívil, a vše od přírody, místních obyvatel a turismu(který tam přivádí nutné finance) tam neskutečně vzkvétá.

(Děčín , 2018-09-12)

#112

Chci podpořit snahy o zvýraznění významu plavby v Čechách a pomoct odvážným kolegům v boji s podplacenými ekoteroristy.

(Litoměřice, 2018-09-22)

#114

Je to to nejlepší co můžeme udělat pro záchranu života nejen v řece, ale i kolem ní.

(Děčín, 2018-11-06)

#115

žasnu nad tím, čeho jsme či nejsme schopni.

(praha, 2018-12-31)

#117

Souhlasím s argumenty pro stavbu, stavbu vnímám jako přínosnou.

(Děčín, 2019-05-18)

#119

stop přehradě!

(Praha, 2022-08-21)

#120

Příroda je důležitější než zájmy byznysu

(Děčín, 2022-11-29)

#121

Podepisuji, protože podporuji přírodu, ne byznys.

(Děčín 27, 2022-11-29)