Petice za odstoupení Václava Krásy z vedení NRZP

Komentáře

#2

Vozíčkář

(Brno, 2018-06-26)

#7

Celá NRZP se svým předsedou odvedla obrovský kus práce a vážíme si jí. Toto vyjádření je však těžko napravitelné a tragické faux pas. Podle dostupných informací nebylo vyslovení podpory programu této politické straně projednáno v předsednictvu NRZP ani v členských organizacích, které jsou v NRZP sdruženy. Není známo, které požadavky byly uplatněny pro doplnění programu pro Prahu a kterým bylo vyhověno.
Je-li to tak, že pouze jediná politická strana je ochotná naslouchat potřebám hendikepovaných, je to velmi smutné; avšak prozatím to vypadá tak, že předseda NRZP zásadně překročil své pravomoci a není známo, že by se byl pokusil tento závěr vyvrátit.

(Brno, 2018-06-26)

#9

Podepisuji, protože je nepřijatelné aby předseda NRZP spolupracovat s extremistickou stranou SPD.

(Kladno, 2018-06-26)

#11

Zcela se ztotožňuji s postojem pana Fučíka. Doplňuji: V naší členské organizaci (SKV Praha) jsme o podpoře NRZP strany SPD nevěděli, bylo by to pro nás zcela nepřijatelné.

(Praha 9, 2018-06-26)

#12

Je to srac!!

(Praha8, 2018-06-26)

#14

Podepisuji, protože pan Krása se absurdně upsal ideologii, která je na nenávisti chudých, zdravotně postižených, či jinak znevýhodněných a "oslabených" lidech založená. Díky tomu může ze svého relativně vlivného místa lide se zdravotním postižením dost zásadně uškodit, nebo k této škodě alespoň přispět. O šorší společenské nebezpečnosti strany SPD a všech jejích pomahačů ani nemluvě...

(Zlín , 2018-06-26)

#16

Už toho " krásného " bylo dost.

(Praha, 2018-06-26)

#18

Jsem postižená, a vím že mezi lidmi etnik, které SPD napadá, jsou pochopitelně i postížení. Takže takle si činnost orgánu, který má reprezentovat zdravotně postižené a jejího předsedy, ani nechci představovat.

(Brno, 2018-06-26)

#21

Pan Krasa se zpaktoval, za zady osob se zdravotnim znevyhodnenim, s populistickym a extremistickym politikem Okamurou a jeho SPD, coz je pro me, jako demokraticky smyslejiciho cloveka neprijatelne. A samozrejme jako cloveka s TP.

(Havirov, 2018-06-26)

#25

Podepisuji tuto petici za odstoupení pana Krásy. Nelíbí se mi, že podpořil volební program SPD. Podporuje tím celou tuto extremistickou stranu.

(Ústí nad Labem, 2018-06-26)

#29

Podporuji-li stranu extremní, sám se stávám extremním, bez ohledu na program.

(Loděnice, 2018-06-26)

#32

Moc si vážím této aktivity lidí , se zdravotním postižením,je vidět že nejsou lhostejní k vzrůstající xenofobii a napadání menšin neonacisty, politickými hochštaplery a populisty,proto připojuji svůj podpis.Díky, jsem s vámi.

(Teplice, 2018-06-26)

#33

vozíčkář

(Brno, 2018-06-26)

#39

Podporu programu SPD panem Krásou považuji za skandální.

(Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, 2018-06-26)

#42

Spojení pana Krásy s extremistickou stranou považuji pro osoby se zdravotním postižením za nebezpečné, populistické a zcestné.

(Brno, 2018-06-26)

#44

Sám tělesně postižený,i když nejsa členem,považuji krok pana Krásy za naprosto nepřijatelný.

(Broumov , 2018-06-26)

#47

Otevřeně se staví na podporu spd

(Praha, 2018-06-27)

#48

Nesouhlasím s odstoupenim V krásy

(Černá Hora , 2018-06-27)

#49

Nesouhlasím s podporou SPD od pana Krásy je to cesta k straně která nemá smýšlení demokratické lidské !!!Žádám at odstoupí !!,

(Brno, 2018-06-27)

#62

Souhlasim a dlouho sleduji praci tohoto člověka se kterou se neztozoznuji a razhodne nejedna za zdráv. Postižené a v jejich prospěch, pomoc a existenci.

(Opava, 2018-06-27)

#65

SPD, ani ANO nejsou strany, které by podporovaly lidi s ZP! Stydím se za Českou republiku

(Liberec, 2018-06-27)

#71

Jelikoz nejedna v zajmu NRZP. Nevidim rozdil v tom, kdyz podpori program SPD a pritom rika, ze nesouhlasi se smerovanim SPD. A kdyz uz, tak by mel jednat za celou CR nejen Prahu.

(Praha, 2018-06-27)

#77

Jsem invalidní důchodce a postoj pana Krásy vůči SPD, která se svojí ideologií velmi blíží nenávisté xenofoboii, je pro mě nepřijatelný

(Hoštka, 2018-06-27)

#81

pan Krasa bohuzel a prekvapive o problematice zdravotne postizenych noc nevi

(Praha, 2018-06-27)

#88

... pan krasa neni vhodnym reprezentantem.

(praha, 2018-06-27)

#91

S timto Krokem pana Krásy absolutne nesouhlasim

(Liberec, 2018-06-27)

#92

...protože i politické čachrování by mělo mít své meze.

(Praha, 2018-06-27)

#95

Specialni pedagog

(Lukov, 2018-06-27)

#103

Podepisuji, protože podle mého názoru takto názorově i morálně nekonzistentní člověk spolupracující s nacionalisty a xenofoby by neměl být ve vedení NRPZ.

(Kroměříž, 2018-06-27)

#114

Ten jediny mi dokázal částečně zlepšit život mě a memu handicapovanemu dítěte. Za všechno muže doktor; který mi po porodu sdelil "to se stává "

(Kladno, 2018-06-28)

#118

SPD nemusím

(Ochoz u Brna, 2018-06-28)

#121

SPD je populisticka strana zalozena na naprosto neprijatelnych modelech, moralnich i lidskych hodnotach. a kazdy, kdo je podporuje, by nemel vykonavat jakoukoliv vedouci pozici si funkci. uz samotny fakt, ze tak pan "predseda" jednal bez souhlasu ostatnich je znamkou minusovou, mel by nest nasledky

(praha, 2018-06-28)

#123

Znám toho člověka osobně a je to skutečný odpad, který jde jen po mamonu a zaprodá se čemukoliv. SPD spojení s SPD mne nepřekvapuje. Je to ubožák.

(Praha , 2018-06-28)

#124

Podepisuji, protože SPD mimo jiné odmítá inkluzi ve školství. Snaží se vnutit "třídění" občanů této republiky podle barvy pleti, sexuální orientace, náboženství... apod. Vyváří permanentní strach mezi obyvatelstvem.

(Praha 5, 2018-06-28)

#130

nesouhlasím s politikou SPD

(Rožnov pod Radhoštěm, 2018-06-29)

#131

Jakákoliv podpora SPD je neobhajitelná.

(České Budějovice, 2018-06-29)

#136

v tomto případě rozhodně účel nesvětí prostředky

(Ochoz u Brna, 2018-06-29)

#141

Pan Krása by měl zastupovat všechny naše spoluobčany se zdravotním hendikepem, a to by neměl být člověk s morálním hendikepem, což v mých očích podpora SPD je.

(Praha, 2018-06-29)

#143

Okamura je ziskuchtivec a blb a na postižených mu ani trovhu nezáleží

(Slavičín, 2018-06-29)

#145

Zcela souhlasím s obsahem petice.

(Praha, 2018-06-29)

#147

Nebuďme lhostejní k dění kolem sebe. Nerozumět znamená ptát se a následně reagovat.

(Brno, 2018-06-29)

#154

Tuto petici nepodepisuji !!! Jak můžete lumpi si dovolit nazvat SPD extrémistickou stranou ? !!!
Nevím jak jste postižení, ale mám obavy, že více než si možná uvědomujete ! Můžete mi prosím vysvětlit pojem populistická ? pokud vím to znamená lidská, oblíbená. Nechtějte mi říct že máte tak slabou mysl že chcete potopit pana Krásu krerý se o Vás stará a nevadímu dokonce se vystavit na popelnici aby Vám zajistil pár korun ??? Kdo podepíše tuto petici je pro zdravě uvažující lůza, rozumíte - lůza. Raději si něco o světě nastudujte, nevím co jiného bych poradil. Možná tupcům -kop do prdele. Čau lidi !

(Frýdek - Místek, 2018-06-30)

#155

1. SPD pokládám za nebezpečnou pro demokracii.
2. Protože mám několik negativních zkušeností s panem předsedou NRZP, které se mne osobně týkají.

(Blažovice, 2018-06-30)

#157

Pan Krása dlouhodobě dokazuje, že stojí proti konceptu základních lidských práv a ochrany důstojnosti zvláště zranitelných osob.

(Praha, 2018-07-01)

#161

souhlasím s peticí

(Stará Boleslav, 2018-07-01)

#174

Nechci, aby za mě hovořil člověk, který podporuje rasistickou stranu, byť je asi tak hloupý, že si myslí, že ne a že jeho podpora jedné místní organizaci nebude využita celostátně jako názor celé skupiny populace (handicapovaných)

(Veverské Knínice 170, 2018-07-04)

#175

Protože pana Krásu profesně sleduji již řadu let a upřímně opravdu nechápu proč ho tam stále někdo volí, krom toho, že je demagog a nesnese jiný názor než jeho a je nekompetentní, s ním nikdo z předmětných ministerstev a organizací stejně jednat nechce a tudíž spíše osobám se ZP škodí než opačně.

(Praha 7, 2018-07-04)

#177

https://youtu.be/G3I2rH9SAro

(Praha, 2018-07-04)

#182

Tohle se přece nedělá...

(Mochov, 2018-07-09)

#183

Nesouhlasím s názory pana Krásy.

(Brno, 2018-07-09)

#195

Podepisuji tuto petici, protože jsem proti jakékoliv podpoře SPD kýmkoliv z NRZP a obzvlášť panem Václevem krásou. Dle mého nelze odloučit "pražský program" a "celorepublikovou politiku". Tato strana je pro mě stranou extremistickou, nenávidějící jakékoliv odlišnosti a mám obavy, že tato "podpora" může v konečném důsledku být pro komunitu postižených zásadní v negativním směru. Stejně tak jako tato stranabojuje proti některým menšinám, může v budoucnu bojovat i proti postiženým. S podporou pana Krásy. Tím,to jej vyzývám k okamžité rezignaci. Toto téma se dotýká osobně i mé rodiny a nenechává mě chladným.

(České Budějovice, 2019-07-03)