Odmítáme projekt pěti nových věží Rezidence Park Kavčí Hory (Central Group, arch Pleskot), protože by poškodil životní prostředí a zdraví obyvatel Pankráce i panorama Prahy

Komentáře

#1

Podepisuji, protože ZHMP zamítlo v létě 2018 navýšení kódu G na H. Nyní radní Hlaváček projednává navýšení kódu G na I. Nesouhlasím s tím, aby bylo rozhodnuto jako obvykle dříve, než společná reaktivní monitorovací mise WHC UNESCO a ICOMOSu situaci na místě v Praze posoudí.

(Praha 4 - Krč, Pankrác, 2019-02-05)

#3

Před sto lety se dokončila silueta Prahy dominantou, katedrálou Sv.Víta, symbolem ducha a státnosti.
Protestuji proti znehodnocení siluety města symbolem nadutosti a buranství.

(Praha, 2019-02-06)

#4

Důvody mého podpisu jsou dostatečně uvedeny v textu petice.

(Praha, 2019-02-06)

#8

Podepisuji protože žiji na Pankráci a jakoukoli další stavbou se zde životní prostředí rapidně zhorší.

(Praha 4, 2019-03-16)

#11

Podepisuji, protože na Pankráci žiji spolu s manželem a dvěma dětmi a další obrovskou stavbou se nám poškodí životní prostředí, bude zde nedýchatelno, parkování i přes modré zóny bude obtížné,zeleň v parcích vezme také za své. Už zde nechci žádnou stavbu. Není potřeba. Ať se obsadí domy, které již stojí.

(Praha 4, 2019-06-15)

#14

Nechci, aby se výškové limity zvýšili na základě salámové metody a žádám o odmítnutí projektu pěti věží Rezidence Park Kavčí Hory.

(Praha 4, 2019-06-16)

#16

Nesouhlasím s výstavbou takto gigantického komplexu budov v klidné a obytné zóně Prahy 4 hned vedle centrálního parku. Praha by těmito výškovými budovami přišla o další kousek Genia loci vzhledem k panoramatům a ochraně UNESCO.

(praha, 2019-06-19)

#17

Nesouhlasím s výstavbou tohoto komplexu budov (Rezidence Park Kavčí hory) v klidné a obytné zóně Prahy 4 hned vedle centrálního parku, který je jednou z posledních oáz na Pankráci.

(Praha 4, 2019-06-19)

#19

Protestuji proti zahušťování Pankráce a okolí Budějovické dalšími obludnými ošklivými stavbami. Všem se nám bude hůře dýchat, když zabetonujeme co se dá, zničíme poslední zbytky zeleně a přivedeme sem stovky dalších aut. Neměli bychom nechat Prahu takto ničit.

(Praha 4, 2019-06-19)

#21

Stejný nesouhlas, jako je znění petice!

(Praha 4, 2019-06-21)

#22

Bydlím velmi dlouho v okolí této lokality a životní prostředí se zhoršuje, zeleně tam ubývá.

(Praha 4, 2019-06-21)

#27

Nesouhlasím s výškovou zástavbou a zahuštěním oblasti neustálou novo výstavbou a zhoršením dopravní a potažmo ekologické situace.Likvidací zelených ploch.

(Praha 4, 2019-06-28)

#31

Odmítám stavbu výškových budov v Praze.

(Praha 4, 2019-07-23)

#33

Stavba jakýchkoli betonových monster v této lokalitě zvýrazně zhorší život současných obavtel, a k tomu:
- bude postupně zlikvidován Central park Pankrác, protože domům bude sloužit jako předzahrádka. Naopak lidé z okolí tam přestanou chodit, protože chtějí být pod stromy a nikoli pod betonovými obludami...
- Café na půl cesty výrazně omezí nebo dokonce ukončí svojí činnost... zejména se ukončí jakékoli hudební a další produkce, protože budou obyvatelé betonových monster si stěžovat..
- Flora central parku bude postupně likvidována, protože odrazy od skleněných ploch dotyčných betonových monster bude udávat rostlinám falešný jih... toto je již patrné z odrazné plochy domu Raifaisen bank a další stavby...
- nárůst dopravy o cca 4000-5000 aut denně v každém směru...

(Praha, 2019-07-24)

#36

Tu lokalitu mám moc ráda. Je tam krásně a tento projekt to tam zničí a zeškaredí. Už tak je málo míst v Praze, kam si člověk může zajít na krásnou procházku

(Malé Svatoňovice, 2019-07-25)

#37

Podepisuji, protože je třeba konečně přestat podporovat projekty, které prospějí jen několika málo jednotlivcům + developerům, zatímco většinu obyvatel poškozují. Je třeba ukázat na zastupitele, kteří se sice rádi vyfotí s Grétou, ale potom kývnou na zastavění a zabetonování jakékoli plochy. Je třeba na ně nejen ukázat, ale prošetřit také jejich účty, neboť je zde silné podezření na korupci.

(Praha, 2019-07-25)

#38

výstavba je obřích rozměrů, nevhodná a nudná, zničila by ještě relativně příjemné bydlení. Překročila by limity ve vzduchu a poničila panorama Prahy. Původní návrh byl skvělý

(Praha, 2019-07-25)

#39

Nesouhlasím s výstavbou z důvodu velké předimenzovanosti a dalšímu navýšení automobilové dopravy, která je už nyní díky velkému množství administrativních budov v okolí naprosto neúnosná. Již před lety byly v této oblasti překračovány limity prašnosti a hlučnosti. A estetické hledisko? Jen další "škatule" ničící panorama Prahy.

(Praha, 2019-07-25)

#40

Není mi lhostejný osud čtvrti, kde bydlím. V souvislosti s klimatickou změnou podporuji sázení stromů a ne výškové budovy.

(Praha 4, 2019-07-26)

#44

Podepisuji, protože zde žiji a ráda bych zde měla park a zeleň a volné prostranství. Výškových budov už je tu dost a jejich využívání je pod 50%. Více travnatých ploch místo betonu.

(Praha 4, 2019-08-02)

#50

Podepisuji, protoze vystavba by zvysila provoz v lokalite, ktery uz je dost tak extremni, na to ze to ma byt rezidencni ctvrt.

(Praha, 2019-08-18)

#54

Podepisuji, protože v blízkosti parku bydlím, a nechci tam mít příštích 10 let staveniště

(Praha, 2019-08-30)

#56

Zásadně nesouhlasím s podvody a obcházení zákonů v této zemi

(Praha 4, 2019-08-30)

#59

Jsem proti stavění dalších výškových budov na Pankráci.Myslím si,že Pankrác je již zastavěna příliš a naopak by se zde měly rozšířit zelené plochy a vysadit stromy.Stavbou těchto budov se ještě více zvýší doprava v této oblasti a zhorší ovzduší.

(Praha 4, 2019-08-30)

#60

Jednoznačně nesouhlasím se stavbou výškových budov vyšších nežli okolní panelová zástavba. Další mrakodrapy nejsou třeba. Respektuji a vítám poměr zastavené plochy a zeleně v projektu novém, i v původním projektu "housenka" od Hochtief.

(Praha 4, 2019-08-31)

#61

Bydlím na Pankráci od roku 1966 a už nechci žádné další věžáky!!!!

(Praha, 2019-09-01)

#62

Podepisuji, protože Pankrác je již přetížená a další zástavba není vhodná, už před lety nebyla vhodná stavba Motokovu a v zástavbě se nemělo pokračovat. Pohled na Pankrác ze Smíchova je přímo odstrašující.

(Praha, 2019-09-01)

#63

Odmítám další výškové budovy na Pankráci, už v tomto stavu je jich zde víc než dost. Jsem pro zachování jediné souvislé zeleně - Centrálního parku jako jediného místa v okolí vhodného pro děti a relaxaci. Nemluvě o tom, že zde žiji 50 let a nechci další 20 let strávit na staveništi.

(Praha 4 Podolí, 2019-09-01)

#66

Podepisuji, protože do ulice Pujmanové se právě stěhuji i s malými dětmi a mám obavu z výrazného narušení klidu v parku, kam s dětmi chodíme, a ze zábrany v oblíbeném výhledu na Pražský hrad z našich oken, díky výškovým budovám.

(Praha 6, 2019-09-01)

#67

Bydlím v těsném sousedství a již nyní pociťuji problémy životního prostředí a dopravy, které by uvažovaná výstavba výrazně zhoršila.

(Praha, 2019-09-02)

#68

Nesouhlasim se stavajicim projektem. Pankrac je uz takhle plna panelaku...

(Praha, 2019-09-02)

#73

Podepisuji to protoze se to tam nehodi a je skoda nicit kvuli tomu jakykoliv kousek prirody

(Praha 10, 2019-09-05)

#79

Podepisují, protože již nyní je toto místo znehodnoceno skrumáži staveb bez jakéhokoliv systému, postupem jen ať tam ten můj projekt stojí. Bez ladu a skladu. A do toho další věže. Jedinečné místo navždy zničeno. Bez ohledu, kde bude škola, školky, obchody, garáže, parky.

(Praha, 2019-09-05)

#80

Souhlasím bezvýhradně s obsahem petice !!

(Praha 4, 2019-09-05)

#81

Podepisují. P. Vak

(Praha 4, 2019-09-05)

#84

zásadně nesouhlasím se stavbou dalších mrakodrapů, hyzdí Prahu, poškozují ekologii, ubírají tak potřebné volné zelené plochy, jsou nepotřebné, Praha má desetitisíce volných nevyužitých bytů!

(Praha 4, 2019-09-05)

#85

chci, aby Pankráci zůstal lidský rozměr a nechci, aby se z ní stalo něco nelidského, jako např. Singapur nebo Dubaj

(Praha 10, 2019-09-05)

#90

Nesouhlasim s vystavbou Rezidence Park Kavci Hory

(Praha 4, 2019-09-06)

#91

Já tady nechci už vůbec nic stavět. Myslím, že už je toho tady tolik, že je to daleko za hranicí únosnosti lidí, kteří tady bydlí. Ať říká developer co chce. On tady bydlet nebude. Nechť se z toho prostoru udělá zatravněné parkoviště.

(Praha 4, 2019-09-09)

#94

Původní záměr CG úmyslně presentoval v podobě pouze 3 věží. Nejspíš úmyslně, aby zakryl svůj skutečný úmysl. Nechápu architekta Pleskota, že se propůjčuje k tomuto zrůdnému návrhu, který navíc významně zasáhne do pohledových horizontů celého města.

(Praha , 2019-09-11)

#98

Podepisuji, protože bydlím v ulici Za Zelenou liškou a projekt je pro mě neúnosný.

ZP

(Praha 4, 2019-09-12)

#103

Mi není Praha lhostejná. Chci, aby i mé děti viděli Prahu, krásnou bez zbytečných mrakodrapů a paneláků, které poškozují přírodní prostředí a kazí krásné panorama, které Praha má.

(Březnice, 2019-09-15)

#104

nesouhlasím s takovouto masivní výstavbou obřích mrakodrapů na Pankráci...už to co se postavilo na Arkádách je šílené...

(Praha 4, 2019-09-15)

#105

Nesouhlasim s vystavbou.

(Praha, 2019-09-15)

#107

Praha Pankrác je totálně zastavěná, ať už bytovými nebo kancelářskými budovami a jen kousek klidové zóny, kterou představuje Centrální park, už nedostačuje počtu lidí, který ho využívají, zvláště pak s přibývajícími akcemi v něm pořádanými. Místo výstavby domů by se měl tento prostor využít na rozšíření parku. Také v případě výstavby plánovaných budov by se ještě výrazně zvedl automobilový provoz, který už teď je v této lokalitě na hraně únosnosti, o parkovacích místech ani nemluvě. Mohlo by se tak stát, že se Centrální park stane tragikomickým "zeleným" ostrůvkem mezi betonovými a skleněnými domy a věčnými proudy aut!

(Praha 4, 2019-09-16)

#108

Argumenty i požadavky petice mi připadají rozumné .

(Praha 4, 2019-09-16)

#109

Podepisují protože Odmítáme projekt pěti nových věží Rezidence Park Kavčí Hory (Central Group, arch Pleskot)

(Praha 4, 2019-09-16)

#110

Podepisuji, protože zásadně nesouhlasím, projekt ovlivní životní prostředí a nechci, aby dále vyhrávali developeři nad obyvatelstvem, které v lokalitě žije.

(Praha, 2019-09-17)

#114

na Pankrácké pláni je přemíra výškových budov, doprava nedořešena

(Praha 4, 2019-09-18)

#118

Hustota obyvatel a transitní doprava v uvedených oblastech dosahuje neúnosných mezí.

(Praha 4, 2019-09-19)

#119

Podporuji zneni petice proti dalsi vystavbě na Kavcich Horach, která příliš zatežuje uz tak neuspokojive neživotní prostředi.

(Praha 4, 2019-09-19)

#123

Zástupci vedení Prahy chtějí zlepšit ovzduší v metropoli omezením provozu vozidel (např. i prostřednictvím vybíráním mýta). Co takhle začít tím, že se nebudou zastavovat zelené plochy a naopak se budou nové zelené plochy a klidové zony budovat. Peníze developerů jsou ale bohužel až na prvním místě. Proto se celá Praha čím dál více zastavuje komerčními objekty (Pankrác budiž příkladem) a tím se logicky zvyšuje provoz aut a zvyšuje se tak znečistění celé Prahy.

(Praha 4, 2019-09-19)

#124

Už teď je na Pankráci výrazně horší bydlení než bylo třeba před 10 nebo 15 lety. Navíc už 25 let žijeme na permanentním staveništi a stále se to zhoršuje.

(Před, 2019-09-20)

#129

Podepisuji, protože jde o bezprostřední sousedství mého bydliště.

(Praha 4, 2019-09-20)

#130

Nový projekt poškozuje životní prostředí a moje zdraví

(Praha 4, 2019-09-20)

#131

Podepisuji, protoze nesouhlasim se stavbou výškových budov v Praze z mnoha důvodů.

(Praha, 2019-09-20)

#132

Podepisuji, protože nechci žít mezi betonem.

(Praha, 2019-09-20)

#138

Bydlím blízko a na mém okolí mi záleží.

(Praha, 2019-09-20)

#143

Zásadně nesouhlasím

(Praha, 2019-09-21)

#145

Praha-Nusle a konkrétně Pankrác je totálně zastavěná. Centrální park, už nedostačuje počtu lidí, který ho využívají, hlavně pak s přibývajícími akcemi v něm pořádanými. Podepisuji protože žiji na Pankráci a jakoukoli další stavbou se zde rapidně zhorší životní prostředí, automobilový provoz, parkování pro rezidenty.
MÍSTO VÝSTAVBY DOMŮ BY SE MĚL TENTO PROSTOR VYUŽÍT NA ROZŠÍŘENÍ PARKU.

(Praha 4, 2019-09-21)

#149

Zvedání pražského horizontu kazí město, pojďme o opodstatnenosti výškových staveb mluvit až se za 50 let zastaví všechna ta transformační uzemi v centru města.

(Praha, 2019-09-22)

#150

Podporuji občany a rezidenty v právu na ovlivnění podoby jejich životního a veřejného prostoru a proti aroganci zastupitelů a politických stran.

(Praha 7, 2019-09-22)

#159

Martin Režný

(Praha, 2019-09-22)

#160

Souhlasim s negativnimi dopady projektu a s celou petici.

(Praha, 2019-09-22)

#163

Bydlím v sousedství a množství výškových staveb je zde už nad rámec únosnosti

(Praha 4, 2019-09-22)

#166

Podepisuji, protože zásadně nesouhlasím s jakoukoliv výstavbou na místě nynějšího parku, který slouží jednak jako ,"plíce města" s jako jediný v okolí je důležitým místem aktivního i relaxačního odpočinku všech věkových kategorií. Je trestuhodné vůbec začít o něčem takovém vyjednávat a je velmi na pováženou, kdo občany města na příslušných oborech v úřadě Prahy 4 a magistrátu zastupuje. Již probíhající masivní komerční výstavba v lokalitě Pankrác je důkazem bezkoncepčnosti, neprofesionality a velmi pravděpodobné korupce.......

(Říčany, 2019-09-23)

#167

Vadí mi neustálé zahušťování zástavby, a s tím nutně spojené zvýšení dopravy a hluku a smradu s tím souvisejícího, problémy s parkováním ostatních lidí v místě, problémy s bezpečností na ulici, atd. atd.

(Praha, 2019-09-23)

#171

Petit je racionální a důvodný. Projekt je umístěn do již dnes developersky přetížené oblasti (navzdory všem opak tvrdícím modelům projektantů a magistrátních úředníků), exploatuje/přivlastňuje si jediný, nadto plošně velmi omezený park v oblasti Pankráce. Samosprávné orgány máme od toho, aby všemi právními prostředky hájily zájmy stávajících rezidentů, prvořadě zájmy ochrany zdraví a životního prostředí.

(Praha 4, 2019-09-23)

#175

Jsem proti

(Praha 11, 2019-09-23)

#182

Podepisuji, protože protestuji proti zlořádům jako je central group, jako jsou nohsledi jako arch Faturikova, podepisuji neb tímto protestuji proti zapojeni tzv. renomovaných architektů jako je Pleskot, kteří jen propůjčí Kunovskemu své jméno. Protestuji proti dalšímu zastavení pozemků, kde by mohly vzniknout byty, které z cca 1/2 skoupí (a pak nikdy neobyvaji) naši příslušníci z rad rusáků a dalších. Protestuji proti zpolitizovanemu projektu. Ať si tam central group postaví původní “housenky”, které vyprojektoval Geosan, a vypadne z Prahy, kterou jen Kunovsky zaplevelil podřadnými projekty v zajmu maximalizace JEHO zisku. Holecek

(Praha 4, 2019-09-23)

#183

Jsem pro zachování lidské tváře Prahy.

(Praha, 2019-09-23)

#198

více zeleně a méně mrakodrapů

(Praha 4, 2019-09-24)