Zrušení "partizánů" ve hře Pán Hradu


Nepřihlášený uživatel

#1

2015-04-22 12:36

Odsouhlaseno,bez výhrad :)
Cao Cao

#2 nět, nět, nět

2015-04-22 14:27

Nesouhlasím.

Partyzáni už tak mají nevýhodu v omezené stavební ploše a tom, že nejspíše hrají bez vesnic. Proč ten způsob hry zavrhovat? Ano, znepříjemní tím život ostatním(ikdyž většinou spíše tomu jednomu konkrétnímu klanu proti kterému jdou partyzánit - ještě se mi nestalo, že by mě jako neutrála otravovali), ale na druhou stranu - klobouk dolů, zahrát partyzána dobře(tedy tak, aby to za něco stálo) rozhodně vyžaduje nemalé množství času, úsilí a hráčských dovedností - přeci jen jdete se spotřebákama proti unikátům...

Ještě více nesouhlasím s omezením nějakého druhu stavby - sice píšete, že 20 členný klan může mít po otevření portálu až 400 zbrojnošů. Ale za jakou cenu! Naprosto rozbitá ekonomika, takže defakto stačí přežít prvotní nápor/zabít pár zbrojnošů a je dobojováno.
Navíc zbrojnoš stojí 1K jídla - a mít 40K jídla A zároveň ostatní suroviny - no, pokud to seženete, opět, klobouk dolů, RIP vaše ekonomiko a hrejte, jak uznáte za vhodné.

Ryze hypotetický scénář, za předpokladu, že klany ještě nemají silné unikáty A nebo jich mají zhruba stejné množství:
Pokud proti sobě půjde jeden klan, který umírněně postaví 80 zbrojnošů a druhý klan, který jich na ně vrhne 400(nehledě na portálovací problémy v takovém případě) tak si vsadím na klan s 80 Zbrojnoši - proč? Protože ti, co jich mají 80, jich budou mít 80, přijdou o ně výměnou za nějaké cizí zbrojnoše, ale narozdíl od toho druhého klanu budou mít zdroje na jejich obnovení. Takže v prvním boji to bude 80 vs 400, potom 80 vs 360 ... až nakonec těm, co si zrušili ekonomiku zdroje dojdou. Nehledě na to, že na mapu zbrojnošů naskládáte stejně jenom omezený počet...
(A klan, který si nevšiml, že soupeř postavil 400 zbrojnošů, tedy má hrady plné kasáren, a nepřipravil se na to, si zaslouží být poražen)

Navíc počítejte, že hrdina může v klidu ignorovat ostatní hrdiny(uhýbat jim) a zaměřit se na likvidaci zbrojnošů, což v takovéto situaci ten "slabší", respektive méně početný klan pravděpodobně udělá.

A ani se 400 zbrojnoši těch škod nenapácháte tolik, bude li soupeř dostatečně soudný na to, aby se opevnil...

 

Nicméně hlavní důvod proč jsem proti, je zhruba tento: silně nemám rád omezení ve smyslu: tenhle herní styl se mi nelíbí, tak ho zakážeme protože je (vyber si) neférový/příliš silný/nečekaný/otravný nebo cokoliv jiného.
Ač ten názor se mnou mnoho lidí sdílet nebude, v principu asi nemám nic ani proti infiltraci klanu špionem - vždyť i to se v historii(a ač se jedná o fantasy, jedná se v PH o fantasy historickou) běžně činilo. Jako špion riskujete to nejcennější - pověst, kterou váš konkrétní účet má, respektive to, že vás na konkrétním serveru ukřižují, jen se tam zjevíte... Netvrdím, že jako špion někdy budu hrát, není to moje parketa a nebavilo mě to, nicméně je to jedna z možností, které pravidla umožňují - a protože se vám to nelíbí, navrhnete LPmu, že hráč nesmí posílat zprávy lidem ze svého klanu, respektive musí je poslat přes klanové fórum? Pochybuji.

(nikoliv multiúčet, to je jiná věc, ale pokud třeba nenalogujete svůj hlavní účet, ale nějaký z vedlejších za účelem špionáže - čímž zase oslabíte klan, pro který budete špehovat, protože bude mít o aktivního člena méně...)

 

Redis

#3 Re: nět, nět, nět

2015-04-22 17:02

#2: Cao Cao - nět, nět, nět 

 Pokud dobře rozmístíš a rozvrhneš stavby, může teď partizán v klidu produkovat až 35 zbrojnošů denně. Tedy to znamená, že může každý den poslat 4x plný portál zbrojnošů (za předpokladu, že mu těch předchozích 9 včas zabijí, což se většinou tak rychle nestihne. Tedy partizán má teoreticky neomezenou možnsot stále produkvoat zbrojnoše, takže pokud proti sobě půjdou 2 klany  ajeden jich bude mít 80 a druhý 400, tak na 99% vyhraje ten druhý, pokud v prvním nebude tahač lempl.

Partizán nemusí znepříjemnit život jen TOP klanu, ale celému serveru. Díky tomu, že může mít klidně až 400 zbrojnošů (podle počtu členů), může bez problému zahltit oltář a znemožnit tak tvorbu unikátních jednotek, kvůli kterým to třeba spoustu neutrálů hraje.

To omezení je možná už přehnané, snažil jsem se tím chránit TOP klan, ale možná je to zbytečné jak píšeš.

Omezení ve smyslu tohle se mi nelíbí. Ano nelíbí a proto jsem vytvořil tuto petici za účelem zjistit, zda jsem sám tohoto názoru nebo ho sdílí více hráčů PH. Pokud ano, pak nevidím důvod, proč by se to nemělo změnit.

Cao Cao

#4 ad zbrojnoši

2015-04-22 18:02

pokud jich budeš schopný produkovat 35 denně, jak píšeš, tak budiž - ale nebudeš jich mít 20 naráz(a tedy jich v klanu nebude v jednu chvíli 400, ale 20*9 tedy 180 - a to už se dá), což bylo smyslem omezení počtu kasáren, nebo jsem to pochopil špatně?
Nehledě na to, že když jsi rozumně zazděný, tak ti zbrojnoši víceméně nemají co udělat, pokud si dáš pozor - pokud nejsou jo nalevlení/naartefaktovaní tak ti ty hradby neprobijou...

Co se týče bojů o oltář/blokace oltáře - kdyby měl být oltář běžně dostupný pro každého, tak nebude na mapě jenom jeden. Nebylo by teda lepší dát možnost každému hráči si za pár kreditů postavit osobní oltářík, aby mu nikdo náhodou nezkřivil ani vlas? Oltář poskytuje vzácné a mnohdy i velmi silné jednotky - takže je poměrně logické, že se o něho bude bojovat a případná domluva že se nezabíjí neutrálové je pouze bonus pro ně... Od toho jsou tu tuším klany, aby se mohly mezi sebou bít o oltář a tak podobně, ni?
Já osobně jsem nikdy nezabíjel neutrály na oltáři, ale na druhou stranu, to riziko tam je a mělo by tam být.

Když jsi psal, že hned po otevření portálů bude mít klan 20 zbrojů na osobu nebo tak nějak - tak to předpokládá víceméně celý hrad zabitý kasárnama, takže nebudeš mít ty surovinové zdroje ma 35 zbrojů denně. Nebo mi něco uniká?

A pokud zakážeš bezportálové létání k vesnicím jiných hráčů, tak zase otevíráš cestu následujícímu - vylepším si důl s tím, že tam chci jezdit s vozíkem/v budoucnu postavit vesnici, případně si tam i postavím cestu aby se vozíku lépe jezdilo. A vzápětí tam nalítne nějaký hráč a postaví si tam svoji - a já dokud nepostavím portál(což může být i poměrně vzdálená budocnoust) si neškrtnu a už od lvl 1 vesnice nemám, jak mu v tom zabránit, ikdyž bych na to ty jednotky měl...

A co takhle neutrál, který tak blokne divokého zd - skupina "partyzánů se rozhodne a 14 den postaví u všech ZD, u kterých to jde vesnice - a dle tvého argumentu že k vesnicím se nebude dát lítat tak tím zcela zablokují ZD na třeba i značnou dobu, aniž by je museli lovit. A co když nějaký klan takhle vybere neutrální ZD - ostatní nebudou mít možnost jít tam, aniž by se otevřeli útokům z jejich strany... Takže mám trochu obavu, že tím víceméně zpečetíš vládu jednoho klanu na skoro všech serverech a to i na těch, kde to třeba není tak jednoznačné - prostě kdo to rychleji stihne, tak vyhrál a konec debaty...

Nebo mi něco uniká?

kkk-ooo

#5 Re: nět, nět, nět

2015-04-23 10:33

#2: Cao Cao - nět, nět, nět 

 možná jsi nepochopil smysl téhle petice... tady nejde o další znevýhodnění partizánů ale o jejich úplné zrušení

Redis

#6 Re: ad zbrojnoši

2015-04-23 14:55

#4: Cao Cao - ad zbrojnoši 

 Jde o to, že po mé změně by si byl chráněný až do lvlu 8, tudíž by sis udělal kasárny lvl 5 a mohl tak zdvojnásobit počet zbrojnošů a tudíž bys jich mohl mít klidně i 20 nebo 24. Což pak vychází na to číslo, co jsem psal.  Ale ajsně, pořád to není nic moc a po prvním náletu by bylo po nich, takže omezení kasáren je v zásadě jedno.

Jasně, o oltář se rád porvu, ale ne, když ho partizáni zablokují, tj. zasypou ho zbrojnoši a nebude tam moci přistát moje jednotka. A když už, tak bude sama proti zbytku. A stejně tam nebude prostor pro léčitele. Porvu v tom smyslu, že když ho zasypou zbrojnoši, tak si doletím k nim na hrad.

Stavební prostor ti v klidu umožňuje stavbu 12 kasáren, 7 kováren (což je cca 30k železa za den), 3 vily a nějaké domky, tržiště, což je dostatek peněz a stavbu až 8 polí na sklizeň jídla. Takže ekonomický příjem je stále dostačující.

To že bys nemohl vozíkem ke svému dolu. No tak buď si tam postavíš vesnici nebo si uděláš modrý portál, nevidím v tom problém.

A když postaví vesnici u divokého ZD, tak si udělám modrý portál a vesnici mu zničím, v tom také jaksi nevidím problém.

Takže bych řekl, že ti nic neuniká, jen hledáš problémy, kde nejsou.

Sykty

#7

2015-04-23 18:53

Já to vidím takto: parizánština je jediná šance, jak si vybojovat pozici k jednání s TOP klanem, který několik věků ovládá servr, tudíž má spoustu artů a zlatých šupin na unikáty. Válka s otevřeným portem s takto vybaveným klanem, který oživí několik draků, získá armádu unikátů, proti klanu jen s hrdinama a zbroji je hotová za pár dní totálním vyhlazením hradů slabšího klanu, který příští věk zase začne bez výbavy.