Proti omezení veřejné dopravy v Praze

Olaf

#1

2012-09-07 09:39

Ahoj, rád jsem podepsal, i když si nedělám velké naděje, že to bude k něčemu, ještě jsem odkaz rozeslal mezi několik kamarádů. Trochu mně mrzí, že autoři mají v adrese chybu, není tam o veřejné dopravě, ale o VEEJNÉ!
občanka

#2

2012-09-07 10:18

Na starší občany, nemocné a těžko se pohybující občany, lidi na vozíčkách, vedení Prahy nemyslí.Jinak by nemohlo zkrátit linku 293 na Praze 11. Nynější konečná Litochlebské náměstí nemá přístup pro vozíčkáře a je to křižovatka se skoro denní nehodovostí.
Andrea,Praha 9

#3

2012-09-11 15:43

Linka č.202,kterou jezdí mé dítě do školy,změnila trasu.Teď musí při cestě do školy i ze školy jednou či dvakrát přestupovat.Vstáváme dřív a do školy přijíždí pozdě.Nejen zbytečné změny,ale taky hloupé.Je smutné,že těch, kteří MHD využívají pravidelně,se nikdo na názor nezeptal ještě před těmito nesmyslnými změnami.
taky občanka

#4 Re: plně souhlasím, i když se ještě trochu hýbu

2012-09-12 10:26

#2: občanka -

Z Jižního Města jela linka 170 do nemocnice Krč přímo.Jezdila jsem 20 minut. Včera hodinu a čtvrt na zpáteční cestě.Popis:z Krče 106(10 minut interval), která končila na Kačerově. Řidič neměl ponětí, kde lze přestoupit na 170. Pouze doporučil číst jízdní řád podrobně, protože některé 106 jedou jenom na Kačerov a nepokračují dál. A ještě končí tam, kde nelze na nic přestoupit. Takže: podejít podchod, vystoupat četné schody a nastoupit na 106, která jela za 10 minut.Poté vystoupit v Lešanské, která je provizorně zřízena na úplně jiném místě, 100 metrů od stanice Lešanská pro ostatní autobusy směřující na JM. Tam přestup na 170, která jela cca za 15 minut. Ještě chodím,ale chudáci staří lidé o holích, nemocní, kteří jezdí do nemocnice ne z vlastního přání,ale z nutnosti nějak přežít se svou nemocí. A Jižní Město a nejen to, stárne. Zkuste se projet jakýmkoliv autobusem po JM během dopoledne. Uvidíte skladbu cestujících.A nejezdí za zábavou.

Konsternující je, když si člověk přečte, že si určitý poslanec libuje, že mu změna přinesla bonus, protože mu tramvaj jezdí až k domu. Tedy ten, který bere náhrady na použití služebního vozu a ta tramvaj mu může být ukradená.

Proč ti nadutci, nelze je nazvat jinak, terorizují svévolně lidi? Kde berou tu zvůli a sebevědomí, ovlivňovat životy jiných a tak negativně! Kdyby příslušní odpovědní chtěli udělat opravdu přínosnou změnu, proč neudělali statistické průzkumy.

Tedy nejen takové, kdy se kde co časově ušetří - i když i to je realtivní. Směšné je, například prodloužení linky 125 směrem do Petrovic a Hostivaře. Zatímco spojení na Smíchov, zavedením této linky bylo ideální a všichni si ji chválili, i když nejela přímo v metru, neumím si ji představit v zimě po prodloužení. Linka 154, kterou byla nahrazena zčásti, kolikrát ani nejela,

protože v této prodlooužené lokalitě byl takový terén, že autobusy nabíraly zpoždění, nebo vůbec nejely.

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2012-10-04 10:47


Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2012-10-04 10:51


Albert
Nepřihlášený uživatel

#7 PID

2012-10-04 10:52

Neustálé změny v PHD ve mně vyvolávají dojem, že firma ROPID tímto způsobem pouze vykazuje činnost.
Ke zlepšení dopravy. Proč např. není zřízena zastávka ČSD Rajská zahrada, o které se už uvažovalo. Umožnila by přímou návaznost na PID. Podobně žel.stanice Praha Vyšehrad.
Místo desítek milionů firmě ROPID by byl vhodnější přesun prostředků třeba právě na revitalzaci nádraží Vyšehrad.
Nečasováním či Kalousováním se proúspoříme tak leda k trvalé stagnaci.