Petice o změnách v jízdních řádech rychlíkových spojů


Nepřihlášený uživatel

#26

2013-05-30 06:49

#25: -  

 bylo by dobré to mezi občany Žďáru nad Sázavou rychle rozšířit, zatím se jich podepsalo 80, z Havlíčkova Brodu 230 a jak píšete, města jsou srovnatelné :-)

 

Chiko

#27 Re:

2013-05-30 10:58

#1: -

Problem je v tom, ze o tomto rozhoduji lide nekde v Praze od stolu a v zivote je nenapadne si tuto trasu treba projet, navic verim tomu ze lide kteri o tomto rozhoduji ani vlakem nejezdi :/


Nepřihlášený uživatel

#28 Seznam zrušených či omezených rychlíků

2013-05-30 13:48


vlak 1484 Třinec 15:44 - Praha hl. n. 20:27 (jezdil v neděli, bude zrušen)
vlak 1485 Praha hl. n. 15:07 - Třinec 19:49 (jezdil v pátek, bude zrušen)

... vlak 750 Plzeň hl. n. 6:07 - Cheb 7:28 (jezdil denně, bude jezdit v pracovní dny a v sobotu)
vlak 766 Plzeň hl. n. 22:07 - Cheb 23:28 (jezdil v pracovní dny a v neděli, bude zrušen)
vlak 767 Cheb 20:33 - Plzeň hl. n. 21:55 (jezdil denně, bude zrušen)

vlak 1168 Liberec 18:28 - Ústí nad Labem hl. n. 20:32 (jezdil denně, bude jezdit v letním období denně, v zimním období ve čtvrtek, pátek a v neděli)
vlak 1167 Ústí nad Labem hl. n. 19:28 - Liberec 21:37 (jezdil denně, bude jezdit v letním období denně, v zimním období ve čtvrtek, pátek a v neděli)

vlak 671 Havlíčkův Brod 5:03 - Brno hl. n. 6:41 (jezdil v pracovní dny, bude zrušen)
vlak 690 Brno hl. n. 19:21 - Havlíčkův Brod 20:56 (jezdil v pracovní dny a v neděli, bude zrušen)
vlak 691 Havlíčkův Brod 21:02 - Brno hl. n. 22:29 (jezdil v pátek a v neděli, bude jezdit v pátek)

vlak 894 Kolín 21:14 - Ústí nad Labem západ 23:05 (jezdil v pracovní dny a v neděli, bude jezdit ve čtvrtek, pátek a neděli)
vlak 895 Ústí nad Labem západ 18:47 - Kolín 20:40 (jezdil v pracovní dny a v neděli, bude jezdit ve čtvrtek, pátek a neděli)

vlak 865 Praha hl. n. 5:47 - Pardubice hl. n. 7:00 (jezdil v pracovní dny a v sobotu, bude jezdit v pondělí)
vlak 876 Pardubice hl. n. 21:00 - Praha hl. n. 22:15 (jezdil denně, bude jezdit v sobotu a neděli)

vlak 922 Jihlava 5:25 - Jindřichův Hradec 6:41 (jezdil v pracovní dny, bude jezdit v pondělí)
vlak 924 Havlíčkův Brod 7:00 - Jihlava 7:23 (jezdil denně, bude jezdit v pondělí a v sobotu)
vlak 925 České Budějovice 18:10 - Jindřichův Hradec 19:14 (jezdil denně, bude jezdit v pracovních dny a v neděli)
vlak 925 Jindřichův Hradec 19:14 - Havlíčkův Brod 20:58 (jezdil denně, bude jezdit v pátek a v neděli)
vlak 927 České Budějovice 4:10 - Jihlava 6:33 (jezdil v pracovní dny, bude jezdit v pondělí)
vlak 926 Jihlava 19:34 - České Budějovice 22:01 (jezdil denně, bude jezdit v pátek a neděli)

vlak 830 Bohumín 5:35 - Brno hl. n. 7:57 (jezdil v pracovní dny a v sobotu, bude jezdit v pracovní dny)
vlak 831 Brno hl. n. 6:02 - Bohumín 8:30 (jezdil v pracovní dny a v sobotu, bude jezdit v pracovní dny)

vlak 661 Jihlava 18:39 - Brno 20:36 (jezdil denně, bude jezdit ve čtvrtek, pátek, sobotu a neděli)
vlak 928 Brno hl. n. 19:20 - Jihlava 21:19 (jezdil v pracovní dny a v neděli, bude jezdit ve čtvrtek, pátek a neděli)
Zdroj: Ministerstvo dopravy
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/stat-zrusi-od-cervence-desitky-rychliku-fdr-/eko-doprava.aspx?c=A130515_133654_eko-doprava_sujZobrazit více

Nepřihlášený uživatel

#29 Re: Seznam zrušených či omezených rychlíků

2013-05-30 13:50

#28: - Seznam zrušených či omezených rychlíků 

 ruší vlaky v pracovní dni a nechávají je jezdit o víkendech, nevím, jestli je to více k smích nebo k pláči


Nepřihlášený uživatel

#30 Re: Re: Seznam zrušených či omezených rychlíků

2013-05-31 11:32

#29: - Re: Seznam zrušených či omezených rychlíků

Bohužel ....   cestování vlaky i o víkendech je cestující veřejnopsti znepříjemněno již dávno. Kupř. z Brna do Žďáru nad Sázavou poslední vlak v sobotu odjíždí v 18:20 - tedy on později ještě také jede, ale končí v Křižanově, protože do této stanice ho sponzoruje Brno, Jihlava nám již docestovat do Žďáru neumožní.

Jakékoliv plánování cest na případné výlety, kuturu, apod. na Moravu jsou znemožněny, jelikož se na těch pár hodin nevyplatí.

Hurá, cestujme všichni auty - pro koho z toho plynou zisky ?!!

Každý rok se "odseknou" nějaké spoje. A to prosím ve Žďáře nad Sázavou máme památku UNESCO ! - místo toho, aby se dopravní zpřístupnění města otevřelo co nejširším způsobem, je tomu přesně naopak - zajímá toto někoho, když se již vynakládají tak nemalé prostředky do nákladných rekonstrukcí nádraží, apod. ?

Souhlasím s tím, že o tom všem rozhodují lidé z pozic, kde sami vůbec veřejnou dopravu nevyužívají, možná by bylo lépe, kdyby naši veřejní činitelé přesedli ze služebních vozů do prostředků hromadné dopravy !


Nepřihlášený uživatel

#31

2013-05-31 19:22

Dobrý večer pokud zruší spoje mezi Jihlavou a Českými Budějovicemi přijdu o práci. Držím pěsti ať se to podaří odvrátit.

Nepřihlášený uživatel

#32 Re:

2013-06-01 12:39

#31: -  

 Tak to jsme na tom uplně stejně, ja bohužel budu muset skončit s prací v Jihlavě.....:-(


Nepřihlášený uživatel

#33

2013-06-01 21:21

Dobrý den. Jelikož dojíždím do práce do Ústí nad Labem a jezdím těmito večerními vlaky je to pro mne šílená představa,že se nebudu mít jak dostat domu z práce. Práce v Děčíně není tak netuším co budu dělat zda tito vlaky se zruší.!!!!!!!
Havránková

Nepřihlášený uživatel

#34 Re:

2013-06-02 19:35

#4: -

Na opravy dálnice odpověděli České dráhy D1 expresem,jezdícím po koridoru.Privilegovaný koridor nevede přes vysočinu,ale když jim teče do bot tak D1,EC,nebo Pendolino  jezdí přes vysočinu jako by se nechumelilo a světe div se,jde to!Na to se jim koleje přes Havl. Brod hodí.D1 jezdí přes vysočinu například dnes 2.6. Ono taky,co čekat od někoho z ministerstva dopravy,kdo jezdí do práce služebním autem,nebo je přímo z Prahy a používá třeba metro.Výplata z našich daní jim ovšem nesmrdí.


Nepřihlášený uživatel

#35

2013-06-03 06:50

To je konkurence na 321 ?

Nepřihlášený uživatel

#36

2013-06-05 12:36

Rušení vlakových spojů způsobí velký problém v obslužnosti, tzn. cestování do škol, zaměstnání.
Proto tuto petici podporuji a vnímám jako přínos pro občany.

Nepřihlášený uživatel

#37

2013-06-07 11:46

Hlavně, že se neustále mluví o tom jak je železniční doprava ekologická a je potřeba dostat lidi na železnici, zvlášť když se nyní opravuje D1...Teď při omezení na D1 byla šance dostat lidi do vlaků a oni místo toho ruší spoje a komplikují život lidem co vlaky už využívají, navíc se zhorší už tak špatná dopravní obslužnost na Vysočině. A argumenty, že těmito vlaky jezdí do 40 lidí jsou dost chabé a ten, kdo je vymyslel asi nikdy ty vlaky neviděl, protože jsou vytíženy min. 2x více než uvádí ministerstvo..