MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#144201 Re: Re: Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!!

2018-12-23 17:35

#144136: - Re: Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!! 

Ještě, že v současné době je Ústecký kraj nakloněný železnici a částečně napravuje nedozírně škody, které v kraji napáchali hejtmani od pana Šulce počínaje a pí Vaňhovou konče.Mně je zcela jedno z jaké strany je hejtman, ale co dlěá pro železnici a to hlavně regionální. Kraje měly již dávno pochopit, že právě regionální železnice je pro kraj páteřní a jak z hlediska udržitelnosti populace na vesnicicíh, tak pro rozvoj turismu. Opravit trať u Dobkoviček SŽDC musí a kraj jí nesmí dát pokoj, protože za sesuv je odpovědný naddimenzovaný lom a stavba dálnice, která narušila vodní režim v hoře. Kdo toto nepochopil nemá co na MD pohledávat.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#144204 Re: Re: Re: Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!!

2018-12-23 17:51:59

#144201: - Re: Re: Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!! 

   Lom bych do toho přece jen netahal.  I když tam asi nějaká voda někudy  z něj vytekla. Lom to přece celé odlehčuje. Ale - je docela dobře možné, že d8 podříznutý svah už byl dole mokrý, visel jen na zaťatém blátě s trhlinami nahoře.  Pak do těch trhlin ve slínu nalila průtrž mračen. Puklinovou vodu z lomu. A otevřela je jako zip. Že se těch trhlin nahoře nikdo nevšiml dřív, je zvláštní.  Měly tam být.

ing.Tomáš Tužín

#144205 Re: Re: Re: Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!!

2018-12-23 19:54:07

#144201: - Re: Re: Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!! 

Vzhledem k tomu, že o tom vím mnohé a s Ťokem i Babišem jsem jednal osobně, tak jen v bodech vypíšu, jak pan ministr sprostě lže:
1) Trať nebyla poškozena sesuvem coby přírodním jevem, ale v důsledku stavby dálnice, kterou zajišťoval resort pana Ťoka, dlužno říci že naprosto diletantským způsobem, kdy trasa dálnice byla vybrána proti veškerým doporučením geologů.
2) Neslíbili v žádném případě žádnou studii. Slíbili závazně zpracování PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE pro realizaci obnovy té tratě. Nebyla naprosto řeč o tom, že se bude řešit, jestli obnova ano nebo ne. Bylo slíbeno že ano, a to Ťokem i Babišem osobně, jednak do médií, ale i mně do očí.
3) Opravdu je pan ministr tak směšná figurka, že si odvažuje tvrdit, že částka 240 milionů byla předpokladem ceny obnovy 200 m kolejí v (jeho slovy) “bezproblémovém území”? Opravdu nám chce pan ministr vykládat že poté, co tam sjelo o několik set metrů dolů několik desítek tisíc kubíků zeminy, si stále myslel, že je to “bezproblémové území”?
4) Vrcholem ironie je, že na úvod svého žvanění (pardon, nemám pro to jiné označení) mluví o “návodných otázkách”, a vzápětí se naprosto diletantsky ohání jakýmisi počty cestujících, které jsou podle něj nízké ve srovnání s náklady na obnovu tratě, které si patrně cucá z prstu. Pokud by si je necucal z prstu, tak se asi velmi těžko dá zdůvodnit prostý fakt, že v jednom jediném příspěvku operuje v případě obnovy tratě s částkami 240 mil., 800 mil., následně (na základě zjevně naprosto účelově vylhané studie) 1,8 – 2,8 miliardy, v dalším odstavci účelově “ohnuto” na 2 – 3 miliardy, a v další (druhé) reakci už rovnou raději 3 miliardy bez nějakého rozmezí. Může někdo takovým žvástům vůbec věřit?
Na rozdíl od pana ministra v dopravních stavbách dělám celý život, a jako projektant nesu ze zákona odpovědnost za jejich ekonomické řešení. Pokud mám rozpočet např. na stavbu za 10 milionů, a náklady narostou ve vícepracích na 10,5 milionu, tak musím velmi podrobně zdůvodnit, jak k tomu došlo, a jestli navýšení není vinou projektanta. Dělají se k tomu rozdílové rozpočty a změnové listy, které se musí oficiálně odsouhlasit.
Bytostně mne uráží, že v čele našeho resortu sedí naprosto neschopný člověk, který 1) mně (a nejenom mně) otevřeně lhal, 2) otevřeně lže i ve sněmovně, kdy popírá své vlastní výroky a sliby, a 3) v jedné odpovědi na 1 příspěvek se s naprostým klidem postupně přesune od částky 240 milionů až k částce 3 miliardy, aniž by se u toho styděl (natož aby dokázal převzít odpovědnost za to, že naprosto není schopen reálně říct nějakou skutečnou hodnotu).
Byl v dějinách ČR někdy horší a neschopnější ministr dopravy? Jsem toho názoru, že ne. Být to zaměstnanec jakékoliv slušné organizace, tak za takové jednání letí na hodinu na dlažbu.