Zachovejte vepřín v Letech

Komentáře

#7

Prasátka jsou dobrá a užitečná !!!

(Volyně, 2017-06-25)

#8

Podepisuji, protože celá záležitost je zneužívána různými "politiky" a "aktivisty".

(Teplice, 2017-06-25)

#12

Cikáni se musí naučit pracovat a pokud to musí být v táborech tak i za tuto cenu.

(Palkovice, 2017-06-30)

#13

chci dnešní politiky ušetřit po příští revoluci trestu smrti za vyhození peněz daňových poplatníků na likvidaci pracovních míst v Letech u Písku.

(Mnichov, 2017-07-01)

#25

Podepisuji proto,že v tomto bordelu se fakt nedá žít.Již mnoho let se touto hovadinou ta tzv.politická pakáž zabývá a zejména volby to vždy oživí

(Hradec Králové, 2017-07-15)

#28

Řízeček už nesmrdí pánům poslancům (a poslankyním)? Ale prasátka nejsou dost důstojná, že jo...Kašpaři

(Staříč, 2017-07-15)

#30

Není žádný důvod k bourání. Vepřín je kilometr od býv. tábora.

(Plzeň, 2017-07-15)

#31

nesouhlasim stat nema penize na jine veci.

(znojmo, 2017-07-15)

#34

Proto že stačilo co naši politici už zbabrali svymy rozhodnutimi a nechali zničit vše co tu fungovalo

(Ostrava, 2017-07-15)

#35

Myslím, že je potřeba podpořit jiné věci, než památník cikánů. Vlastně on tam už stejně je, tak o co jde.

(Ryžoviště, 2017-07-15)

#37

Podepisuji,protože jsem starý,zkušený hospodář a tyhle manýry považuji za hloupé a našemu hospodářství škodlivé.
Již jsme přece zažili jednoho šaška v krátkých kalhotách,který všude ve světě blábolil utopistické nesmysly o odzbrojení a v reflexi na jeho bláboly přicházely tisíce našich lidí o práci.....Kdo se nepoučí z minulých chyb,je předurčen k jejich opakování.

(Straky, 2017-07-15)

#38

Podepisuji, protože
1) Proč jen Lety u Písku? (gruntova.cz)
2) podle mapových podkladů je vepřín vybudován z větší části v sousedství bývalého tábora a do jeho půdorysu zasahuje ze severozápadu téměř trojúhelníkovým výběžkem v okrajové části obdélníkového cípu, který je vysunut ze základního půdorysu tábora severním směrem. Průmět obou území tvoří pět až šest procent celkové plochy bývalého tábora. Památník na pohřebišti, který na své náklady udržuje obec Lety, se nachází východním směrem zcela mimo prostor bývalého tábora.
3) Tábor v Letech u Písku nebyl (!!) koncentračním táborem v tom smyslu, jak tento výraz chápeme ve vztahu ke KT Majdanek, Bełżec, Auschwitz - Birkenau, Sobibór a dalším, tedy (plánovitě) vyhlazovacím s propracovaným systémem likvidace vězňů.
Prvotně ani nebyl zřízen jako cikánský.
4) Náklady na případné odstranění vepřína (vykoupení, odškodnění majitelů) byly již dříve odhadovány na více než 400 milionů korun.

(Tišnov, 2017-07-15)

#42

Jako památné místo, odkud Fašisté odváželi lidi k vyhlazení ANO, ale na to stačí památník, socha. Onen tábor tam stál už za první, Masarykovské republiky a jeho účel byl naučit různá řemesla do té doby kočujícím lidem, v souvislosti s účinností zákona, který tehdy kočovnictví zakázal. Že se v táboře rozmohl tyfus, kterému řada lidí podlehla, byl důsledek velmi nízkých hygienických návyků části rekvalifikujících se obyvatel..

(Praha, 2017-07-15)

#52

Ten bordel co tu máme mě tak točí, že to ani nedokážu slušně napsat.

(Jihlava, 2017-07-16)

#53

Sám jsem tam minulej rok byl.Kolem tohoto místa vede naučná stezka,která všem připomene,co se tam stalo...a končí to památníkem-pro mně,dost důstojný způsob.Ale likvidovat vepříny tohoto rozměru/doporučuji vidět/kvůli pár desítkám aktivistům,tak to mi hlava nebere...

(Březnice, 2017-07-16)

#59

Dávno to již mělo být vyřešeno. Máme spousty šikonných architektů . Bourat a ničit fungující zařízení
je zbytečné a nesmyslné

(Přelouč, 2017-07-16)

#60

1. Na místech mnoha tragedií stojí různé stavby a nebouráme je - život jde prostě dál. Současný památník mi připadne jako dostatečný. Navíc vepřín zasahuje na území bývalého cikánského tábora jen malou částí.
2. Několik návštěvníků pietního místa mi tvrdilo, že zápach z vepřína nebylo cítit.
3. Ze snahy o zbrourání vepřína mám pocit, že jde jen o snahu celý problém zviditelnit a to na finanční i morální úkor českého národa.

(Brno, 2017-07-16)

#63

Podepisuji, protože jsem přesvědčen, že skutečný důvod, proč chtějí vepřín zrušit je jiný . . Studoval jsem problém, diskutoval ho s lidmi z Letů a Královy Lhoty.

(Kladno, 2017-07-16)

#68

krejcova zdenka

(JIHLAVA, 2017-07-16)

#70

Vepřín neleží přímo na místě/ne koncetráku,ale pracovního tábora/ a tak není důvod něco bourat.

(Rýmařov, 2017-07-16)

#74

Nesouhlasím aby výkup pozemku a památník bývalého tábora, pro lidi kteří porušili zákon, financoval stát. Jestli o to cikánská komunita stojí, tak ať místo házení královských sociálních dávek do automatů uspořádají mezi sebou sbírku.

(Kolín, 2017-07-16)

#75

Stavět památníky lidem, kteří byli v táboře pro to, že se štítili práce můžou prosazovat jen takoví , kteří mají k poctivé práci stejný poměr . Jen tlachat, psát petice a demonstrovat. Parta šílenců a narcisů z Prahy.

(Brno, 2017-07-16)

#79

Je to jen pozlatko prostředky se daj využít jinak

(Praha, 2017-07-16)

#84

Státní výkup vepřína na pozemku sousedícím s bývalým sběrným táborem pro osoby práce se štítící je společenský i ekonomický nesmysl. Pokud se někdo chce opravdu angažovat, má možnost pro případnou koupi zorganizovat sbírku nebo areál odkoupit za své a následně zlikvidovat.

(Frýdek-Místek, Kolaříkova 653, 2017-07-16)

#90

Není žádnej důvod bourat a navíc to platit.

(Most, 2017-07-16)

#95

jak je uvedeno, celý ten výkup je zcela iracionální, drahý a zbytečný. Pokud chtějí tryznu, nechť ji vybudují na jiném, vhodném místě, kde je hodně cikánů, například v některém Severočeském regionu - mohli by se o ni řádně starat !

(Bílina, 2017-07-16)

#96

Předota

(Strskonice, 2017-07-16)

#98

Je to debilní výmysl parazitujících uřvaných cikánů, zfetovaných aktivistů - anarchistů a pár poblouzněných samozvaných politiků..! Atˇ se na to složí ze svých účtů a prasátek sami. Milióny jsou potřeba na daleko potřebnější věci /důchody, děti, rodiny, zdravotnictví atd. atd./...vepřín je velice potřebná věc pro stát.....!

(Praha, 2017-07-16)

#101

Nesouhlasím se zbytečným utrácením státních peněz.

(Týnec nad Sázavou, 2017-07-16)

#103

Podepisuji,protože nesouhlasím s bouráním vepřína.

(Praha, 2017-07-16)

#108

mám raději vepřové než černou zvěř , stejně má momentálně ten africký mor

(Malá Úpa, 2017-07-16)

#110

Souhlasím, snad zvítězí zdravý rozum ......

(Tetčice, 2017-07-16)

#112

Nesouhlasím s výkupem vepřína za veřejné peníze ani s argumentací, že vepřín postavený v blízkosti snižuje hodnotu památníku.

(Slavonice, 2017-07-16)

#113

Si myslím,že je to populistickeV naši společnosti chybí peníze na závazné nemoci a jiné problémy. Romové dostávají od českého státu čím dál více peněz na dávkách atd Herman by už neměl před volbami dělat nic. Jen škodí

(Baska, 2017-07-16)

#115

nevidím sebemenší důvod rušit něco fungujícího pokud to bude ad-absurdum tak kdekoliv kde někdo padl za 2 sv války nebude stát vepřín drůbežárna atd. ,,,,,???????

(Hořovice, 2017-07-16)

#116

Byl to pracovní tábor pro nemakačenka,tak není důvod ke zrušení prosperujícího podniku,zvláště pak ze zdrojů státu.

(Velhartice, 2017-07-16)

#117

cigáni mají stále málo

(Hajany 64, 2017-07-16)

#128

Tábor byl pracovní nikoliv jak prezentuje politická pakáž !!

(Mnichovo Hradiště, 2017-07-17)

#132

Jiří Moravec

(Neratovice, 2017-07-17)

#135

Připojuji se za zachování vepřína v Letech. Je to užitečné pro ČESKO cikáni nikoli.

(Kladno, 2017-07-17)

#137

kohout Miroslav 16.7 2017 Vysoka Pec

(bohutin 26241, 2017-07-17)

#138

Podepisuji!!!!!!!

(Týnec nad S ázavou, 2017-07-17)

#141

Absurdní likvidovat vepřína a stavět památník za nemalý peníz nás všech.

(Most, 2017-07-17)

#152

Opakuju, proč jste vymazali pořadové číslo 49 a můj podpis a názor? Odpovězte prosím.

(Rožmitál pod Třemšínem, 2017-07-18)

#155

Nesouhlasím s bouráním vepřína,protože mi to přijde absurdní a je to mrháním peněz.

(Karlovy Vary , 2017-07-18)

#157

tábor byl jinde,vznikl na popud Schwarzenbergů tedy proč by měl kupovat stát z našich peněz

(Nečice 14, 2017-07-18)

#160

Pokud má někdo platit, tak ten, kdo na tom táboře vydělal.Karel Schwarzenberg.

(České Budějovice, 2017-07-19)

#165

asi jediné období v historii,kdy cikáni pracovali...

(Světice, 2017-07-20)

#168

Důvod je jednoduchý 70let po válce je úplně jedno kde byl jaký tábor kohokoliv kdo měl být obětí Velkonemecke říše. Pokud vám. To vaší neměli jste vůbec povolovat veprin. Hlavně prasata jsou užitečný a chutný a společensky přínosny. To se o cikánech říct nedá.

(Praha 4, 2017-07-21)

#170

již žádné zbytečné a bezdůvodné ustupky je to jako s Jezynkama co příjde příště...

(Ostrava, 2017-07-21)

#172

1, byl to PRACOVNÍ tábor - soustřeďovali se tam ti CO NECHTĚLI PRACOVAT !!! byli tam i Češi - ale u cikánského etnika je normální nemakat více rozšířeno - tak-že jich tam byla většina...
2. podívejte se na videa na YouTube z těch maškarád - prý tryzen - kolik je tam cikánů - spočítat jdou na prstech - zbytek jsou "užiteční BLBCI PRESS-TITUTKY A placení aktivisté !!! https://www.youtube.com/watch?v=f3EN65IKaFQ
3. kvuli cca 60 aktivistům a 10 cikánům bourat zařízení - které je prospěšné VŠEM ???!!!
a zaplatíme to zase mi!!! - už takle nás čmoudi stojí dost a dost !!!

(Štěchovice, 2017-07-21)

#173

Podepisuji, protože se domnívám, že jsou to vyhozené peníze. Na jednoho roma, který by eventuálně památník navštívil, by to byla částka přesahující 150 miliónů korun. Usuzuji podle "návštěvnosti piety za minulých 25 let, kdy se jí zúčastnilo asi 15 (slovy patnáct)

(PRAHa, 2017-07-23)

#174

podepisuji

(Praha 11, 2017-07-23)

#178

Podepisuji, protože vepřín nemá s pietním místem, vzhledem ke vzdálenosti od pietního místa, nic společného.

(Zliv, 2017-07-28)

#181

protože situaci na místě znám, jsem přesvědčen o tom,že celý záměr je výplodem naprosto nesmyslným jednáním nezodpovědných jedinců na účet společnosti, která nemá na potřebnější výdaje.Současné úpravy místa jsou dostatečné a téměř niíkdo tam nechodí a ani v budoucnu chodit nebude.

(Rosovice, 2017-08-01)

#182

Nesnasim nepravdy. byl to pracovni tabor, ktery by byl potreba i v dnesni dobe.

(46600 jablonec n.n., 2017-08-01)

#184

Je to zbytecne plytvani prostredky.Cikani at udelaji sbirku mezi sebou.

(Hostalkova, 2017-08-01)

#185

vepřín je užitečnější ,než cikáni

(Praha, 2017-08-02)

#187

Podepisuji,protoze zpupnost a rasizmus cikanske minority me vadi

(Praha, 2017-08-07)

#188

Je nesmysl vyhazovat peníze na zbytečné projekty ukřičených aktivistů, když nejsou prostředky na důležité věci - zdravotnictví, důchody, hendikepovaní... Stát je zadlužený až po uši, ale budeme plýtvat prostředky pro spokojenost několika (možná dokonce hmotně zainteresovaných) bláznů?

(Praha, 2017-08-07)

#189

Protoze na miste uz stoji pamatnik za 10 mil.a protoze zamestnanci ztrati praci a protoze je to moderni vyrobna veproveho masa!A jako danovy poplatnik nejsem ochoten financovat nesmyslne pamatniky!

(Louny, 2017-08-07)

#192

Podepisuji protože prosperující firmu likvidovat mohou jen tupci . To mame tolik vepřoveho masa ,že nepotřebuje stat tolik kusu vepřoveho ročně.

(Lhotka 152, 2017-08-09)

#193

Po jednom z největších koncentračních táborů v 1.sv. válce v Rakouském Grazu, není ani 1 památní deska.
Při masakrech Poláků Ukrajinci ve 2. sv. válce ve Volyni (60 tis. umučených), není v Ukrajině ani 1 památní deska.

(Nivnice č. 984, 2017-08-09)

#196

Je to nesmysl-do nepříspusobiivých Romů vkládají ti,co se neštítí práce,od t.zv. revoluce,miliardy ročně a oni stejně klesají hloub a hloub. Jen natahují ruce a žijí jak nejhorší příživníci bez snahy po začlenění do vzdělávacího a pracovního procesu Těm,kteří v táboře skončili,jsme pomník postavili.Ti,kteří zde žijí si pomník a uznání nezaslouží.Je to jen tunel ze strany KDU,stejně jako ristituce.

(Šlapanice u Brna, 2017-08-09)

#198

Zachovat vepřín. Peníze použít na nemocné děti a důchdce.

(Havířov, 2017-08-13)

#199

Podepisuji, protože nevidím důvod, aby se vyhazovaly veřejné finance z okna za likvidaci fungujícího zemědělského zařízení, jehož existejnce se nijak nevylučuje s přítomností památníku. Neexistuje rovněž žádný důkaz, že by byl vepřín vybudován či provozován za účelem znevážení či rasové diskriminace Cikánů.

(Trutnov, 2017-08-13)

#200

Nemyslím si, že je zapotřebí za státní finance likvidovat prosperující vepřinec jen z toho důvodu, že se k nedalekému památníku čas od času zatoulá prase.

(Trutnov, 2017-08-13)