NE průmyslové zóně v Horních Bludovicích

Komentáře

#2

Toto opravdu není vhodné místo na fabriku

(Havířov, 2018-04-27)

#9

Podepisují protože, Bludovice nejsou místem, kde by něco takového, jako továrna mělo stát. Máme v Bludovicích pozemek, kde chceme stavět dům a chceme si zachovat ten krásný výhled.

(Havířov , 2018-04-27)

#10

Petr Halčák

(Havířov, 2018-04-27)

#11

jsem proti výstavbě lisovny

(Havířov , 2018-04-27)

#14

Už tak tady máme znečištěné ovzduší, a ještě se ničí poslední kousky zeleně, přírody se zbytky čistého vzduchu. Tuto obci jsme si z tohoto důvodu zvolili ke stavbě domu, ale ted o rozhodnutí vážně pochybujeme.

(Havířov, 2018-04-27)

#17

Takový hnus nepatří mezi rodinné baráky, ať si to staví někde v průmyslové zóně a ne tady.

(Havířov , 2018-04-27)

#20

Proč všechno chcete stavět u nás na Moravě???máme tady ArcelorMittal a myslím,že to stačí..dál Biocel,Vítkovice a ještě lisovna plastů chybí,jste úplně na hlavu

(Řepiště, 2018-04-27)

#22

Podepisuji, protože: v průmyslově využívaných lokalitách Karvinska a Frýdecka je plno nevyužitých objektů a areálů. Nesouhlasím se zastavěním volné krajiny v Podbeskydí průmyslovými objekty. Takhle si rozvoj rozhodně nepředstavuji.

(Havirov - Mesto, 2018-04-27)

#28

Podepisuji, protože nesouhlasím s výstavbou lisovny a už vůbec ne se sterilizací.

(Horní Bludovice , 2018-04-27)

#33

Nepřejí si žádnou továrnu plastu

(Ostrava Zábřeh , 2018-04-28)

#34

Podepisují, protože nesouhlasím s výstavbou průmyslové zóny v obci Horní Bludovice.
T. Onderek

(Horní Bludovice, 2018-04-28)

#35

Komerční zóna uvnitř obytné oblasti je určena pro podporu dané oblasti (obchod, služby, ...). Postavit namísto toho průmyslový objekt je jako umístit autoservis do obýváku. Navíc je k průmyslovým účelům připraveno několik vhodných zón v blízkém okolí. Nesouhlasím s narušením kvality života v daném místě a s nevyužíváním ploch k danému záměru technicky, legislativně i koncepčně vytvořených.

(Havířov, 2018-04-28)

#36

Nesouhlasím aby v této klidné obci byla průmyslová zóna!!!! Ješte za zády bčanů této obce..

(Horní Bludovice , 2018-04-28)

#37

By mě zajímalo,kolik si za to paní starostka papne :D

(Havířov, 2018-04-28)

#38

Nesouhlasim s vystavbou!

(Havířov - Dolní Datyně, 2018-04-28)

#39

Bludovice by si nadále měly udržet obrázek krásného, čistého a klidného prostředí v přírodní oblasti.

(Horní Bludovice, 2018-04-28)

#42

Podepisuji, protože s vystavbou nesouhlasim.

(Havířov , 2018-04-28)

#43

Nesouhlasím se stavbou.

(Havířov , 2018-04-28)

#45

Nechceme tady žádnou fabriku. Je to přece OBEC, lidé se tu stěhují za přírodou z města a ne proto aby koukali z okna nově postaveného rodinného domku na nějakou fabriky neumím si představit i ten provoz, a kompletně zničený pohled na doteď krásnou a KLIDNOU krajinu. .. dále se mi nelíbí že si to obec vlastně schválila sama? ??? A občané se to dozvěděli. .. No prostě pozde, to je určitě fér

(Horní Bludovice , 2018-04-28)

#47

nesouhlasím s místem vybraným pro stavbu

(Havířov, 2018-04-28)

#48

Jitka Nytrová

(Horní Bludovice, 2018-04-28)

#52

Nesouhlasim s mistem vystavby prumysloveho podniku na zpracovani plastu.

(Havirov, 2018-04-29)

#54

Podepisuji, protože v průmyslově využívaných lokalitách Karvinska a Frýdecka jsou jiné vhodné objekty a areály, které již průmyslu slouží či již v minulosti sloužily. Nesouhlasím se zastavěním volné krajiny v Podbeskydí průmyslovými objekty.

(Havířov, 2018-04-29)

#58

Protože tam chci jednou bydlet.

(Haviřov , 2018-04-29)

#59

Nesouhlasím!! Bydlím v HB a nic takového tam nechceme!

(Horní Bludovice, 2018-04-29)

#62

Nesouhladím s výstavbou

(Horní bludovice, 2018-04-29)

#66

Rovněž nesouhlasím se záměrem výstavby lisovany plastů a případné sterilizace, při níž se používá toxický, karcinogenní a vysoce hořlavý ethylenoxid. Objekty tohoto charakteru mají negativní vliv na okolní prostředí a mají být stavěny v nedalekých průmyslových zónách bývalých dolů Dukla a František.

(Horní Bludovice, 2018-04-29)

#69

Podepisuju protoře to nechci mít u baráku prumyslovou zonu... tu ať si postaví někde v ostarvě vedle mitalu!

(Horní Bludovice , 2018-04-29)

#70

Podepisuji, protože důvod, proč jsem se přestěhovala do Bludovic je mít větší klid a pohodu pro svou rodinu. Mít továrnu za domem k tomu opravdu nepatří.

(Horní Bludovice, 2018-04-29)

#71

Nesouhlasím s výstavbou lisovny plastu a jiné...
Je to podvod protože si oper někdo ze zastupitelů namastil kapsu...

(Horní Bludovice , 2018-04-29)

#77

Bydli tam rodina manzela a v budoucnu bysme radi bydleli v Hornich Bludovicich.Proc to stavet u male obce.Proc nevystavet v prumyslovych zonach pobliz byvale Dukly a jine???

(Orlova, 2018-04-30)

#78

Nesouhlasím s výstavbou jakékoliv fabriky...

(Horní Bludovice, 2018-04-30)

#80

Nechci továrnu u domu

(Horní Bludovice, 2018-04-30)

#86

Podepisuji protože horní bludovice mám rád, nemálo jsem se podílel na jejich zvelebení a je to jedna z mála ještě nezničených a klidných obcí...zóny ať si staví u měst.. ne!! dělat města z obcí

(Soběšovice, 2018-04-30)

#89

Nesouhlasím

(Horni Bludovice 676, 2018-04-30)

#91

Nechceme mít fabriku za barákem.

(Horní Bludovice , 2018-04-30)

#95

Nesouhlasim ..to se bude nicit priroda a zelen? Jen kvuli prumyslove zone? Myslim si,ze jich je na.Severni Morave dost..priroda snad patri zviratum

(Havirov, 2018-04-30)

#97

Nesouhlasím s výstavbou v “průmyslové zóně bývalého statku” chceme zachovat přírodní tvář Bludovic ne zde začít průmyslovou zónu !!!

(Horní Bludovice , 2018-04-30)

#98

Rozhodne budeme bojovat proti tomu aby se zde nic podobného jako lisovna plastu nebo chemická sterilizace od firmy Vinamet nekonala.
Nepřípustné v prostoru obce stavět takovéto budovy aby zničily ráz zachovalé krajiny, málo co tady dychame smog tak ještě tady chcete postavit lisovnu plastu a chemickou sterilizaci ???

(Horní Bludovice , 2018-04-30)

#101

Protoze chci aby me deti a vnoucata zily v pekne vesnici bez prumyslove zony, jako do ted.

(Frýdek-Místek, 2018-04-30)

#104

Nesouhlasím se stavbou v klidné a obydlené části obce.

(Horní Bludovice, 2018-04-30)

#107

Podepisují protože jsem sr před 2 lety přestěhovala do Slušovice ž důvodu většího klidu.

(Horní BLUDOVICE 532, 2018-04-30)

#112

Nesouhlasím s výstavbou průmyslového areálu v oblasti zastavěné rodinnými domy. V regoinu je dost nevyužitých průmyslových ploch. Obávám se negativního vlivu na životní prostředí v oblasti.

(Havířov, 2018-04-30)

#114

Nesouhlasím s přístupem, který je okolo celé stavby.
Tajení a mlžení těch nejvýše postavených radních, kteří o celé stavbě ví skoro rok a následné ospravedlňování se, že obec nemohla nic dělat.
Osobně jsem projekt neviděl, ale stojím si za tím názorem, že výrobní fabriky patří do průmyslových zón. Vzhledem k ukončování těžeb vzniknou další nové "Brownfieldy", kde by se výrobní fabriky podobného typu měly situovat. Pan Filsák má právo nakládat se svým majetkem jak chce. Je mi líto lidí, kteří bydlí poblíž plánované stavby.
Byl jsem malý, když nám byl mazán med kolem pusy, jaká hezká víceúčelová hala vyroste a ejhle. Výsledek v podobě sjezdové haly "jehovistů", která v období jejich sjezdů výrazně ovlivňuje dopravu v obci. V tomto pohledu všechna čest p. Filsákovi, že nám nestaví třeba zimní stadion.

(Horní Bludovice, 2018-04-30)

#125

Nesouhlasím s výstavbou lisovny plastů. Obávám se snížení kvality bydlení (nákladní doprava).

(Horní Bludovice , 2018-04-30)

#126

Podepisuji petici

(Horní Bludovice , 2018-05-01)

#128

Rozhodně nesouhlasím s výstavbou lisovny plastů či jiného průmyslového zařízení v obci, kterou si místní i nově příchozí občané zvolili jako místo klidného bydlení. Kdybych věděl, že zastupitelé obce jsou schopni umístit průmyslovou zónu do bezprostřední blízkosti rodinných domů (bydlím 50m od hranice zamýšlené PZ), tak bych si zde dům nikdy nepostavil.

(Horní Bludovice, 2018-05-01)

#129

Podepisuji protože nic takového v tak malé obci nemá absolutně co dělat a podepíše se to extrémně negativně na životě v obci obecně. Průmyslových zón vhodných k podobnému účelu je v okolí Havířova a Karviné mnoho.

(Horní Bludovice , 2018-05-01)

#131

V Horních Bludovicích jsem vyrůstala a nezaslouží si být devastována průmyslovými objekty. Obec to znehodnotí a okolní pozemky se stanou neprodejnými. Nevím, čím by tento objekt mohl obci prospět. Neničme Horní Bludovice!

(Horní Bludovice, 2018-05-01)

#132

Vrana

(Bludovice, 2018-05-01)

#133

Nesouhlasím.

(Horní Bludovice, 2018-05-01)

#136

Podepisuji, protože souhlasím s výše uvedeným textem, nesouhlasím také z důvodu nevyřešené dopravní infrastruktury. Také si nemyslím, že nutně potřebujeme další provozy-kdo v nich bude pracovat, když už teď chybí pracující téměř na všech pozicích stávajících zaměstnavatelů?

(Horní Bludovice, 2018-05-02)

#138

Podepisuji tuto petici, protože se chci vracet do krásné klidné vesničky, kterou by už určitě nebyla, kdyby zde byla lisovna plastů.

(Horní Bludovice, 2018-05-02)

#141

Zde bydlim

(Horní Bludovice , 2018-05-02)

#142

...protože mi vadí korupce, arogance bohatých, a nechci mít výhled na továrnu.

(Horní Bludovice, 2018-05-02)

#143

Podepisují protože jsem zdejší rodačka

(Horní Bludovice , 2018-05-02)

#146

Nesouhlasím s tím. Snažím se bojovat proti vzniku a používání plastů a nebudu podporovat organizace a subjekty, které plasty jakýmkoliv způsobem zpracovávají a ještě k tomu v naší malebné a poklidné obci!

(Horní Bludovice, 2018-05-02)

#147

NE průmyslové zóně v Horních Bludovicích!!!

(Horní Bludovice, 2018-05-02)

#148

Podepisuji jelikož jsou v okolí vhodnější místa ke stavbě lisovny plastů nejen z hlediska zatížitelnosti dopravou, ale i nevhodnosti této stavby k charakteru krajiny. Doporučuji lokalitu bývalého dolu Dukla, František.

(Havířov, 2018-05-02)

#152

Podepisuji protože chci zachovat v obci, zeleň, přírodu, klid, čistý vzduch. Ne zaplácnout každé zelené místo továrnou!

(Horní Bludovice, 2018-05-02)

#153

V této obci jsem vyrůstala a žije zde stále rodina. Nesouhlasím z výstavbou, jsou jistě vhodnější místa k výstavbě mimo obce přímo v obytné zóně.

(Havířov , 2018-05-02)

#155

Bludovice=kousek přírody a to se nějak neslučuje s jakoukoliv průmyslovou zónou.

(Havířov, 2018-05-02)

#156

Podepisuji , protože jsem přesvědčena, že takovéhle projekty se mají stavět v průmyslových zónách , nikoli ve vesnicích,či okrajových částech měst. Proč se tedy stěhujeme na venkov,snažíme se žít a chovat ekologicky. Je smutné,že zastupitelstvo této obce nemyslí na budoucnost lidí i přírody v tomto místě. Vždyť je to proti zdravému rozumu. V rozvinutých zemích nejenom Evropy, které jsou nám mnohdy vzorem toto nikde neuvidíte. Vždy jsou tyto objekty stavěny daleko od obytných zón.

(Havířov Bludovice, 2018-05-02)

#157

Nesouhlasím

(Havířov- Bludovice, 2018-05-02)

#158

Přírodní bohatství bude již za chvíli naše poslední, stavějte manufaktury na pozemcích k tomu uzpůsobených, za peníze si krajinu nekoupíme.

(Havířov, 2018-05-02)

#162

Povolit na zelené louce stavět továrnu není správné, v okolí Havířova je dostatek opuštěných průmyslových objektů, které se nabízejí k využití.Vedení obce by mělo své rozhodnutí přehodnotit a hájit zájmy svých občanů. Nebo se lukrativní nabídce nedalo odolat? Kolik pracovních míst pro občany Bludovice poskytl jehovistický areál?

(Horní Bludovice, 2018-05-02)

#163

Doufala jsem, že zastupitelé Horních Bludovic budou hájit zájmy svých občanů a výstavbu provozu s používáním mikrobicidního plynu nedopustí. Ale opak je pravdou. Proto podepisuji tuto petici

(Horní Bludovice, 2018-05-02)

#171

Nechápu, proč by měla být tak atraktivní oblast pro bydlení zničena a znehodnocena nějakou nebezpečnou továrnou. Proč nám chcete za každou cenu znepříjemnit život? Opravdu je mnoho jiných lokalit za Havířovem a Ostravou, které by byly pro tuto výstavbu vhodnější. Neutekli jsme z města, nestavěli zde dům a nezakládali rodinu, abychom tady dýchali nějaké jedovaté plyny. Vždyť máme miminko a žije zde mnoho rodin s dětmi, to nám přece nemůžete udělat. A co likvidace odpadních vod z výroby? Co bude s divokými zvířaty a přírodou? Co hluk, velký provoz na silnicích? Nemovitosti ztratí hodnotu, lidé budou odcházet, nové domy si tu nikdo stavět nebude. Jestli si zastupitelé myslíte, že se vás to netýká, protože nebydlíte v Prostředních Bludovicích, tak jste tedy na omylu, protože zamořené budou celé Bludovice a celkově ta výstavba bude mít fatální vliv na celou obec.

(Horní Bludovice, 2018-05-02)

#174

Nesouhlasim s vystavbou

(Prostredni Bludovice 557, 2018-05-02)

#176

Nesouhlasím s ničením přírody v této lokalitě.

(Havířov, 2018-05-03)

#177

Po celém Ostravsku je plno mnohem vhodnějších lokalit. Není důvod stavět továrnu na úkor přírody. Navíc s nejasnými ekologickými dopady.

(Ostrava, 2018-05-03)

#185

Nesouhlasim s vystavbou!!!

(Horni Bludovice, 2018-05-03)

#186

Ozanova

(Horní Bludovice, 2018-05-03)

#191

Myslím si, že volného místa u Dukly a bývalých šachet je dost. A není třeba je stavět lidem pod domy. Jsem zásadně proti stavbě v Horních Bludovicích.

(Havířov-Podlesí, 2018-05-03)

#197

Stavět továrnu na venkově, když na Karvinsku je spousta mnohem vhodnějších míst, je opravdu hodně špatný nápad.

(Havířov, 2018-05-03)