Otevřený dopis ministryni školství proti násilné inkluzi


Nepřihlášený uživatel

#101

2015-10-12 18:27

Jako speciální pedagog s 15tiletou praxí ve spec. školství, stoprocentně souhlasím s touto peticí!!!

Nepřihlášený uživatel

#102

2015-10-12 19:59

Tento dopis mi mluví z duše. Jsem učitelka na ZŠ a již teď se postupné rušení speciálních škol začíná projevovat v tom nejhorším slova smyslu. Proč se naši tam nahoře neřídí rozumem. Heroldová

Nepřihlášený uživatel

#103

2015-10-12 20:13

Inkluze.Dílo opět těch samých lumpů co tu chtějí vše rozvrátit.


Nepřihlášený uživatel

#104

2015-10-12 20:29

Jsem speciální pedagog na praktické škole. Petici jsem nepodepsala ze strachu, že přijdu o zaměstnání, ale z lásky k dětem, které učím, a také na protest lidem, kteří se jen tváří, že jim jde o dobro těchto dětí, aniž s nimi kdy pracovali. Vůbec nevědí, která bije!!! Jsou to pro ně jen čísla ve statistikách. Jesliže někomu trvá dva až tři roky, než se naučí číst několik slov, pak je "velmi moudré" dát mu rovné šance a zapojit ho do hlavního vzdělávacího proudu.

Nepřihlášený uživatel

#105

2015-10-12 20:37

I já, jako otec a pedagog, se přidávám k této petici. Nedělejte neuvážené kroky jen proto, aby jste se zalíbili EU!

Nepřihlášený uživatel

#106

2015-10-12 21:53