namesti_horazdovice

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno namesti_horazdovice


Nepřihlášený uživatel

#1

2013-04-12 08:31

Podporuji petici pro záchranu práva rozhodnutých věcí, pro záchranu krásného prostoru, který ovlivňuje nenápadně každý den každého člověka

Nepřihlášený uživatel

#2 Re:

2013-04-15 06:11

Za moji osobu s peticí nesouhlasím. Horažďovice, mají jedny z mála "jiné" náměstí než ostatní města. Když někde říkám odkud jsem, tak je odpověď skoro vždycky stejná, to je tam, co máte to náměstí s parčíkem. Možná odborná veřejnost namítne, že se nejedná o parčík, ale to mě nevadí. Nejsem totiž architektonický odborník a proto mi tento příměr připadá správný. V ostatních městech jsou jen ostrůvky zeleně a jinak samé betonové, kamenné a jiné plochy. Co je na tom tak hezkého? Měli bychom spíše žít v souladu s přírodou a ne ji vytěsňovat za hranice našich měst a nebo ji dávat malý prostor "jen, aby se neřeklo". A další podle mě hodně důležitou stránkou věci jsou finance. Ví, ti co podepsali petici, na kolik přijde toto přebudování náměstí? Znají vůbec rozpočet města? Ano určitě by bylo krásné zvelebovat, ale dělejme to v rámci našich možností. Nemůžete v malém městě jako jsou Horažďovice plánovat tak vysoké investice a myslet si, že se na ně peníze prostě nějak najdou, to je krátkozraké. Naštěstí, jak vidím, se k petici moc občanů nehlásí a někteří z těch, co jsou podepsaní, zde ani trvale nebydlí. Domnívám se, že kdyby se začalo budovat dle varianty, za kterou je nyní petice, vznikla by okamžitě petice, proti tomuto projektu a věřím, že by obsahovala daleko víc podpisů. Asi jsem konzervativní, ale nechte mi naše zelené náměstí.

Karel Zrůbek

#3

2013-04-16 09:36

Zdravím všechny účastníky i čtenáře petice. Doplňující informace: 1)Pan Ledvina není autorem návrhu Mírového náměstí, ale navrhoval vnitřní uspořádání zelených ploch. 2) Pro zachování parku se v průzkumu veřejného mínění vyslovilo 87% občanů Horažďovic.