PETICE s připomínkami k novému autobusovému dopravci na lince Děč

Quoted post

Doprava ÚK

#24 Re: Re: Re:

2014-11-20 16:57

#22: Michaela Jílková - Re: Re:  

 Sledujeme samozřejmě všechno. Zejména šířící se nesmysly nás velice trápí. Například cena 21,- je nezbytně nutná. V případě integrace totiž musí být jizdne ve všech autobusech jedoucích po Děčíně stejné, Děčín nezlevní takže minimum je 20,- po Děčíně. Do jílového pak logicky nejde dat cenu třeba 16,-. Takže bude nejnižších možných 21,-  

Navíc jsou všechna pravidla tarifu již dávno schválena a budou platit pro všechny v celem kraji. Petice na tom těžko něco změní. Holt někteří vydělávali na současném tarifu. Někdo jiny vydělá na tom novém...

Odpovědi

Michaela Jílková
Autor této petice

#25 Re: Re: Re: Re:

2014-11-20 17:01:43

#24: Doprava ÚK - Re: Re: Re:  

 Nezbytně nutná? Mezi 2 zastávkami? V Londýně, kde pásma normálně fungují, lze koupit i jízdenku na cestu mezi jednotlivými stanicemi, což je cenově výhodnější. Toto vidím jako způsob, jak nás brát na hůl. Kdo nám proplatí vyšší cestovní výdaje?
A jen tak mimochodem, není Vám hloupé schovávat se za Dopravou ÚK? To může být kdokoli od pana Maxy po pana Jedličku. Já se také nestydím psát pod svým jménem. Nebo se nás snad bojíte?


Nepřihlášený uživatel

#39 Re: Re: Re: Re:

2014-11-21 10:51:11

#24: Doprava ÚK - Re: Re: Re:  

 jo a kolik to bude stát z Arnoltic do Děčína myslím tím měsíční když na ni mohu jen dvakrát denně

Josef Laurinc , Ludvíkovice

#41 Re: Re: Re: Re:

2014-11-21 13:53:44

#24: Doprava ÚK - Re: Re: Re:  

 Vážený pane "Doprava ÚK" Vaše argumentace jízdného po Děčíně je sice zajímavá, ale ne tak docela pravdivá. Když už se tou cenou oháníte, přečtěte si ceník celý.."Jízdenka s výstupem do třetí zastávky od stanice nástupu pro osoby nad 15 let - 12,- Kč v hotovosti / 10,- Kč el.peněženkou."  A jízda po celém Děčíně je sice 20,- Kč , ale z peněženky pouze 15,- Kč.. Proč se musí platit cesta byť jednu zastávku 21,- Kč / 18,90 Kč, jen proto, že někdo nějak určil pásma.. Vaše další argumentace ohledně velikosti software je v dnešním světě počítačové expanze více než úsměvná.. Pochybuji, že cestující bude při nákupu jízdenky hlásit, že jede do pásma xy.. , ale vždy do stanice, takže doplnění databáze stanic o km pro výpočet jízdného, případně pro výpočet stanice výstupu by zvládl programátor třetí kategorie.. O nárustu velikosti programu se opravdu odmítám bavit, to jste nemohl myslet vážně.. Z Vašich odpovědí však spíše vyplývá nechuť nikoho nic měnit.. Zakázka se vyhrála za nejnižší cenu, teď musíme ty peníze dostat zpět.. A vy cestující, můžete být rádi, že jízdenka nebude začínat na 30,- Kč - tedy zatím..  Touto politikou totiž docílíte poze toho, že navýšíte počet lidí, potenciálních cestujícíh,  kteří začnou jezdit autem, protože to teď vyjde levněji, pohodlněji a časově nezávisle.. A teď se nebavím o návaznosti autobusů na vlaky, jiné autobusy, ani na délku tratí z jedné konečné na druhou..  O tom tu již bylo povídáno..

Oskar

#75 Re: Re: Re: Re:

2014-11-24 13:18:52

#24: Doprava ÚK - Re: Re: Re:  

 Jaký nesmysly ? Chceš znát nesmysly ? Tak mi budeš posílat na účet každej měsíc to pětikylo, který manželka musí dát za autobusy navíc, kvůli tomu, že nejste schopný ze své pozice Kraje se dohodnout s Děčínem na integraci tarifů!? A pak čekám, že přesvědčíš ČD aby změnili vlakový spoje do Ústí a Prahy, tak aby zase navazovali na spoje do DC, tak jak tomu bylo asi 20 let ! Radši ani nepiš svoje jméno, neboť bychom ti museli šlápnout do úsměvu!  


Nepřihlášený uživatel

#99 Re: Re: Re: Re:

2014-11-26 10:41:34

#24: Doprava ÚK - Re: Re: Re:  

 No to si děláte srandu,vy se normálně lidem vysmíváte, to jako si ted ty kapsy budete plnit vy? A co lidi jsou vám úplně .....