Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Machala Oldřich

#101 Re: Re: Cyklostezka

2012-01-21 00:39

#99: - Re: Cyklostezka

Máte naprostou pravdu. Po silnici přes Svatobořice-Mistřím jezdím často a je to o hubu, jak je silnice zničená. Akce cyklostezky bude stát dle rozpočtu cca 60,88 mega. Cyklostezku ve Svaťkách ano, ale takovou, která bude od někud někam. Proč se třeba nenapojí na Vracov? To asi nejde, protože do Veselí jezdí vlak a určitě se budou Vaši starostové chválit cyklostezkou z železniční trati a třeba přesvědčí i město kyjov, aby zrušili železnici do Veselí nad Moravou a udělali z ní mega cyklotrasu.

Marek Tomek
Autor této petice

#102 Je nutno

2012-01-21 00:40

aby tuto petici podpořili především místní. my nejsme proti cyklostezce, jen ji nevidíme jako optimální v tělese dráhy. Odnikud nikam. Pokud si stahnete petiční arch, budeme vám vděčni. Ne každý je u internetu
http://files.klub-pratel-lokalek.cz/200015356-1e6891f631/petice-peticni_arch.pdf
http://files.klub-pratel-lokalek.cz/200015355-578bb5885a/petice-prohlaseni.pdf
Děkuji
Marek Tomek
Autor této petice

#103 Re:

2012-01-21 00:48

to je poměrně trefně vyystiženo. Díky:)

#93: adil.do.arezej@seznam.cz -

 

Machala Oldřich

#104 Re: Re: Cyklostezka

2012-01-21 00:50

#99: - Re: Cyklostezka

Jako děcko jsem se hodně najezdil kolem po pískách a po panské cestě na kole do Milotic. Je tam zámek, tak proč tedy není cyklostezka tam? Co se týká cyklostezky okolo viného sklípku vlivné osoby obce, tak upozorňuji na to, že každý uživatel jakékoli konunikace nesmí požít alkohol a být účastníkem provozu ani na polní cestě a to i když pojede na zvířeti, zak nesmí nic pít. To by ale kyjovská policie musela toto hlídat a k tomu nikdy nedojde. Jen čekám, kdy na mě starostové podají ke kyjovské polici žalobu, když tady tak veřejně píšu a podepisuji se.


Nepřihlášený uživatel

#105

2012-01-21 09:13

Pracoval jsem v Dubňanech, jako výpravčí.

Nepřihlášený uživatel

#106

2012-01-21 11:28

Je smutné, že nějací pánové, kteří nejsou ani z jedné obce přes kterou má cyklostezka vést, se snaží o to, aby zde cyklostezka nebyla. Dokonce nejsou ani z blízkého okolí a je tak jasné, že situaci v těchto obcích vůbec neznají. Každému rozumnému člověku musí být jasné, že na této železnici už vlak nikdy nepojede. Je to sice smutné, ale je to tak. Snažíte se tady o to, aby tam zůstaly nevzhledné rezivějící koleje zarostlé trávou. Namísto toho tam může být cyklostezka, která pomůže stovkám lidí, kteří se chtějí dopravovat mezi obcemi a nechtějí riskovat svůj život jízdou po silnici. Zajímalo by mě, jestli si někdy z petičního výbor zkusil na kole projet po silnici trasu Kyjov - Svatobořice nebo Svatobořice - Dubňany. Možná by to mohl zkusit. A i pokud by tento adrenalinový zážitek přežil, tak by ho určitě nechtěl opakovat. Možná by pak změnil názor a hned by za cyklostezku bojoval. A to i přesto, že cyklostezka nepovede přímo podél hlavní silnice, ale bude zde pár set metrová zajížďka. Cyklostezka navíc určitě do oblasti naláká další návštěvníky, to ale samozřejmě pány z Břeclavy, Moravské Třebové či Nesovic nezajímá. Těm jde jen o to, aby kdesi desítky kilometrů od nich zůstala v poli rezivějící, trávou zarostlá železnice. Je to nesmysl. Přestaňte prosím rozhodovat za místní. Neničte nám náš sen, že se budeme moci mezi obcemi dopravovat na kole bez rizika toho, že nás zmrzačí či zabije auto. Pojďte si to na kole zkusit projet sami a pak to uznáte také.
milanisko

#107 Re:

2012-01-21 11:53

#106: -

já su místní...souhlasím že jet mezi Svaťkama, Kyjovem a Dubňanama je víc než o hubu..ale velmi komfortně by šla cyklostezka dělat s využitím polních cest které vedou velmi blízko trasy železnici a ve většině případu by byla výhodnějsí pronapojení  okolních obcí..Milky a Skoronice..další pokračování cyklostezky ze Svatěšk na Dubňany by bylo podle mě rozumějsí z Mistřína směrem na Hovorany s odbočkou na Dubňany..zase už tam cesta je ...myslím, že málokomu z protestující jde o to aby cyklostezka nebyla jen je dost sere, aby se kvůli tomu likvidalo výborně situovaná železniční trať, která má funkci dopravní trasy...není to přece lokálka odnikud nikam....

Machala Oldřich

#108 Re:

2012-01-21 12:10

#106: -

Jsem z Nenkovic, jen papírové bydliště mám v Mouchnicích. Tedy Nenkovice přes Stavěšice a rajčatárnu jsou vzdáleny od Svatobořic-Mistřína cca 6 km. Což je opravdu strašně daleko podle Vás a vůbec ty vesnice neznám, když dvakrát až třikrát týdně jezdím do Hodonína. Konkrétně Svatobořice s Mistřínem znám moc dobře.


Nepřihlášený uživatel

#109 Re: Re:

2012-01-21 12:33

#108: Machala Oldřich - Re:

Ale očividně tu situaci neznáte. A co byste si teda představoval, že s tou tratí bude? Vlak tam nejezdí už několik let, do teď se o to nikdo nezajímal, zřejmě vám vyhovoval stav zarostlé rezavějící železnice, kde se nic neděje. Takto několik roků. Předtím tam poslední roky provozu tím vlakem jezdili tak asi průměrně 3 lidi, a to možná přeháním. Opravdu chce kvůli těmto pár jedincům těžce dotovat trať, aby si mohli jezdit? Dyť to je absolutní nesmysl. Takto je možnost to těleso rozumně využít, bude sloužit tisícům lidí, ne jen pár vybraným jedincům. Prostě teď, kdy už se místní těší (a je jeich fakt dost), jak konečně budou moct jet na kole ze Svatobořic do Kyjova/do Dubňan bez strachu o život, tak se ozvou jacísi aktivisti, kteří ani nejsou odsud, situaci neznají (pokud by znali, tak by věděli, že drtivá většina místních si cyklostezku přeje) a dělají petici.

Marek Tomek
Autor této petice

#110 Re: Re: Re:

2012-01-21 13:21

#109: - Re: Re:

my se o to snažíme už roky, aby tam vlak jezdil

 

Marek Tomek
Autor této petice

#111 Re: Re: Re:

2012-01-21 13:24

#109: - Re: Re:

Lidí jezdilo o trošku více, problém byl v tom, že byla přepravní poptávka uměle tlumena - třeba nevhodnými přípoji v Kyjově. A já skutečně nechci ze svých daní platit vaši cykloturistiku. Jsem občan JMK a taky ČR, takže i z mých daní pujdou peníze na vaši kratochvíli

 

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2012-01-21 13:52



Nepřihlášený uživatel

#113 Re: Re: Re:

2012-01-21 13:57

#109: - Re: Re:

Ty chytráku. Jediný kdo o téhle sitaci ví velké hovno si ty. A tobě vyhovuje BUS Hodonín - Kyjov 35 minut? Přemýšlej trochu. Tebe zase nezajímá, že děti které jezdí od textilky do školy na kole musí jezdit po chodníku (to je opravený stav.) Dyť tu plácáš uplné kraviny. Obyvatelé S-M potřebují cyklostezku vedle silnice, né někde v prdeli v polích, aby na tom zase vytěžil pan Místní velkovinař! Pokud jsi to ty ten vinař, tak se nedivím, že tu meleš také kraviny, které nemají hlavu ani patu. ;-)


Nepřihlášený uživatel

#114 Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 13:57

#111: Marek Tomek - Re: Re: Re:

Aha, takže chcete platit údržbu a provoz na trati, kde bude jezdit pár lidí? Nebo co si představujete, že s tou tratí bude? A mimochodem, cyklostezek se za stání prachy staví spousta, určitě i někdě poblíž vašeho bydliště, stejně jako po celé republice, také proti nim děláte petice? A když už něco za státní peníze, tak snad ať je to pro co nejvíce lidí. Provoz vlaku je jen pro pár vyvolených, krerým vyhovuje umístění stanic, a je to opravdu malé množství..

Machala Oldřich

#115 Re: Re: Re:

2012-01-21 14:00

#109: - Re: Re:

Tak situaci znám moc dobře, jezdil jsem tam často a po zastavení dopravy jsem jel kromě asi 3 vlaků na všech vlacích. Dráhy úměrně a schválně udělali jízdní řád tak, aby nic v Kyjově nenavazovalo a proto lidé odešli k autobusové dopravě. Ta snaha tam dráhu provozovat je už několik let, jen se tato skutečnost nesmí dostat na veřejnost. Tady se totiž nesmí dokázat to, že soukromník se dokáže o trať starat lépe a za méně peněz. Co se dopravy u soukromníka týká, tak se zajeďte podívat do čech, kde dopravu provozují např. Viamont Regio, Veolia Transport a podobně. Byl jsem dříve zaměstnancem viamontu a vím, o čem tady píšu.


Nepřihlášený uživatel

#116 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 14:03

#114: - Re: Re: Re: Re:

Další kravina z tvé dílny, tahle petice je proti rušení téhle dráhy, né proti ckylostezce. :D

Těch pár vyvolencýh v roce 2000/2001 jezdilo přes 30-40 na každém spoji. Trať se zrušila proto, že v Kyjově byly nepřípoje, kdy se vlaky ujížděly směr Brno. (Na vlak směr brno přestupovala 1/3 vlaku) Ale to takovému zabedněnci nemá cenu vysvětlovat. Chorý člověk si mele furt a furt svou...


Nepřihlášený uživatel

#117 Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 14:07

#113: - Re: Re: Re:

Nevím, co s tím má společného cyklostezka přes obec, tady jde hlavně o propojení obcí. Nicméně to, že ve Vrbátkách není cyklostezka mně taky vadí, nevím, proč se tam nedělala a docela mně to štve. A co se týká spojení do Dubňan či Kyjova, tak jasně, že by bylo ideální, kdyby byla cyklostezka podél silnice, ale to je nerálné, to se prostě v nejblížší době neuskuteční, takže jsem rád, že bude aspoň toto. A určitě nejsu sám, už ted jezdí spousta lidí do Kyjova zadem směrem ke sklárnám, takže určitě využijí i cykostezku. A nejaký velkovinař nejsu a ani mě nezajímá. A cyklostezku zaplatí hlavně stát. A když by cyklostezka nebyla, tak se ty prachy v lepším případě použijí někde jinde a v horším a pravděpodobnějším případě rozkradou. A v polích zase zůstanou zarostlé koleje, po kterých už by vlak stejně nikdy neprojel, to snad musí být jasné každému.

Machala Oldřich

#118 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 14:07

#114: - Re: Re: Re: Re:

Jinak se zajeďte podívat do Ždánic a projeďte se po cyklostezce z drážního tělesa do Uhřic u Kyjova.... Netřeba víc dodat. Ona tam dodnes žádná cyklostezka není a už nikdy nebude. Hlavně že za účelem cyklostezky zničili trať. Jsme pro cyklostezky, ale tam kde je to potřeba a propojit efektivní trasy. Konkrétně ve Svatobořicích-Mistříně bych viděl moc rád to, aby se něco udělalo s cyklo přístupem do školy.


Nepřihlášený uživatel

#119 Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 14:13

#110: Marek Tomek - Re: Re: Re:

No a očividně div se soukromí dopravci o tu trať nepoperou, že.. Tím vlakem by už v dnešní době nikdo nejezdil, pro Dubňáky i Mutěničáky je to do Brna daleko výhodnější při využití vlaku či autobusu z Hodonína a ve Svatobořicách tak maximálně pro ty, co bývají na Pískách, prototže jinak je výhodnější jet autobusem do Kyjova a přejít na Zastávku..


Nepřihlášený uživatel

#120 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 14:19

#118: Machala Oldřich - Re: Re: Re: Re: Re:

Já taky nejsu pro bezdůvodné rušení tratí, ale prostě když je absolutně zbytečné, aby tam ty koleje zůstavaly, protože každému musí být jasné, že tam provoz prostě nikdo neobnoví (kdyby někdo měl reálný zájem, tak už se snaží, času už uběhlo dost), a když se zrovna někde našli nějaké peníze, které náhodou ještě nikdo nerozkradl, tak je hloupost bojovat za to, aby tam zůstávala rezivějící zarostlá trat, protože třeba někdy příjde nějaký velký spasitel, který nebude vědět co s penězama, tak tam obnoví dopravu.. Nesmysl...

Machala Oldřich

#121 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 14:27

#117: - Re: Re: Re: Re:

Kdo z Vás byl dříve informován o tom, že na trati občas jezdil i soukromník, pan Kotas z Brna? Asi nikdo a bylo to záměrně. Dokonce jsem se pokoušel o zavedení vinařského víkendového vláčku v Trase Kyjov-Mutěnice a zpět. Bylo to v roce 2007. Proč k tomu nedošlo, tak se obraťte na město Kyjova a své stanovisko vám určitě i rád podá pan Kotas.


Nepřihlášený uživatel

#122 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 14:35

#121: Machala Oldřich - Re: Re: Re: Re: Re:

Ne, to že jezdil nějaký soukromník opravdu netuším a asi teda moc dlouho nevydržel.. Což je pochopitelné...


Nepřihlášený uživatel

#123

2012-01-21 15:14

Už jste z otho tady udělali pánové frašku. ty vaše kraviny co tu píšete vám nakecali z úřadu a SŽDC a všichni ouřadové, opravdu se diívm tomu že v dnešní době žijí takový hňupi, kteří jim to sežrali i s navijákem. :D :D :D :D (Musím se vaším bludům smát.) Cyklostezka se má stavit Mistříně v tom přípedě je opravdu velké vyhazování peněz, když obec o 3500 obyvatel bude mět cyklostezku v polích i ve vesnici.

„Tím vlakem by už v dnešní době nikdo nejezdil, pro Dubňáky i Mutěničáky je to do Brna daleko výhodnější při využití vlaku či autobusu z Hodonína a ve Svatobořicách tak maximálně pro ty, co bývají na Pískách, prototže jinak je výhodnější jet autobusem do Kyjova a přejít na Zastávku..“

Já většnou na bláboly nereaguji ale tohle je tak velký blábol, který si zaslouží malou pozornost.
„Tím By nikdo nejezdil“ - tenhle kec si napište do deníčku ale už ho nezveřenujte - je trapný a nic nedokazuje. Při vhodné opravě trati, přeložkách, vybudování zastávky Mistřín a přiblížení Dubňanské zastávky bude pro dubňáky mnohem jednodušší jet vlakem směr Kyjov a tam si v klidu přestoupit na vlak do Brna. Je opravdu s podivem, jak tu hájíte vaše nesmysly.
K tvému promyšlenému přecházení na zastávku, ukaž mi JEDINÝ autobus, který by ze Svatobořic měl garantovaný přestup na vlaky směr Brno, rád se pobavím. =-D Mluvím o přecházení Z BUSáku na žel. zast. Kyjov zastávka, ranní spoj z Hodonína z toho vynechme, (Kyjov 6:10) ten NEmá garantovaný přestup - Jako žádný jiný BUS a navíc je to jediný BUS který v téhle minutové relaci!

Nepřihlášený uživatel

#124 Re:

2012-01-21 15:27

#123: -

Ha, ha, ha, už vidím, jak v dnešní době někdo sežene peníze na opravu trati, přeložky, vybudování zastávek atd. To je teprve blábol. Kde by se na to pane vzali peníze? A mimochodem, tím vlakem opravdu nikdo nejezdil, to je fakt, takže já nemusím nic dokazovat, spíš vy byste měli dokázat opak.. (což chápu není jednoduché, taky se k tomu nikdo jaksi nemá), a stejně, vlak nejezdí už dlouho a nějak jsem si nevšiml, že by se o tu trat soukromí dopravci prali...

A že nemá autobus garantovaný přestup? A jakou mám záruku, že vlak to garantované mít bude? Vlk taky sliboval... A i kdyby, tak než bych došel na vlakovou zastávku ve Svatobořicách, tak je pořád rychlejší jet busem o 20 minut dřív a počkat v Kyjově..

A pár se těch busů s garantovaným přestupem najde: 6.00, 7.40, 12.45, 15.30 (ale vlastně stačil jeden, tak snad pro pobavení stačilo...)

Machala Oldřich

#125

2012-01-21 15:27

Musím odcestovat a budu se vracet až v pondělí večer. Pokaždé jak mě to čas dovolí a bude možnost se dostat na internet, tak jako železničář budu reagovat.