Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Záchrana dráhy Mutěnice-Kyjov

Marek Tomek
Autor této petice

#126 Re: Re:

2012-01-21 15:29

#124: - Re: Ty peníze jsou alokovány v SFDI - stačí jen změnit jejich účelovost

 


Nepřihlášený uživatel

#127 Re: Re:

2012-01-21 16:06

#124: - Re:

„Kde by se na to pane vzali peníze?“

A kde veznete prachy na to, abyste financoval pro 2 polovinu 3500 obce novou silnic + nové chodníky + cyklostezka v obci + cyklostezka v prdeli? :D

„A mimochodem, tím vlakem opravdu nikdo nejezdil, to je fakt,“

Ano, v GVD 2002/2003 už tím nikdo nejezdil protože lidé neměly zajištěný přestup na vlaky Směr Veselí, Brno ale o naschvál ujíždění přípojů sem toho tady psal spoustu já, p. Marek Tomek, p. Oldřich Machala, tudíž je lepší házet hrách na stěnu než vám to tu dokolečka jak v ústavu vysvětlovat.

„A že nemá autobus garantovaný přestup? A jakou mám záruku, že vlak to garantované mít bude?“

Nevím co si o téhle větě mám myslet, protože ukazuje to že neumíte číst z JŘ... Což je velká ostuda! :D :D :D :D

Pokud u vlaku z Brna, na který navazuje vlak 257 směr Dubňany není nějaká poznámka, nebo když u stanice Kyjov, není kolečko s půlkou vyplněnou černou barvou, tak to znamená , že přestup JE GARANTOVANÝ! (vyskytuje se u větších  vlakových stanic jako je: Olomouc, Brno,Praha, Ostrava)

Ke spolehlivost motoráků 854, které se na 340 rozmnožili, bych to viděl minimálně na 5 minut, s 842 by stačil 2 minutový přestup.

„A i kdyby, tak než bych došel na vlakovou zastávku ve Svatobořicách, tak je pořád rychlejší jet busem o 20 minut dřív a počkat v Kyjově..“

V současné době se nečeká v Kyjově na Spěšňák 20 minut, ale 34 minut! (Ani ty počty vám nejdou.)

 

A pár se těch busů s garantovaným přestupem najde: 6.00, 7.40, 12.45, 15.30 (ale vlastně stačil jeden, tak snad pro pobavení stačilo..

Nase nechápete. Já sem se bavil, o pěším přechodu mezi Autobusovým nadražím a železniční zastávkou s názvem Kyjov zastávka. Naučte se pořádně číst mé příspěvky aby jste nereagoval zase na nějakou věc, kterou jste nepochopil.

Mmch. Tyhle ranní BUSy ( Z Hodonína v 6:00,7:40) které uvádíte navazují na osobáky, a těmi vám opravdu skoro nikdo do Brna nepojede.


Nepřihlášený uživatel

#128 Re: Re: Re:

2012-01-21 16:30

#127: - Re: Re:

A kde veznete prachy na to, abyste financoval pro 2 polovinu 3500 obce novou silnic + nové chodníky + cyklostezka v obci + cyklostezka v prdeli?

Ty už vyhrazeny jsou (pokud je ještě nikdo neukradl), na obnovení lokálky je nikdo nedá.

A ptal jsem se, kdo mi zaručí, že bude garatovaný přestup, pokud by se obnovila lokálka, ale vy asi neumíte číst, tak hlavně, že umíte číst JŘ, nic jiného stejně asi neděláte..

O době čekání jsem nic nepsal, naučte se číst.

A snad přechod na vlakáču je ještě výhodnější než z busáku na zastávku, tak snad nebude tvrdit, že bus je nevýhodný protože není garantovaný přestup z busáku na zastávku, když mám přímo přestup na vlakáču. Ale tak aktivisti si vždy vyberou jen to, co se jim hodí...

A asi byste měl jezdit častěji vlakem, osobákem do Brna jezdí z Kyjova opravdu dost lidí.. A ne všichni taky chtějí až do Brna, že..

A to vaše zdůvodňování, že lidi nejzedili protože nebyl přípoj je docela směšné, jak kdyby vlakem z Kyjova na Brno chtělo jet 40 Svatobořáků.. - špatný přestup může ovlivnit max. 5 lidí..

Marek Tomek
Autor této petice

#129 Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 16:39

#128: - Re: Re: Re:

No pokud myslíte těch 24.5 milionu v SFDI, tak ty budou rozhodnutím blokovány, čerpat se asi nebudou moci a když tak, tak k náhradě škod. Protože to je součástí žalobního petitu

Marek Tomek
Autor této petice

#130 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 17:36

#117: - Re: Re: Re: Re: Cyklostezku stát platit nebude - rozpočet je schvalen ve výši Kč 60,8 mio (z toho příspěvek ze SFDI pouhých 24,5) To znamená, že na ten zbytek bude DSO Mutěnka asi brát úvěr. http://www.sfdi.cz/CZ/pdf/2011_cyklostezky_schvalene_zadosti.pdf

 


Nepřihlášený uživatel

#131 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 18:00

#130: Marek Tomek - Re: Re: Re: Re: Re:

Tam je to špatně, rozpočet cyklostezky je 21 milionů, SFDI dal 14 milionů, obce dají 7 milionů.

Marek Tomek
Autor této petice

#132 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 18:10

#131: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

 

ještě tu o Červené Karkulce, ta je taky hezká


Nepřihlášený uživatel

#133

2012-01-21 18:34

Díky za tuto snahu. Zvlášť, když jsou mnozí k hodnotám dnes nepochopitelně lhostejní. Přitom např. v Německu jsou tyto lokálky zachraňovány jako možnost ekologické dopravy. Jiří Válka, Vsetín

Nepřihlášený uživatel

#134 Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 18:52

#128: - Re: Re: Re:

A ptal jsem se, kdo mi zaručí, že bude garatovaný přestup, pokud by se obnovila lokálka, ale vy asi neumíte číst, tak hlavně, že umíte číst JŘ, nic jiného stejně asi neděláte..

Garantovaný přestup je ten, u kterého není ani jedna z těchto značek, to znamená tvůrci JŘ, KORDIS, jestli jste tak krátkozraký a nedomyslíte si to, vaše chyba. Samozřejmě, pokud někoho nenapadne poslat vlak o 2 minuty dřív, než přijede vlak ze směru Veselí, Brna ale zas tak tupý doufám nejste aby ste úpchppil, že v tomto případě ten přípoj opravdu nebude... Bohužel vy v tom JŘ číst neumíte, jinak by ste se nepta na ltakové kraviny :D

Až mě to zavádí k tomu, jestli jste vůbec někdy jel vlakem, protože tohle by ste MĚL vědět...

A snad přechod na vlakáču je ještě výhodnější než z busáku na zastávku, tak snad nebude tvrdit, že bus je nevýhodný protože není garantovaný přestup z busáku na zastávku, když mám přímo přestup na vlakáču. Ale tak aktivisti si vždy vyberou jen to, co se jim hodí...

Tak mě ukažte, jak se dostanete pozdějším spojem než který je v 6:50 v Kyjově na žel. zast. Kyjov zastávka, když chcete přestoupit na Sp 1722? A to v průběhu celého dne co týče Sp kromě těch 2 spojů, které zajíždí na vlakáč?

A asi byste měl jezdit častěji vlakem, osobákem do Brna jezdí z Kyjova opravdu dost lidí..

To vím, a kolik jich přestupuje ze Svatobořic - Mistřína?

A to vaše zdůvodňování, že lidi nejzedili protože nebyl přípoj je docela směšné,

Možná, mě zace příjde směšný kec: „Tím by stejně nikdo nejel“

V každém případě cestovali lidé i směr Uherský Brod, a málo jich nebylo ;)


Nepřihlášený uživatel

#135 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-21 19:14

#134: - Re: Re: Re: Re:

Co pořád melete o jakýchsi značkách v JŘ? Kde jste to vzal? Se mi zdá, že jste úplně mimo, asi nechápete psaný text... Já se se ptal na to, jestli mi někdo může garantovat, že když by byla obnovena Mutěnka, že bude jezdit v takových časech, aby to dobře vycházelo na přestup. Že nebude mít příjezd třeba 40 minut před odjezdem vlaku...

Ta zrovna na Sp 1722 bohatě stačí 7:09 ze Svatobořic, 7:17 v Kyjově.. (a ještě aj stihnu zaběhnůt do Lidlu.. když nebude fronta.. ;))

Ze S-M přestupuje na osobák docela málo lidí, nicméně asi stejně jako na spěšňák (jak u Os tak Sp bych řekl, že ze S-M mohou jezdit tak průměrně 2 lidi, což je vlastně to množství lidí, které by mělo zachránit Mutěnku lepším jízdním řádem..:D :D)

 

 


Nepřihlášený uživatel

#138

2012-01-22 01:09

Až nám jednou z jakéhokoliv důvodu dojde ropa a nepůjde elektřina, si teprve uvědomíme, jak KRÁTKOZRAKÉ bylo se zbavovat úžasných technických děl - práce našich otců, kteří svým umem dokázali vybudovat průmyslový stát s bohatou infrastrukturou z velké většiny naprosto nezávislý na cizích surovinách a zdrojích. Bohatá železniční síť byla páteří našeho průmyslového rozvoje a i významě pomáhala při přeprvě osob, v dobách kdy ještě nebyla rozvinuta silniční doprava. Stát by měl znovu sjednotit rozdělené ČD pod jedno vedení, dosadit do vedení lidi, kteří k železnici mají vztah, naučit se bojovat o zákazníka a hlavně nefinancovat vládnoucí politické strany z peněz, které jdou ze státního rozpočtu na vlakovou dopravu.

Nepřihlášený uživatel

#139 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 03:34

#135: - Re: Re: Re: Re: Re:

Ta zrovna na Sp 1722 bohatě stačí 7:09 ze Svatobořic, 7:17 v Kyjově.. (a ještě aj stihnu zaběhnůt do Lidlu.. když nebude fronta.. ;))

 

Vy možná, já když tímhle BUSem jezdím tak má 5 minut zpoždění(hodněkrát se mi stalo, že přijel i ten Hodoňák, co má jezdit o 3 minuty pozdíš, přijel dřív...Na vlakovou zastávku sem sice utíkal, ale výstražné zařízení začalo vyzvánět, a mě vlak ujel.. Tenhle přípoj i s LIDLem jste měl na mysli???? =D

No na Sp 1720 přestupuje z BUS v 6:10  Kyjově asi 15 lidí... Takže si vaše ty počty radši schovejte...

Na Sp 1722 těch 10 lidí... Opravdu netuším, kde berete tak lživé informace.

Je pochopitelné, že odpoledne směr Brno tolik lidí nepojede... ;) (Pravda, každý to nechápe.)

Trať 257 by živili nejvíce cestující Kyjov - Hodonín a zpět. Ideální by byl spoj v 7:00 z Hodonína do Kyjova, 7:05 z Kyjova do Hodonína, v13:45 z Kyjova, 13:50 z Hodonína atd., atp.


Nepřihlášený uživatel

#140

2012-01-22 09:39

děkujeme za záchranu této tratě

Nepřihlášený uživatel

#141

2012-01-22 11:27

Jsem sice pro podporu jízdy na kole, ovšem přirozeným způsobem, tedy především po méně frekventovaných silnicích a místních cestách, a teprve podél rušných silnic po zvláštních stezkách. Zachování dráhy navíc může podpořit snížení frekvence na silnicích, zejména pokud jde o těžké nákladní automobily, za předpokladu srovnání výchozích podmínek obou druhů dopravy.
Machala Oldřich

#142 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 12:00

#139: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Pánové a dámy. Tady ale nejde o to udělat linku Hodonín-Kyjov, to by se zase železnice dostala do těch sraček, díky kterým zanikla. Spoj Hodonín Kyjov je tady autobusovou linkou a to ve stejné trase. Spíš bych uvítal linku, která byla a to Mutěnice, Jarohněvice-Dubňany, Svatobořice-Mistřín-Kyjov. Popřípadě dle možností a pořeb občanů by se dala zbudovat i další zastávka, která by cestujícím vyhovovala nejvíve. Já sám Jezdím z Nenkovic do Nemotic, tudíž přestupuji v Kyjově z autobusáku na vlakovou zastávku a mám tam cca 15-20 minut na přestup a z hodonínské strany lidé dobíhají tak tak, někdy jim vlak ujíždí. Hodonín má spojení vlakem někdy i přímé do Brna, jízdou do úvrati v Břeclavy, proto bych se spojení s Hodonínem vzdal. Autobus Hodonín Dubňany, až Jarohněvice je hojně zastoupen a sastavuje po pár stovkách metrech, tudíž spoj Hodonín-Kyjov by vynechal Mutěnice a v Mutěnicích je hlavní potenciál v cestujících. Z Mutěnic nemají žádné přímé spojení do Kyjova, je to jen s přestupem a ten v sobotu a neděli stojí za to.

Machala Oldřich

#143 Re:

2012-01-22 12:05

#141: -

Zkoušel někdo teď poslat vagon z Kyjova Hodonína? Pojede do Brna Maloměřic, potom do Břeclavy a potté do Hodonína. Další varianta je Kyjov, Veselí nad Moravou, Hodonín a takové přetrasování a velké náklady za vagon odradí zákazníka. Pokud by se jezdilo Z Kyjova, přes Dubňany a trianglem do Hodonína, tak by šla cena min. o polovinu dolu a vrátilo by se zpět dost zákazníků.


Nepřihlášený uživatel

#144

2012-01-22 12:19

Podle naší vlády je nejlepší vše zničit a zrušit...

Nepřihlášený uživatel

#145 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 15:47

#142: Machala Oldřich - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ale ano, Mutěnice -> Kyjov by byly pochopitelně přednější! Ale přece by nebylo na škodu ten vlak vést RYCHLOU úvratí (max. 3 min) z Hodonína přes Mutěnice do Kyjova.(V GVD 1981 se to stihlo za 31 minut!) Velkou část BUSů z Hodonína posílat do Dubňan s tím že by od Horníka jely přímo ke Kostelu a dále by pokračovaly směr Ratíškovice - Kyjov. (Tyhle BUSy by měly výhodu tu, že by se zvýšil počet cestujících mezi Ratíškovicemi,Miloticemi a Dubňany, dále by se Dubňáci dostaly od Náměstí, Kostela do Kyjova bez přestupu, a za přijatelnější cestovní dobu. To znamená že přímý BUS Kyjov - Hodonín po 40 minutách. Přiblížení tratě k spodním Dubňanom by stálo určitě méně jak 61 mega. Doufám, že maximálně za 15 let se hodlá SŽDC vrazit prachy do 255 minimálně v úseku Hodonín - Mutěnice + zvýšení traťové rychlosti.

Machala Oldřich

#146 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 17:47

#145: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Dlouhodobě je v plánu 255 z Hodonína do Čejče zrušit uplně a ponechat jen autobusové linky. Díky pořád velké frekvenci cestujícich k tomu nedošlo. Naopak v úseku Hodonín-Mutěnice se zvětšuje počet cestujících nadále. Nezapomínejme na občany Mutěnic, kteří by neměli možnost vlaku využít, pokud by jezdil přes triangl a zase by to bylo tam, kde to nemá být a to tak, že by zase Mutěnice neměli přímé spojení s Kyjovem a zase by museli jako doposud přesedat.

 


Nepřihlášený uživatel

#147 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 18:09

#146: Machala Oldřich - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

To je mi jasné, proto sem změnil názor, a teď prosazuji rychlé úvraťování v Mutěnicích.

Machala Oldřich

#148 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2012-01-22 19:54

#145: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

V takovém případě ano, ale jde zase o kapacitu dopravní cesty a složit jízdní řád v úseku Hodonín-Mutěnice bude dost složité. Přednost dostane vlak na trase Hodonín-Zaječi a zpět. Pokud by byl solidně složen jízdní řád na trati 255, tak by se nemuselo ani do Hodonína zajíždět a jen by se mohl uskutečnit přestup v Mutěnicích. Ano, vlak byl v trase Hodonín-Kyjov rychlejší a to měl traťovou rychlost 50 km/h a přesto byl rychlejší. Pokud napadne hodně sněhu, tak vlak jede vždy, pokud nepadají stromy na koleje. Autobus už má za sněžení velké potíže a jen tak jízdní řád nedodrží.


Nepřihlášený uživatel

#149

2012-01-22 21:21

Jsem pro cyklostezku a to z důvodu bezpečnosti!!! bude využitelná jak pro ,,kolaře" tak pro bruslaře!! A co v obci slyšívám tak spuosta místích se na cyklostezku těší a taky proto trhání kolejí už začalo a pořád pokračuje. jsem velice rád konečně se nikdo nebude bát vyjet na kole!!! ;)

Nepřihlášený uživatel

#150

2012-01-22 21:23

Pro občany ze Svatobořic-Mistřína by vlak nebyl nijak využitelný. Koleje vedou ,,mimo" obec a navíc je zde jedna zastávka. Můj názor je takový, že je to nesmysl obnovovat dráhu.