Petice Za zrušení soukromých exekutorů

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Petice Za zrušení soukromých exekutorů


Nepřihlášený uživatel

#476 Re:

2012-02-13 01:03

Třeba že každý kdo pracuje jako exekutor bude zveřejněn na internetu#nebo na vývěsce u soudu nebo obecního či městského úřadu472: -

 


Nepřihlášený uživatel

#477

2012-02-13 10:18

Je to mafie s požehnáním státu!

Nepřihlášený uživatel

#478

2012-02-13 10:23

Tento způsob vymáhání je svinstvo.

Nepřihlášený uživatel

#479

2012-02-13 18:25

Do finanční tísně se může dostat každý z nás. Nevím, proč by o osudu druhých měl rozhodovat kdejaký blbeček a udělat si z nešťastných lidí pěkný byznys.

Nepřihlášený uživatel

#480

2012-02-14 16:52

To je bez komentáře,jak si mastí kapsy,oni přímo kradou beztrestně.
mac

#481 dejte nám šanci dluhy splatit

2012-02-14 21:26

Jak máme splatit dluhy, když ne vlastní vinou přijdete o práci??? to exekutora nezajímá. ať stát v této situaci dá dlužníkům po dobu splácení dluhu možnost si vydělat např. 50-100tis. měsíčně po dobu určitou....pak by se to splácelo, ale ne z platu 15.000,- platit měsíčně 20tis....jak navrhuje pan ex. Vrána a dělej co umíš...proto tak bují kriminalita. lidé jsou v zoufalé situaci a zoufalí dělají zoufalé věci. Jsem pro institut nucených prací pro dlužníky....klidně půjdu dělat i mimo bydliště třeba do dolů, ale s platem se kterým si budu moct dovolit dluhy splácet.

Nepřihlášený uživatel

#482

2012-02-14 22:41

Je to do nebe volající svinstvo i s těmi, kteří dopustili, aby to vůbec vzniklo!!!!

Nepřihlášený uživatel

#483

2012-02-15 13:16

vymáhat oprávněné pohledávky je správné, ovšem nikoliv tímto způsobem. to, co se děje, nemá se spravedlností nic společného, to je státem oficiálně podporovaný hyenismus a zlodějina...

Nepřihlášený uživatel

#484

2012-02-15 15:19