Podpora Mgr. Vítězslavě Baborové, radní Jihočeského kraje za KSČM


Nepřihlášený uživatel

#1876

2013-01-08 19:53

rudá špíno nezamořuj už tady vzduch ale laskavě vysmahni jo!?

Nepřihlášený uživatel

#1877

2013-01-08 19:55

všem rudým čurákům bych nakopal prdel a rozkopal dršku!!!!!!!!!!!!!!!!

btw. komuni nepatří ke kormidlu!!!!!!!!!!!!

https://www.facebook.com/KomunisteNepatriKeKormidlu
Třeboňačka
Nepřihlášený uživatel

#1878 Jak je to ve skutečnosti

2013-01-08 20:44

Dobrý den, všechny Vás moc zdravím. Byla jsem upozorněna na tuto petici a diskusi k ní, abych se k tomu, jako absolventka třeboňského gymnázia, nějakým způsobem vyjádřila. Momentálně studuji na univerzitě, ale o dění v Třeboni se v rámci možností stále zajímám. Proto mě doslova vyděsilo, k jaké špíně se mgr. Rosocha za vydatné asistence ředitelky Kohoutové snížil. Jako kantor tak nepůsobil, upřímně - moc bych to do něj neřekla...

Co říct k vulgárním příspěvkům? Víte, jsem si takřka jistá, odkud vítr vane. Podle všeho jde o partu výrostků, kterou jsem na gymnáziu ještě sama zažila. Myslím, že byli z různých ročníků, různých tříd, všichni ale znatelně mladší, než já. Po skončení výuky se scházívali před školou, shlukovali se, aspoň z větší části, i o přestávkách. Po škole šli obvykle pít, proslýchalo se, že si také občas zahulí, potvrzené to však nemám. Párkrát jsem je potkala, když byli "jak zákon káže", a stálo to teda za to. Ale i za střízliva se někdy dokázali chovat jako zběsilí, troufali si i na nás starší studentky. Vzpomínám si, jak mi jeden z nich, přes rázné odmítání, dělal opakované návrhy. Přestal, až když si s ním můj přítel vysokoškolák důrazně promluvil, s tím, že příště by už nemuselo zůstat jen u slov...

Naposledy jsem s nimi měla tu "čest" letos na Nový rok, když se vraceli asi v pět hodin ráno z novoroční oslavy a vzali to naší ulicí. Svým řevem pobudili celou naši rodinu, takže jsme měli doma takovou hezkou "novoroční idylku"...