MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA


Nepřihlášený uživatel

#144251 Ještě k projevu, Zeman projev přesunul do "mezidobí" "na prázdniny" protože celou řadu .....

2018-12-26 19:36

.....jeho zlodějin realizoval o prázdninách, např Mosteckou uhelnoou společnost kradl s jeho oposmluvní zlodějskou bandou  28.7.1999, první inteprelace k této věci se odehráíy tedy až dva měsíce po této odporné zlodějině. 

Pojev tedy přesunul na mezidobí, neb se na část prasáren či vlastně na celý projev po Novém roce vlastně zapomene a nikdy už sprosťárny a lži z jeho blábolení vlastně ani v novém roce nechce řešit. 

Zeman je v tomto směru řeklo by se "zdatný politik", byť by se asi v občan trochu znalejší a mravným pohledem na politiku spíše vyjádřil tak, že je Miloš Zeman odporný manipulátor jako Gottwald či Hitler nebo Lenin, což by neměla být pocta, byť to jistě části jeho voličů, jako pocta připadá. 

Evropan

#144252 Re: Je to zvláštní, že Zemanovi nevadí kriminální imigranté Bureš Babiš a Tomio Okamůra.....

2018-12-26 19:53

#144242: - Zeman varoval před imigrací ..... 

... respektive se pomodlil stejně jako Okradmůra, aby se u nás příští rok objevil alespoň jeden imigrant, protože kde nic není, ani čert nebere.

 


Nepřihlášený uživatel

#144253 Re: Re: Je to zvláštní, že Zemanovi nevadí kriminální imigranté Bureš Babiš a Tomio Okamůra.....

2018-12-26 20:53

#144252: Evropan - Re: Je to zvláštní, že Zemanovi nevadí kriminální imigranté Bureš Babiš a Tomio Okamůra..... 

Jsou tu dva, oba jsou to kriminální imigranté, tak naděje je. Třeba si je oba odvede policie do vyšetřovací vazby, neb na oba je podáno trestní oznámení a mám pocit, že i ten druhý komunistický neonacista je také již vyšetřován, trestní oznámení je podáno určitě, viz. jeho idiotský dopis židovské obci. 


Nepřihlášený uživatel

#144254 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!!

2018-12-27 02:09

#144223: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!! 

"Noc ze 17. na 18. září byla opět strašlivá. Knínice a pár domů v Nakléřově vzplály světlým plamenem a tisíce strážných ohňů osvětlovaly krajinu," popisuje děsivou kulisu Napoleonova noclehu dobový záznam ve farní kronice Chabařovic


Nepřihlášený uživatel

#144255 Jen pro představu, anoštbáci "co to zařídí" jsou u moci už pátý rok......

2018-12-27 09:01

Česku zbývá dostavět 800 kilometrů dálnic. Ťok to chce stihnout za 12 let

Pokud by Česko chtělo stihnout dostavět dálniční síť do roku 2030, jak věří ministr dopravy Dan Ťok, muselo by každý rok postavit v průměru 70 kilometrů nových dálnic. Loni ale, mimo modernizaci D1, zvládlo pouhé čtyři kilometry.

....za tu dobu stihli zadlužit zemi o 200 mld. korun, když přitom byli voleni s tím, že se tu rozkrádají destítky miliard ročně jen na DPH z pohonných hmot, jen žádného zloděje nikdy nechytili. 

ŠtBák Babiš jen za první čtyři roky přitom navýšil majetek karuselu agrofert o 40 mld. na 80 mld. celkem, stihl také karusel úměrně tomu zadlužit, když v roce 2014 měl karusel napůjčováno cca 60 mld. korun,  tedy to samé, co vykazoval jako vlastní hodnotu. 

To jen jak masivně tu "milovník" ČR co se idiot za dvacet let nenaučil česky vykrádá tuto zem.  


Nepřihlášený uživatel

#144256 anoštbák a PPP zlodějiny Ťok asi zešílel, po pěti letech u moci tvrdí, že předchůdci nedělali .....

2018-12-27 09:45

Zcela nový dálniční úsek se letos otevřel jen jeden – na chomutovské dálnici D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí. Jeho délka je 3,7 kilometru. Ministerstvo to zdůvodňuje nedostatečnou přípravou projektů, kterou zanedbali předchůdci. Vedle toho letos proběhla modernizace skoro 30 kilometrů D1. Vzhledem k jejímu rozšíření jde podle resortu do určité míry o „novou” dálnici.

.....přípravu projektů na dálnice. Některé výroky idiotů z anoštb jsou opravdu k popukání, tedy pokud by nebyly k pláči. 

 

............................

Co vlastně anoštbák PPP zlodějiny Ťok řeší? Tvrdí, že staví 1 km. za 152 mil. korun, tedy oněch 800 km. by stálo směšných 121 mdl. korun. HDP ČR je cca 5 000 mld., rozpočet vlády je cca 1 500 mld. korun z toho mandatorní výdaje jsou někde kolem 1 200 mdl. 

EU nám v letech 2007-2013 poslala 700 mld. korun, v dalším progamovacím období nám posílá obdobné peníze a idiot Ťok loni zařídil 3,7 km. dálnice. To se snad anoštbáci opravdu posrali. 

............

Kdyby platitlo, co ten idiot žvaní tady:

"Za uplynulé čtyři roky šlo celkově do dopravních investic 385 miliard korun. Daří se zároveň snižovat ceny nově postavených dálnic. Zatímco jeden kilometr se v roce 2008 v průměru stavěl za 342 milionů korun, v současnosti je cena o 55 procent nižší a kilometr tak vychází na 152 milionů.

Aktuálně je podle interaktivní mapy Ministerstva dopravy a ŘSD ve výstavbě 121 kilometrů dálničních staveb, z čehož modernizace D1, což je stavba nové dálnice ve stejné stopě, dělá 40 kilometrů. Silnic I. třídy je ve výstavbě celkem 72 kilometrů."

Tedy, každý rok šlo na dopravní investice 100 mld. - znamenalo by to, že by se tedy kazdý rok postavilo 600 km. dálnic nebo by za to opravilo opravilo 3 000 km silnic (snad pětkrátkrát levněji než nová dálnice). To se ale evidentně nestalo, tedy ty peníze anoštbák Ťok rozkradl?

Anoštbáci to je opravdu banda zlodějských zmrdů a ještě se k tomu veřejně přiznávají. 

...................

Takto o věci hovořilo NKU v roce 2013 a výsledek po pěti letech je, že se každý rok utratilo 100 mld. a výsledek je 3,7 km dálnice v roce 2018, ale prý za 152 mil. na km :-) jen se nic nestaví neopravuje, ale přesto se utratí 100 mld. ročně :-).

Ťok je opravdu asi stejný idiot jak štbák Babiš, jsou v přebornících ve vykrádání rozpočtu a vytváření iluzí, že cosi dělají, "makají". Kam se člověk na anoštbáky podívá, tam je zlodějina, křivárna.  

 

Vyplývá to z informací úřadu, který se zaměřil na problémy ovlivňující náklady a přípravu výstavby dálnic a rychlostních komunikací od roku 2008 do září 2012. NKÚ vychází v odhadu mimo jiné ze srovnání stavebních nákladů v ČR a v Německu.

Zatímco v tuzemsku jsou stavební náklady na jeden kilometr dálnice 355 milionů korun, v Německu činí 260 milionů korun, a jsou tedy o 27 procenta nižší, uvedl NKÚ.

 

Síť dálnic a rychlostních silnic měla být podle koncepce ministerstva dopravy z devadesátých let už dostavěna. Pokud vše půjde tak jako dosud, bude ale dokončena až za 32 let a bude to stát 520 miliard Kč, což je o 64 procent víc, než se počítalo v roce 1999. Je to mimo jiné způsobeno nedostatky v koncepční a řídící činnosti Ministerstva dopravy, uvedli kontroloři.


Nepřihlášený uživatel

#144257 Stále dokola příznivci Miloše Zemana operují jakousi "většinou, která Zemana demokraticky.....

2018-12-27 10:16

.....zvolila". 

Ve skutečnosti je to naprostý blábol, nikdo z voličů KGBáka Miloše Zemana nikdy nebyl schopen vyslovit jediný demokratický důvod - tedy v souladu s Ústavou ČR, proč Zemanovi dali hlas, tedy tito lidé ani netuší, co je to demokratická volba, neznají volební zákon, Ústavu a neví jak vlastně mají jednat v souladu s Ústavou.  

Tedy je absurdní, že by se v takovém případě jednalo o volbu demokratickou. Je to volba, která připomíná zvolení Hitlera či Gottwalda, tedy volba kdy jak Miloš Zeman, tak i Hitler a Gottwald porušovali volební zákon se záměrem získat politickou moc  s cílem následně ničit demokracii. 

Stejné je to také se zlodějskou bandou anoštbáků. ŠtBák Babiš, kvůli kterému je anoštb voleno voličům lhal a setrvale dále lže a také stejně jako Hitler a Gottwald ničí demokracii, jen se zatím zdá, že to je jiné, "mírnější", ale zdání bohužel velmi klame, viz. např. schůzka anoštbáka Vondráčka s KGBáky na sankčním seznamu EU i USA. Viz. schůzka štbáka Babiše s čínských velvyslancem, viz. vytlačení ČR na samý okraj EU nesmyslným blábolením o migrantech a migraci, viz. odmítání eura ačkoliv s ním platí i Slovensko, ale také Estonsko, Lotyško i Litva. 

.................

Proč je anoštb zlodějskou bandou?

Protože byli jejich voliči voleni proto, že tvrdili, že se tu rozkrádají desítky miliard ročně jen v DPH z pohonných hmot a tvrdili, že to vyřeší. Výsledek "řešení" po pěti letech je, že je ČR zadlužena o dalších 200 mld. korun a co je absurdní, je to v době masivního růstu HDP, masivního růstu platů, řízené inflace a technicky nulové nezaměstnasnosti. To je šílenost a tahle banda má tu drzost tvrdit, že nejsou zloději, že štbák Babiš není zloděj. 

...........

Mimochodem voliči anoštbácké zlodějské bandy věřili naprostému nesmyslu, neboť se v ČR ročně vybere na DPH z pohonných hmot cca 25 mld. korun, tedy pokud tu někdo byl schopen rozkrádat desítky miliard DPH z pohonných hmot ročně, musel by to být minimálně takový zloděje, jakým je Andrej Babiš či Miloš Zeman. 

Proč vlastně štbák Babiš obelhával své voliče, on je snad idiot, který neví kolik se v ČR vybere na DPH z pohonných hmot ročně a přitom zároveň chtěl být ministrem financí? Divná věc štbák v politice, opravdu sakra divná věc. 


Nepřihlášený uživatel

#144259 Tedy jen pro srovnání, štbák Babiš za čtyři roky v ministerském postu navýšil....

2018-12-27 11:02

Ukrajinský prezident Porošenko vydělal na dividendách skoro půl miliardy korun

.....majetek karuselu agrofert, který je russtikálně napsán na jednu fyzickou osobu - Andrej Bureš Babiš o 40 mld. tedy zdvojnásobil hodnotu karuselu agrofert na 80 mld., dle jím podepsaných výročních zpráv karuselu agrofert. 

Divná věc štbák v pozici ministra financí, to se pak ději učiněné komunistické zázraky. Za čtyři roky je zem zadlužena o 166 mld. a za stejnou dobu ministr financí vykáže na www.justice.cz

zdvojnásobení svého majetku. Prostě štbácký zázrak, jak jinak to nazvat viz. veřejně přístupné zdroje https://www.czso.cz

 


Nepřihlášený uživatel

#144260 Někdo snad štbákovi Babišovi ještě něco věří? Kdo to je? Nějaký idiot, který si neumí dohledat ...

2018-12-27 11:05

Nevím, o čem mluví, odmítl Babiš tvrzení čínského velvyslance ohledně Huawei

Premiéra Andreje Babiše (ANO) zaskočilo, jakým způsobem čínský velvyslanec v Praze Čang Ťien-min informoval o schůzce, na níž spolu jednali o varování Národního úřadu pro kybernetickou bezpečnost (NÚKIB) před výrobky čínských firem Huawei a ZTE. Podle Babiše čínský velvyslanec „nestandardním způsobem vyjádřil stanovisko čínské strany”, citoval premiéra server iRozhlas. Varování NÚKIB podle Babiše vláda bere vážně.

.....např. to, jak Andrej Babiš vykrádá tento stát? 


Nepřihlášený uživatel

#144261 Proč vlastně štbák Babiš na schůzku s čínským komoušem přistoupil? Jaký k tomu měl důvod?

2018-12-27 11:07

Babiš trvá na tom, že vláda varování úřadu bere vážně, a připomněl, že o schůzku „urgentně” požádala čínská ambasáda. 

Nikde jinde nikdo jiný nic takového nepodnikl. Je obecně absurdní, že si velvyslanec totalitního státu vyžádá schůzku a štbák hned nakluše a na schůzku přistoupí. To jako "maká", to má tolik volna v kalendáři? Co to zase štbák chce občanům namluvit? 

Je to stále stejné, Babiš občanům lže. Co jiného také od štbáka Bureše Babiše kriminálního imigrantě čekat jiného? Dělali snad štbáci někdy něco jiného? štbák Babiš je v tomto vlastně komunisticky super konzistentní.  

Takto "hospodaří" a okrádá stát štbák Babiš - https://youtu.be/WTMxs1XKouw

 


Nepřihlášený uživatel

#144262 Tedy by se měl asi sejít štbák Bureš s KGBákem Zemanem, který zpochybňuje zpravodajské služby.....

2018-12-27 11:32

Překroutili Číňané Babišova slova? Vláda bere varování před Huawei vážně, ohradil se premiér

.....všech demokratických zemí na celém světě. Problémem je, že štbák ani KGBák nejsou důvěryhodné osoby, jsou to zloději, lháři, zločinci, to je dnes naprostá jistota. 

Tedy u nás není až tak velký problém se ZTE, Huawei ale problém je v tom, že máme zločince na dvou prakticky nejvyšších politických pozicích a to v kombinaci s komunisty z russákova a číny na území státu opravdu velmi vážně ohrožuje bezpečnost této země. 

To je snad dnes jasné i debilům, kteří sice ty dva zločince volili, ale vůbec netušili proč to dělají. 

 


Nepřihlášený uživatel

#144263 Nikdo nikdy nebyl schopen vyslovit jediný rozumný důvod, proč by měl Zemana obdivovat....

2018-12-27 11:36

.....ale pořád to někdo bez jediného smysluplného i jen mravného agrumentu tvrdí. Je to opravdu absurdní obdivovat KGBáka se zkušeností této země s KGBáky. 

Obdivuje Zemana, vadí mu česká malost. Zdeněk Troška je hostem Za scénou

 

VYSÍLÁME26. prosince 2018  13:35, aktualizováno 27. prosince 12:29
Populární režisér Zdeněk Troška (65) se netají svými sympatiemi k prezidentovi Milošovi Zemanovi. Někým milovaný, jinými zatracovaný Troška přiznává, že mu vadí zakomplexovanost mnoha Čechů. Nejen o té je řeč v pořadu Za scénou.

 


Nepřihlášený uživatel

#144264 Pozvání do Bílého domu zajistí KGBákovi Zemanovi čínští komunisté.....

2018-12-27 11:41

Trump se chystá zasadit Číně zásadní ránu. Firmám zakáže používat technologie Huawei

.....pojede Trumpetovi, z pověření čínských komunistů, "vysvětlit", že je to "špionomanie" a že Trumpetu zpravodajské služby USA i ostatní demokratických zemí obelhávají, že nerozumí počítačovým sítím, které jen shodou náhod neobjevil russákov nebo čínští komunisté :-)

Vítejte v Xi-pingpong stánu s názvem ČR. 

.....

Do USA logicky KGBák Miloš Zeman pojede přes russákov - vlakem, bude vítán a oslavován, pak to vlakem vezme přes xi-pingpong stán - logicky 300 km/hodinu :-) kde mu taktéž uspořádají oslavné přivítání, cestou dostane od soudruhů instrukce, aby v tom USA něco opravdu nepopletl, třeba nešel oslavit své narozeniny do české restaurace jen 100 metrů od té russácké, kde je obvykle slaví, to by bylo opravdu fatální faux pas. 


Nepřihlášený uživatel

#144265 Ale Zemana a zemanovce fakt nefinancují russáci tak to je jasná "účelouka" to "fak sorry áko"....

2018-12-27 11:56

Senátor Veleba odešel Veselovskému ze studia. Nedokázal vysvětlit, kdo platí kampaň Zemanovi

17. 1. | Nevím, odpovídá Jan Veleba na otázku, odkud pocházejí peníze, které na kampaň vynaložil spolek Přátelé Miloše Zemana, jehož je sám členem. A stejně reaguje i na dotaz, zda na kampaň přispěla Strana práv občanů, které předsedá. Sám jsem nic nepodepisoval, netuším, říká Veleba. Z údajů o nepeněžitém bezúplatném plnění, které musí kandidáti zveřejnit před volbami, přitom vyplývá, že Strana práv občanů vydala více než milion korun na výrobu a instalaci reklamních bannerů pro Zemanovu kampaň.


Nepřihlášený uživatel

#144266 Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!!

2018-12-27 11:59

11. dubna 2018  14:10
Ministerstvo dopravy nepočítá s obnovou železniční tratě Lovosice - Řetenice - Teplice u dálnice D8 poblíž Dobkoviček, která byla před pěti lety poškozena sesuvem. Po jednání vlády to ve středu řekl ministr dopravy Dan Ťok. Důvodem je finanční náročnost akce.

„Obnova stojí něco přes miliardu korun. Takže náklady jsou obrovské. Když vezmete v úvahu, kolik tou tratí jezdí průměrně lidí, ta čísla jsou nízká,“ prohlásil Ťok (ANO). Podle něj trať nemá ekonomickou návratnost.

 

Podle projektové dokumentace, kterou nechala zpracovat Správa železniční dopravní cesty, by oprava tratě s výstavbou mostu vyšla na 800 milionů korun. Původně resort dopravy počítal s podstatně nižší částkou. 

Například v tiskové zprávě ministerstva z roku 2016 se hovořilo o 240 milionech korun. Nyní je v úseku Lovosice - Radejčín zavedena náhradní autobusová doprava.

„Obnova železniční tratě v místě sesuvu není plně v souladu s výhledovými představami Ústeckého kraje na celkovou revitalizaci tratě,“ uvedlo ministerstvo v důvodové zprávě.

Podle ní by požadavky kraje znamenaly další vysoké náklady na zřízení nových zastávek i výhybny ve stanici Dobkovičky. „V rámci revitalizace by rovněž muselo dojít k rekonstrukci všech železničních přejezdů,“ uvádí zpráva.

Je to podraz a prasárna, reagoval kraj

Rozhodnutí ministerstva vyvolalo již dříve ostrou kritiku Ústeckého kraje. Náměstek pro dopravu kraje Jaroslav Komínek hovořil o „podrazu a prasárně“.

„Ukázka, jak ANO plní sliby. Ministr Ťok nám jasně slíbil, že trať opraví,“ připomněl Komínek. Autobusy podle kraje nejsou  adekvátní náhradou. „Už teď je s nimi problém kvůli složitému terénu,“ dodal Komínek.

Jednokolejnou trať poničil rozsáhlý sesuv půdy v roce 2013, který dvousetmetrový úsek posunul zhruba o 40 metrů. 

V roce 2015 zorganizovali obyvatelé v Českém středohoří petiční akci. Obnovení železniční trati v ní žádalo přes 4 000 lidí.


Nepřihlášený uživatel

#144267 Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!!

2018-12-27 12:00

#144266: - Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!! 

Jsou to svině anonistický prolhaný, sami si vozej prdele v drahých bourácích, plnou hubu lživejch keců a slibů, místní lidé, kteří se na to spoléhali, jsou všem na Ministertvu Dopravy u prdele. Ještě ten zkurvysyn ŤOK drze prohlašuje, že všem postiženým lidem u zničené trati 097 zaplatí auto a pohonné hmoty na 50let dopředu jen aby se to nemuselo opravovat. A to mu to jako fakt ti blbí čecháčkové žerou ???


Nepřihlášený uživatel

#144268 Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!!

2018-12-27 12:02

#144266: - Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!! 

V článku se píše o připravované obnově trati z Mostu do Moldavy. Tuto trať v naprosté většině využívali jen turisté. Trať z Řetenic do Lovosic byla pro stovky obyvatel této části Středohoří jedinou dopravou do zaměstnání, škol, k lékaři i za zábavou. Na tom jak se stát brání obnově trati, je názorně vidět, jak kašle na lidi.

Když máte miliardy na sanování muničáku zničeného nedbalostí soukromé firmy, když máte miliardy na zbytečné neziskovky, když máte miliardy na líné nemakačenky, tak si ty peníze na opravu trati vysuďte z těch, kteří její zničení svojí neschopností zavinili.

Proto si přeju, aby hejtman O.Bubeníček neustoupil a na zprovoznění trati trval. Je to v zájmu obyvatel této části kraje. A turisté se touto krásnou tratí taky rádi svezou.


Nepřihlášený uživatel

#144269 Russák je vskutku velmi věrohodný okupant, ale jako osvoboditel.....

2018-12-27 12:03


Nepřihlášený uživatel

#144270 Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!!

2018-12-27 12:03

#144266: - Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!! 

Zde je k dsipozici výrok pana Ťoka v PS ČR na dotaz poslanců ohledně opravy trati 097 :

Děkuji za slovo, pane předsedající. Vážené kolegyně, vážení kolegové, hezké odpoledne. Rád bych položil panu ministru dopravu tři otázky, které se týkají železniční trati č. 097 z Teplic do Lovosic, která byla poničena sesuvem půdy v roce 2013. Jak je možné, že se cena opravy vyšplhala z původních 240 mil. na 800 mil.? Jaké další kroky Ministerstvo dopravy ve věci opravy trati 097 chystá? A proč porušujete slib daný vámi a premiérem, že tuto trať opravíte?. Děkuji.

Ministr Dopravy ČR Dan Ťok:

Tak já bych, vážený pane předsedající, vážené paní poslankyně, vážení páni poslanci, zase řekl, že tyto tři otázky jsou trošku návodné a úplně neodpovídají pravdě. Předně chci říct, že trať 097 byla poškozena sesuvem. Při dokončování dálnice D8 bylo dohodnuto několik věcí. Předně bylo dohodnuto, že se ta trať nebude opravovat vzhledem k tomu podloží dohromady s tou dálnicí D8 a že počkáme do budoucna. Pak byla dohoda s Ústeckým krajem o tom, že tu trať nebudeme obnovovat. Na základě této dohody jsme se dohodli, že Ministerstvo dopravy bude na jiných železničních tratích k Ústeckému kraji kompenzovat to, že nebudeme obnovovat tuto trať, dalšími investicemi. Ty investice byly provedeny nebo budou provedeny. Takže ze strany Ministerstva dopravy je všechno, co jsme my slíbili, splněno.

Následně přišel pan hejtman Bubeníček s tím, že zastupitelstvo s touto dohodou nesouhlasí a že trvá na tom, že se ta trať má opravit. My jsme na základě tohoto požadavku s krajem dohodli, že uděláme studii, jak by ta oprava mohla být v tomto složitém území opravena anebo dokončena. Musím říct, že to území je sesuvné. Dostat se na podloží, které se neposouvá, je docela složité. Takže geologické poměry v době, kdy se debatovalo o tom, že by to mohlo stát 240 mil., tak to byl prostě odhad opravy v území, které je bezproblémové. Musím vás upozornit, že studie proveditelnosti ukázala, že by to nestálo ani vámi zmiňovaných 240 mil., ani 800. Oprava celkově by mohla vyšplhat na částku 1,8 až 2,8 mld., a to bez nákladů na sanaci širšího okolí sesuvu, které zatím nejsou známy.

Já bych jenom rád upozornil, že na této trati jezdí v průměru v tom každém vlaku zhruba 45 cestujících a kraj tam objednával 9 vlaků v jednom směru za 24 hodin. To znamená, že to je 18 vlaků v obou směrech. Tedy je otázky, zdali ve vědomí toho, že Česká republika ad 1 má jednu z nejhustších železničních sítí na počet obyvatel a SŽDC ze zákona je povinnost se starat o každou tu trať, zdali jsme natolik bohatí na to, abychom na trať, kde ve vlaku je průměrně 45 osob, dali zhruba 2 až 3 mld. na opravu této tratě v tomto území.

My jsme dali na vládu materiál pro informaci, že z ekonomických důvodů tuto opravu nepovažujeme jako ekonomickou a že s ní nepočítáme. A myslím si, že kdybychom - a teď to přeženu - každému člověku, který po této trati (jezdí), koupili osobní auto a platili mu i nádrž benzinu na měsíc, tak je to pořád levnější než tu trať opravovat. Je otázka, jestli z hlediska řádného hospodáře k takovému kroku přistoupit. Děkuji.

 

: Děkuji. Prosím, pana poslance.

 

: Děkuji za slovo a děkuji panu ministrovi za částečné osvětlení. Nicméně k tomu slibu. Dovolím si citovat Daniela Pitka, člověka, který pro region dělá mnohé: Osobně jsem seděl v místnosti na konferenci v Praze, kde Andrej Babiš po zhlédnutí prezentace o sesuvu půdy na železniční trati u Dobkoviček vyskočil a přímo před účastníky volal ministra dopravy Ťoka a potom přede všemi přítomnými prohlásil, že oni tu trať prostě opraví. Tak mu přítomní zatleskali, a po dvou letech se dočtu, že ji prostě neopraví. Tady někdo prostě jenom populisticky kecal. - Stalo se tohle, nebo se to nestalo? Děkuji.

 

: Prosím, pana ministra.

 

 

Ministr Dopravy Dan Ťok:

Vážený pane předsedající, vážené paní poslankyně, vážení páni poslanci, tak na tuto příhodu si opravdu nevzpomínám. Možná je to dáno tím, že si ve svém věku už nevzpomenu na všechno. Ale já si pamatuji na oficiální jednání s Ústeckým krajem. S Ústeckým krajem jednání probíhala tak, jak jsem vám vylíčil. S panem hejtmanem Bubeníčkem jsme se nejdříve shodli na tom, že tu trať opravovat nebudeme, to, že to nebudeme opravovat, budeme kompenzovat jinde. A on s tou dohodou souhlasil. Následně to rada kraje shodila ze stolu. Nicméně na základě tohoto shození ze stolu jsme řekli, že to prozkoumáme.

Já jsem nikde neslíbil bez vědomí toho, kolik ta oprava může stát, že tu trať opravíme. Můžeme o tom vést jednání, pokud kraj přesvědčí vládu, že to je tak důležitá trať pro kraj, aby byla za 3 mld. opravená. Tak pokud takové usnesení vlády bude, já se jím samozřejmě řídit budu. Ale hlasoval bych zásadně proti.

 

 

** Tak tohle je nářez a podraz od pana Ťoka


Nepřihlášený uživatel

#144271 štbák Babiš "odborník" podnikatel s duševními nemocemi jeho vlastních dětí.....

2018-12-27 12:05


Nepřihlášený uživatel

#144272 Re: Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!!

2018-12-27 12:06

#144270: - Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!! 

Ano a každému obyvateli postiženému případným zánikem celé trati 097 poskytneme osobní automobil a zaplatíme pohonné hmoty na 50 let, protože to vyjde levněji než oprava postiženého úseku této trati. Toť další perlivý výrok pana ministra Ťoka na adresu postižených občanů kolem středohořské trati. A fanatickým cykloteroristům budeme pro změnu budovat jejich hračku – úžasnou cyklostezku, kterou jistě místní občané přivítají s nebývalým jásotem a nadšením namísto zastaralé primitivní lokálky, která se již nehodí do naší skvělé moderní doby. Je třeba být neustále IN a vytěsnit a zničit vše tradiční a staré včetně práce našich předků – a ano jistě bude líp ????


Nepřihlášený uživatel

#144273 Re: Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!!

2018-12-27 12:07

#144270: - Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!! 

PPP zlodějiny Ťok je jen jeden z nespočtu zlodějů v anoštb, to je skutečně naprostá jistota. 


Nepřihlášený uživatel

#144274 Re: Re: Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!!

2018-12-27 12:07

#144272: - Re: Re: Odporný prolhaný zmetek ŤOK !!!!! 

Ještě, že v současné době je Ústecký kraj nakloněný železnici a částečně napravuje nedozírně škody, které v kraji napáchali hejtmani od pana Šulce počínaje a pí Vaňhovou konče.Mně je zcela jedno z jaké strany je hejtman, ale co dlěá pro železnici a to hlavně regionální. Kraje měly již dávno pochopit, že právě regionální železnice je pro kraj páteřní a jak z hlediska udržitelnosti populace na vesnicicíh, tak pro rozvoj turismu. Opravit trať u Dobkoviček SŽDC musí a kraj jí nesmí dát pokoj, protože za sesuv je odpovědný naddimenzovaný lom a stavba dálnice, která narušila vodní režim v hoře. Kdo toto nepochopil nemá co na MD pohledávat.