Praha 1 trpí - petice proti uzavírání Smetanova nábřeží

Milan

#126 Re:

2013-10-08 14:57

#125: - Minulou sobotu jsem se několik hodin procházel po Starém Městě a po Malé Straně a jak jsem zjistil drtivá většina obou těchto lokalit jsou v podstatě neprůjezdné ulice s minimálním automobilovým provozem. Co ještě více chcete ? Naprostý klid jako někde v horské vesnici ? Zajeďte se třeba někdy podívat do Suchdola nad kterým denně přistává několik stovek hlučících letadel, každé letadlo vydává na zemi měřitelný hluk přes 100 dB - to je hlukový masakr o kterém se vám ani nezdá. A to všechno oni mají ve dne ale i v noci.

 


Nepřihlášený uživatel

#127 Re: Co je na petici nedůvěryhodného, ty chytráku z nátlakového sdružení Auto*Mat

2013-10-08 16:13

#125: -

Co je na této petici nedůvěryhodného, ty chytráku z nátlakového sdružení Auto*Mat? Založila jí obyvatelka Prahy 1 - Starého města, spontáně jí podpořilo přes 1.300 lidí (300 podpisů je zatím pod paírovou peticí, ale každý den jich fůra přibývá) z toho jsou více jak 3/4 pražáci a to že spousta lidí uvedla jenom Prahu a implicitně tam nenapsala Praha 1 Ti rozhodně nedává právo tady někoho kádrovat. Stačilo mi mrknout a spoustu sousedů z Prahy 1 jsem tam našel jenom s uvedením "Praha". Všichni tihle lidé mají s Prahou 1 určitě víc společného, než celá ta Massáreho ekolevičácká nátlaková partička s podporou mamlase z Olomouce.


Nepřihlášený uživatel

#128

2013-10-08 21:08

totalne zacpane ulice o vikendu nikoho nezajimaji????

Nepřihlášený uživatel

#129

2013-10-08 21:17

A zacpané ulice každý pracovní den?

Nepřihlášený uživatel

#130

2013-10-08 21:19

127: Ale houby, obyvatelé Prahy 1 tady tranzit a abonenty určitě nechtějí. Kdyby zmizeli, je tu klid a čistý vzduch. Jen se musí obě nábřeží uzavřít s výjimkou pro rezidenty.
Ondra

#131

2013-10-09 07:36

Dosti zklidňování Pražské dopravy, již tak je klidná až dost... Smetanovo nábřeží bez tzv. tranzitní, i jiné dopravy a podobné iniciativy mi svou filozofií připomínají stařičkou hlášku "zabij bobra - zachráníš strom"...

Standa

#132 Re:

2013-10-09 10:00

#76: -

Cílem modré zóny je, aby se lidé do centra dopravovali pokud možno jinak než autem? Vy jste neuvěřitelně naivní... Cílem je od občanů vybrat další peníze a nikdy to (bohužel) jinak nebude. Politik a úředník málokdy řeší problémy, spíše jen vytváří nové a nové, aby bylo na co něco svést a zavést další poplatek či daň, aby bylo z čeho dávat spřáteleným firmám za předražené zakázky.

Jirka Fojtík

#133 Re:

2013-10-09 22:54

#125: -

Nemyslím si, že petice je nedůvěryhodná. Jsem běžný obyvatel Prahy 1 - (U železné lávky) Malá Strana a divil bych se, kdyby byl někdo z mých sousedů na straně Auto*Matu a jejich pokusech. Ale třeba ano. Tak se třeba vyjádří i s podpisem u mého příspěvku a celou tuhle petici zdiskredituje :-)

cyklista

#134

2013-10-10 05:34

Mám dojem, že ze všech reakcí a prohlášení osob odpovědných za uzávěru se začíná vyloupávat skutečný důvod uzavření nábřeží: není to omezení aut nebo emisí, je to usnadnění přístupu vyvoleným a možnost korupce. Pokud bude umožněn vjezd nějakému omezenému počtu aut, součásná prohlášení Automatu o klidové zóně nemají smysl, protože všichni, kteří mají vliv nebo peníze, si pořídí povolení ke vjezdu a situace se nebude lišit od té současné bez uzávěry. Úplně živě vidím, jak nadšené maminky pouští svoje děti hrát si mezi tramvaje, taxíky a houkající sanitky, do toho nějaký spěchající úředník nebo aspoň jeho dobrý známý. Omlouvám se tramvajákům, saniťákům a taxikářům, není to nic proti nim, je si představuji, jak nábřeží bude vypadat.
Jarda

#135 Ad doprava na Malé straně

2013-10-10 06:48

Jako vrchol demagogie považuji vyjádření jakéhosi pražského "odborníka" na dopravu, který prohlásil že uzavřením Smetanova nábřeží by se dopravní situace na Malé Straně nezhoršila, protože víc aut už se tam stejně nevejde. Jezdím pracovně na Malou Stranu poměrně často a musím říct, že auta tam vždy celkem plynule projíždějí a k dopravnímu kolapsu to má hodně daleko. Je šílené, že podobné "odborníky" kteří se vyjadřují k věcem o kterých nic nevědí si nedobrovolně platíme ze svých daní !

Nepřihlášený uživatel

#136

2013-10-10 08:37

Raději jsem se z Prahy odstěhoval. Mám to blíž do práce a nemusím snášet ty Pražské super akce.

Nepřihlášený uživatel

#137 Re:

2013-10-10 08:46

#23: -

Tramvaje v pesi zone jsem viděl v Brně a Linci. V Ostrave byl jednu dobu v pesi zone maly autobus. A kousek pesi zony s tramvaji je i v Liberci.


Nepřihlášený uživatel

#138 Re:

2013-10-10 08:55

#30: Olga Krahulcová -

ten jeden pruh pro cyklisty na magistrále by nebyl špatný, ale to by se jistě nebílo "ambiciozním ženám ve zralém věku"


Nepřihlášený uživatel

#139

2013-10-10 11:31

Uzavřené nábřeží by byla nádhera. Ale dokud nebude nějak zajištěna obslužnost obyvatel v "uzavřené" zóně Magistrála x Hlávkův most - Milady Horákové - tunely Blanka a Mrázovka - Jižní Spojka, jedná se o naprostý a nevhodný nápad.

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2013-10-10 11:47



Nepřihlášený uživatel

#141 Re: Re:

2013-10-10 11:48

#138: - Re:

A proč ne?

Já myslím, že jeden je málo, na to, jak bezohledně jezdí někteří cylisté. Takže jeden pro rychlé cyklisty, jeden pro pomalé cyklisty, jeden pro cyklisty - začátečníky, jeden pro bruslaře, jeden pro skateboardisty, jeden pro chodce, jeden pro běžce, proč ne? Stačí říct. Denní kapacita kolem 100.000 aut se snadno omezí nebo přesune třeba na Malou Stranu.


Nepřihlášený uživatel

#142

2013-10-11 10:51

Takhle to vypadá, když kdejaká naplavenina vládne Praze. Primátorem každého města by měl být jeho rodák a ten kdo to město miluje!!

Nepřihlášený uživatel

#143

2013-10-11 15:42

Třeba Pavel Bém, ten Prahu miluje.
V.ZAHR

#144

2013-10-12 16:21

Rozum mi nebere to, ze kdyz odpovedni lide vidi, ze touto uzavirkou ucpali Malou Stranu na uroven horsi nez je ve vsedni den, ze ten hroznej experiment na lidech jeste neukoncili. Co bude priste? Udelaj z nuselaku trziste, protoze prece patri liden a ne autum???
Kdyby radsi prisli s projektem rozsireni chodniku na nabrezi o metrovou nastavbu smerem nad reku, bylo by tam mista pro lidi dost a nic se nemusi uzavirat. Mam pocit, ze nad rekou je tam pro to mista vic nez dost!
Roman Korda

#145

2013-10-13 05:20

Poslechl jsem si rozhovor v rozhlase s p.Masare a starostou P-1. Proč nebyl k debatě přizván i jakýkoliv místní obyvatel? Proč o poškozených místních obyvatelích nebylo v rozhovoru ze strany Masareho ani slovo - včetně informací o uzavírkách? Proč se nikdo neptal a nezmínil, kolik peněz z veřejných financí tento nesmysl stojí? Proč se nikdo včetně redaktorky nezmínil o této petici proti umělým uzavírkám nábřeží ze strany místních obyvatel? Nastupuje opět diktatura? Kdy bude automatem avizovaný konečně termín veřejné diskuse? Nebo už z toho sešlo - ve "blaho lidu" novodobými diktátory?

Nepřihlášený uživatel

#146

2013-10-13 06:26

Tato petice je zcela nedůvěryhodná, existuje papírová i elektronická petice za uzavření SN a tu podepsalo několik tisíc lidí. Já sám jsem místní a starostu podporuju, uvítal bych uzavření jak Smetanova nábřeží tak Malé Strany pro tranzit.
Starousedlík Starého Města Pražského

#147 Re:

2013-10-13 12:25

#146: -

Můžete nám pane chytrý prosím vysvětlit, v čem spočívá nedůvryhodnost této petice, která existuje rovněž v obou verzích a to jak v elektronické tak v papírové, která splňuje všechny náležitosti dle petičního zákona včetně petičního výboru, složeného z místních obyvatel s trvalým bydlištěm na Praze 1?A když už jsme u té důvěryhodnosti čehokoliv, proč se nám nepředstavíte? To se za své jméno stydíte? Nebo máte dobré důvody, proč se skrývat?

Myslíte si, že petice, kterou organizuje magistrátem placená nátlaková organizace Automat a profesionální PR agentura PROMOTÝM PRAHA s.r.o. je důvěryhodnější? Na čem své dojmy zakládáte? Můžete čestně prohlásit, že nejste placený z toho téměř jednoho milionu korun, kterým primátor Hudeček vaši nátlakovou akci dotuje?

Jinak nechápu, proč podporujete starostu, který s touto nátlakovou akcí ekoradikálů nemá nic společného a pouze musel ustroupit tlaku stranického nadřízeného? Možná si poslechněte rozhlasovou diskusi starosty a automatu a trochu se vám rozsvítí.

http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2985237


Nepřihlášený uživatel

#148 Re:

2013-10-13 18:13

#146: -

Na základě petice snad bude zavedeno místní referendum. To by bylo fér. A pak ať se pravda ukáže. Proč se automatí placení aktivisté referendu stále brání a válcují místní obyvatele svými fantasmagoriemi? Oni problém vyvolali, násilně vnikli do našeho místního klidného koloběhu života, tak ať se dozví názor místního obyvatelstva, když se stále naoko ohánějí vítání diskuse. Nikomu zdejší provoz nevadil natolik, jako hloupé a nesmyslné, navíc obrosky drahé umělé uzavírky bez ochrany místních obyvatel.

Roman Korda

#149 Re:

2013-10-13 19:42


Kdy tedy bude spolkem placených aktivistů po posledním včerejším automatím "zkušebním testu na lidech" - umělé uzávírky Smetanova nábřeží vyhlášen pět týdnů avizovaný termín veřejné debaty s místními obyvateli či místní referendum? Může mi tu někdo ze skupiny samozvaných okupantů nábřeží kolem magistrátem placených pánů Mesareho, Stejskala či schvalovacího podporovatele akce primátora Hudečka neanonymně odpovědět prosím? Rád bych znal vaše současné vyjádření k diskusi s místními obyvateli a místním referendu především od těchto tří pánů. Od pánů Mesare a Stejskala jsem se ani po několika urgencích v "nábřežních diskusních vláknech" odpovědi do této chvíle nedočkal. Hlavně nedělejte mrtvé brouky, že tyto diskuse nesledujete.

Roman Korda

#150

2013-10-13 20:15

Pardon - omluva: Masare.