Praha 1 trpí - petice proti uzavírání Smetanova nábřeží


Nepřihlášený uživatel

#151

2013-10-14 12:36

Místní referendum na Praze 1 by jistě bylo zajímavé, vzhledem k tomu že obyvatelé vykonají 43% cest pěšky a jsou nejméně závislí na autech z celé Prahy, velká část obyvatel jsou důchodci chodící na krátké vzdálenosti pěšky a na dlouhé MHD, myslím že výsledek by byl dost jednoznačný...
Mirek

#152 Jsem naopak pro uzavření

2013-10-14 16:24

Kde je možné podepsat petici pro uzavření Nábřeží? Jezdím tudy sice autem, ale jenom proto, že se tam jinak nedá. Zavření Nábřeží by bylo skvělé, ideální zavřít ho i ve všední dny. Jen je problém nedostatek tramvají. To by si měla Praha vyřešit jako první, když se rozkradly peníze v Dopravním podniku, kvůli nedostatku tramvají je na nábřeží ucpaný provoz, smrad a nic zajímavého se tam neděje.

Nepřihlášený uživatel

#153 Re:

2013-10-14 20:54

#151: -

Kdo vám spočítal 43% cest místních obyvatel pěšky? Vy? Nebo "automat"? Jak dlouho jste toto procento bádal a studoval? A když tedy jednoznačný výsledek, proč ne, ale ať se ukáže v praxi, ne vašimi bludy a teoriemi. 43% je hodně přesné číslo... klobouk dolů! :-)


Nepřihlášený uživatel

#154

2013-10-14 21:03

Až bude postavený a kompletně dokončený vnitřní a vnější okruh v Praze, tak můžeme začít hovořit o uzavírání centra Prahy vůči automobilové dopravě.
Do té doby,dle mého názoru,tyto uzavírky nic nepřinesou, ba naopak zbytečně rozdmýchávájí vášně mezi Pražany.
2498449

#155 Re:

2013-10-14 21:08

#5: -

a vy melete jako správný rodilý "Pražák" totální nesmysly...


Nepřihlášený uživatel

#156 Re:

2013-10-14 21:10

#1: -

jezdit tramvají


Nepřihlášený uživatel

#157 Re:

2013-10-14 21:11

#23: -

v Brně, velká část centra třeba? - pěší zóna s tramvají. A funguje.


Nepřihlášený uživatel

#158 Re:

2013-10-14 21:12

#23: -

Například v Brně provoz tramvají v pěší zóně funguje. A předem se omlouvám, že jsem z Brna, po odeslání komentáře se střelím do hlavy...

Roman Korda

#159

2013-10-14 21:18

Diskutující v této petici. Dnes jsem byl místo odpovědi na můj předešlý dotaz k termínu veřejné diskuse zablokován na stránkách "automatu" za nadávku - pravděpodobně výraz "samozvaní okupanti". Horšího výrazu nejsem si vědom. Jestli je to jinak, napište mi sem automate nebo "nábřeží žije" prosím mé výrazy, kvůli kterým jsem byl u vás v diskusi zablokován. Já vám milerád pošlu vaše očastování. Jinak už fakt nevím, jak slušněji se vyjadřovat k vašemu umělému omezování mé lidské svobody života a podnikání v mém místě bydliště a komplikacím uzavírkou způsobených kvůli přinaplaveným placeným aktivistům, kteří si dělají v našem místě bydliště byznys ze státních prostředků s posvěcením úředníků magistrátu bez předešlého našeho vědomí, souhlasu a ochrany - náhrady škod místních obyvatel. Ptám se proto i nadále touto cestou - protože jinou možnost už po zablokování nemám - kdy tedy bude spolkem placených aktivistů po posledním sobotním automatím "zkušebním testu na lidech" - umělé uzávírky Smetanova nábřeží vyhlášen pět týdnů avizovaný termín veřejné debaty s místními obyvateli či téma místního referenda?

Nepřihlášený uživatel

#160

2013-10-14 21:29

153: 43% je číslo ÚRM, které jsem si přečetl na Smetanově nábřeží. Psali tam, že obyvatelé Prahy 1 a 2 vykonají 43% cest pěšky, obyvatelé ostatních částí Prahy v průměru jen 15%. Vypovídá to dopravní dostupnosti centrální části. Obyvatelé Prahy 1 jsou na autě daleko méně závislí než zbylé části Prahy. Toť celé.

Nepřihlášený uživatel

#161 Re:

2013-10-14 22:23

#160: -

Děkuji. Zeptám se tedy ÚRM, jak to procento 43 spočítali. Jsou součástí koalice uzavírky nábřeží, tak si asi ani teoreticky neuberou...

 

Pavel

#162 Re: Jsem naopak pro uzavření

2013-10-14 22:27

#152: Mirek - Jsem naopak pro uzavření

Nedostatek tramvají? Si Mirku asi představujete, že se tramvaje spojí v jeden dlouhý vláček všemi směry skrz celou Prahu?

 

Martin Jandák

#163 Hlas proti

2013-10-14 23:16

jsem jednoznačně pro uzavření smetanova nábřeží na trvalo. stejně se autem po praze nedá jezdit

Nepřihlášený uživatel

#165

2013-10-15 08:05

Přesně tak. Olomoučák spasí Prahu. Nápad mu vecpali ekoteroristi. Osobně mi nepřijde ani vhodné válet se na chodníku na kůži, protože nenosím dredy, bágl a deku s sebou. A na postel si taky nepotřebuju u věhlasné Slávie lehat někde uprostřed vozovky. Trapné.
jam

#166 Re:

2013-10-15 08:23

#88: - Pokud někdo něco potřebuje odvést autem, beze všeho, ale ať zaplatí tržní cenu za parkování. Ne že jako prase to hodí na chodník případně do druhé/třetí řady a zapne trojúhelník.

potom si ale uvedomte ze stoupne cena toho "neceho". takze kdyz si nechate dovezt pizzu a poslicek to nezaprakuje na hulvata, tak zapltaite nejen pizzu a cestu poslicka, ale take "trzni cenu za parkovani". ovsem i Vy razem budete mit potrebu tuto skrytou dan (v podobe trzni ceny za parkovai) prenest na sveho chlebodarce. tocime se stale ve stejnem kruhu... a jen blbnete a ten kruh se rozviri tak mohutne ze nebudete mit ani studenou vodu, pokud se nevylije pri povodnich.

jam

#167 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otevřený dopis primátorovi

2013-10-15 09:06

#110: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otevřený dopis primátorovi >> Jste novodobé zrůdy, které se nestydí na tyto blbosti ještě vybírat finance od veřejnosti a bohužel mi je vás ještě fakt líto, s vašim vzděláním takhle hloupě promarnit si svůj život.

Mě je dost líto vás - když někdo musí používat pro lidi slova jako jsou ve vaší poslední větě, tak je na tom sám asi fakt hodně hodně špatně - po všech stránkách...brrr

Je vidět, že narážíte spíš na nějaký váš problém.

ani me nikdo nezadal o vyjadreni svych pocitu, a stejne jako vy si dovolim zatrollovat:

me je dost lito nas vsech, kterym vy, novodobe zrudy, ztrpcujete zivot. to ze svuj zivot promarnite usilim, o to aby vami lide pohrdali, me netrapi.


Nepřihlášený uživatel

#168

2013-10-15 09:32

"potom si ale uvedomte ze stoupne cena toho "neceho". takze kdyz si nechate dovezt pizzu a poslicek to nezaprakuje na hulvata, tak zapltaite nejen pizzu a cestu poslicka, ale take "trzni cenu za parkovani". ovsem i Vy razem budete mit potrebu tuto skrytou dan (v podobe trzni ceny za parkovai) prenest na sveho chlebodarce. tocime se stale ve stejnem kruhu... a jen blbnete a ten kruh se rozviri tak mohutne ze nebudete mit ani studenou vodu, pokud se nevylije pri povodnich."

Poslíček pizzy musí zaplatit za parkování už dnes, předpokládám že nemá abonentní kartu...
Tohle zastrašování na mě moc neplatí, já nemám nic z abonentů, kteří tady zabírají místo a tvoří kolony. Ti mi nic nedovezou, nic mi nedají, jen mi ztrpčují život. A proto je tady nechci. Abonent nerovná se zásobování, chápete?


Nepřihlášený uživatel

#169

2013-10-15 09:35

Malá strana se dusila - hlavně malé děti
Yip

#170 Re:

2013-10-15 11:27

#1: -

Dolní část Václaváku, "podkova", není zrovna dopravní tepna. Stěžovat si mohou tak maximálně taxikáři.

Starousedlík Starého Města Pražského

#171 Re: Re:

2013-10-15 23:48

#170: Yip - Re:

Yip: Z vaší reakce je vidět, že na Praze 1 nebydlíte a vyjadřujete se k něčemu, o čem víte pramálo - uzavření dolní části Václaváku samo o sobě dopravní problémy nezpůsobilo, jenom významně zkomplikovalo možnost zaparkování lidem, kteří v těch místech bydlí. Co ale způsobilo a soustavně působí velké problémy je uzavření průjezdu z a do Jindřišské ulice, které podstatně zvýšilo dopravní zátěž v přilehlých ulicích Nového Města, zejména v Růžové, Politických vězňů, Opletalově, Washingtonově a dalších. Takový malý příklad toho, co způsobí nekoncepční řešení typu totální uzavírka. Smutné na tom je, že na místě uzavírky ve dne v noci hlídá několik vozidel Městské policie a řada policistů, kterých je zoufalý nedostatek jinde.

Takže zkuste nad věcí víc přemýšlet a také se třeba zeptat někoho z místních a nebo si dejte tu práci a lokality, ke kterým se vyjadřujete, si osobně projděte.

Občan Starého Města
Nepřihlášený uživatel

#172

2013-10-16 06:18

171: můžete ty tvrzení podepřít nějakým průzkumem? Můj subjektivní pocit je, že je v těch ulicích doprava stejná jako před uzavřením Jindřišské, spíš je celá oblast klidnější. Pár dnů po uzavření Jindřišské se tvořily po pracovní době kolony, zaznamenal jsem zejména Washingtonovu, ale dneska už je tam provoz stejný jako předtím.

Dále nemáte pravdu, že uzavření dolní části Václaváku zkomplikovalo možnost parkování místním, nebyla tam totiž modrá zóna, ale oranžová pro krátkodobé stání nerezidentů. Předpokládám že jste tam nikdy neparkoval, takže to nevíte.

občan z NovéhoMěsta

#173 Re:

2013-10-16 07:17

#172: Občan Starého Města -

Vážený občane ze Starého Města,promiňte, ale  buď jste také   aktivista z pokusu o vnucení nesystémového řešení uzavírky Smetanova nábřeží  a nutíte nám,občanům Prahy 1, kteří zde mnozí žijí řadu generací další zhovadilosti v podobě např.  změny podoby  Václavského náměstí a jeho okolí , anebo jste byl v oblasti Nového Města se slepeckými brýlemi.Od uzavírky horní části Václaváku vzrostly kolony v Jindřišské, Růžové, Politických vězňů, Opletalově až k magistrále na troj až čtyřnásobek. Ve dne i v noci. O Bulharu ,nájezdu na magistrálu a na magistrále ani nemluvě. Ano centrum se může zklidnit, ale až po  komplexním systémovém vyřešení  tohoto problému. Podívejte se, co se stalo po tzv. zklidnění z Václavského náměstí. Bude-li to takto pokračovat, bude to náměstí duchů, prostitutek, pasáků a prodejců drog. Místo abychom řešili systémově celé centrum, děla parta okolo primátora, který zná Prahu zřejmě z obrázků , z auta a z  kolorovaných publikací a  nevyrostl zde, řečeno slovy klasika "hrůzy dosud nevídané". Řešení centra Prahy 1 je  záležitostí především radnice Praha 1 ve spolupráci s Magistrátem, , která zastupuje své občany a která by měla vyhlásit veřejnou diskuzi za přítomnosti primátora. To by ale nesměl po 15 minutách utéct jako v pondělí od Stýblů,kdy byla diskuze o budoucnosti Václavského náměstí.Vskutku politik na svém místě, po skončení diskuze se vynořil kolem 20 hodiny  zřejmě z nějakého báru  v přilehlých ulicích na Václávaku i se svým radním Nouzou, který na diskuzi sice vydržel-kdo by tam za magistrát byl, že,  ale jeho proslovy byly poněkud neuchopitelné.Opravdu odborná reprezentace města, když  odpovědný radní přijde nepřipraven na diskuzi a na otázky sděluje, že si dělá teprve názor.On totiž problém Smetanova nábřeží souvisí s plánovanými změnami celého centra od party těchto veselých chlapíků.

Občan Starého Města

#174 Re: Re:

2013-10-16 07:58

#173: občan z NovéhoMěsta - Re:

Popořadě odpověď na vaše demagogická tvrzení: kde berete čísla, že doprava v té oblasti stoupla "na troj až čtyřnásobek"? Můžete to nějak doložit? V Jindřišské jsou kolony? Nevymýšlejte si, jezdím tam často tramvají a chodím tam pěšky a je to tam klidnější než když byla průjezdná až na VN. Washingtonovu křižuji když jdu z hlavního - žádné kolony se tam netvoří. Proč si vymýšlíte?

Bulhar je dálniční mimoúrovňová křižovatka v centru města a je tam doprava stejná jako předtím. Kdybych mohl, magistrálu bych zrušil už od křížení s Jižní spojkou.

Na Václaváku se prodávají drogy a jsou tam bordely zejména HORNÍ ČÁSTI - a byly tam i předtím. Praha 1 je neschopná s tím něco dělat. To jste zaspal a teď se probudil? Jak to souvisí s omezením parkovacích míst pro nerezidenty?

Já si zejména nepřeju, aby o dopravě na Praze 1 rozhodovaly extrémistické skupiny, mělo by být uspořádáno referendum, kde by se vyjádřili všichni obyvatelé. Předtím by odborníci měli navrhnout systém variant řešení, o kterých by se hlasovalo.

Jako zásadní problém dopravy na Praze 1 vidím to, že radnice nemá možnost regulovat vydávání parkovacích karet pro abonenty. Uvítal bych stejný systém jako ve Vídni. Ovšem bavit se o tom s demagogy jako jste vy nemá evidentně smysl.

Starousedlík Starého Města Pražského

#175 Re: Re: Re:

2013-10-16 11:06

#174: Občan Starého Města - Re: Re:

Asi kouzlo nechtěného, ale jsem rád, že jste to konečně řekl tzv. na plné koule: "Já si zejména nepřeju, aby o dopravě na Praze 1 rozhodovaly extrémistické skupiny, mělo by být uspořádáno referendum, kde by se vyjádřili všichni obyvatelé. Předtím by odborníci měli navrhnout systém variant řešení, o kterých by se hlasovalo."

Především by měl primátor okamžitě přestat dotovat tu nejextrémističtější skupinu s názvem Auto*Mat - jenom na těchto 5 uzavírek dostal tři čtvrtě milionu Kč!! Hlavní protagonisty tohoto nátlakového seskupení dobře reprezentuje Vratislav "Totoro" Filler, který bydlí na sídlišti na Opatově a centrum Prahy si přivlastnil ke svým pokusům jaksi bez diskuse s námi, kteří tu po generace bydlíme.

http://prahounakole.cz/wp-content/pnk/uploads/2013/09/cyklojizda-2013_025_cute-5...