Praha 1 trpí - petice proti uzavírání Smetanova nábřeží


Nepřihlášený uživatel

#176 Re: Re: Zklidněním dopravy k silnicím pro vyvolené!

2013-10-16 11:24

#173: občan z NovéhoMěsta - Re:

Naprostý souhlas, vládu nad městem získal pučem člověk s naprosto bolševickým myšlením a jednáním, jak to předvedl v pondělí 14.10. před palácem U Stýblů na svolané veřejné debatě o budoucnosti (uzavřeného) Václavského náměstí. Jako každý správný bolševický papaláš se do uzavřené zóny nechal přivést a odvést černým Superbem, jenom blikající majáček chyběl. A když viděl v sále přesilu lidí s vlastním názorem tak po 10 minutách utekl a čekal někde v okolí, jak to dopadne, protože po skončení byl spatřen s radním Nouzou, jak prochází místem konání. Fujtajbl, káže vodu (cyklistickou) a pije víno (vozí si prdel v Superbu).

Zklidněním dopravy k silnicím pro vyvolené!  http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013101501

http://www.dfens-cz.com/images/2013/t_hudecek_zona_2.jpg...

 


Nepřihlášený uživatel

#177 Re: Re: Re: Zklidněním dopravy k silnicím pro vyvolené!

2013-10-16 11:24


Nepřihlášený uživatel

#178 Re: Re: Re: Re: Zklidněním dopravy k silnicím pro vyvolené!

2013-10-16 11:27

#177: - Re: Re: Re: Zklidněním dopravy k silnicím pro vyvolené!

Jo, jo, tohle jsou TOP09 aparátčíci a prominenti jako za starých časů. Ti vám tu Prahu vyladí. Uvažte to při nadcházejících volbách.

občan Nového Města

#179 Re: Re: Re:

2013-10-16 11:29

#174: Občan Starého Města - Re: Re:

Vážený občane Starého Města- k mé Vámi označené demagogii- v Jidřišské jsou kolony tehdy, když se ucpe Politických vězňů až k magistrále. Tedy denně. . No jezdíte-li mimo dopravní špičky,či v sobotu,. možná se Vám zdá z  Vašeho tramvajového okénka  vše jako poklidná ulice.Zkuste to tak nejlépe po 17 hod  jak je to tam hezky průjezdné. Či se poptejte u těch, kteří se živí prací za volantem anebo místních rezidentů.O Washingotonově jsemnemluvil-viz můj text. Těžko jsem zaspal, když v této lokolaitě bydlím a pracuji, spát se jaksi díky kolonám nedá. No ale Vy z tramvaje to samozřejmě posoudíte nejlépe.Otázka,  kdo je zde demagog.

Magistrálu- tu bychom rádi zrušili všichni, ale opět jsme u komplexního sytémového řešení a ne u úletu uzavírky Smetanova nábřeží a nedej bože příští rok Malé Strany.

Je hezké, že mě nazýváte demagogem, asi jste špatně četl, se závěrem Vašich dvou odstavců nemám problém. Konstatování , že drogy a bordely v horní části Václaváku byly vždycky- prosím pěkně o jaké době mluvíte, ne nebyly vždycky, pouze  provozovatelé a dealeři činí to, co je jim dovoleno.

Zřejmě ale nikoliv diskuze, ale útok je Vaše  zadání .

Občan Starého Města

#180 Re: Re: Re: Re:

2013-10-16 11:49

#175: Starousedlík Starého Města Pražského - Re: Re: Re:

Mezi extrémistickou skupinku řadím zejména lidi kolem blogu d-fens, kteří bez jakékoliv erudice v dopravní problematice chtějí rozhodovat o dopravě na Praze 1, i když pocházejí např. z Českých Budějovic. Tato "petice" do toho celkem zapadá. Ostatně jejich jediným cílem je zachování současného statu quo, který mě ovšem moc neuspokojuje a věřím že málokoho, alespoň na Praze 1. Uvítal bych proto opravdu expertní řešení dopravy na Praze 1, s výstupem několika variant, a poté obecní referendum.

Občan Starého Města

#181 Re: Re: Re: Re:

2013-10-16 12:00

#179: občan Nového Města - Re: Re: Re:

"Od uzavírky horní části Václaváku vzrostly kolony v Jindřišské, Růžové, Politických vězňů, Opletalově až k magistrále na troj až čtyřnásobek. Ve dne i v noci."

Ta čísla jste nedoložil. Opletalovu také křižuji, žádná zvýšená dopravní zátěž tam není, natož 3x až 4x násobně. Po 17té hodině se tam pohybuji běžně, Jindřišská je průjezdnější než dřív, ostatní ulice stejně jako předtím.

"Magistrálu- tu bychom rádi zrušili všichni, ale opět jsme u komplexního sytémového řešení a ne u úletu uzavírky Smetanova nábřeží a nedej bože příští rok Malé Strany."

A to vaše "komplexní systémové řešení" je jaké? Prosím nepište už o okruhu, protože ten evidentně Praze 1 VŮBEC NEPOMŮŽE, pokud se nezmění dopravní režim a systém parkování na Praze 1.

"Konstatování , že drogy a bordely v horní části Václaváku byly vždycky- prosím pěkně o jaké době mluvíte, ne nebyly vždycky, pouze  provozovatelé a dealeři činí to, co je jim dovoleno." Vy jste spojil drogy a bordely na Václaváku se zrušením oranžové zóny dole. Tak jsem vám napsal, že je to demagogie. Drogy u hlaváku a bordely v Krakovské a Ve Smečkách nemají s uzavřením Jindřišské, dokonce ani Vodičkovy v roce 2000 pro IAD nic společného. Naopak, pár metrů od těchto ulic je Žitná, dopravní stoka vedoucí skrz centrum... je snad evidentní jak tyto dopravní "tepny" oživují město. Není ani náhoda, že drogy se ve velkém prodávají a aplikují v oblasti opuštěných průchodů pod magistrálou u hlavního nádraží. Kdo to nevidí, je slepý.


Nepřihlášený uživatel

#182

2013-10-16 14:54

Již samu myšlenku uzavření Smetanova nábřeží pokládám za naprosto nepromyšlenou a bezkoncepční záležitost. Není možné provádět v Praze takovéto experimenty, zvláště v současně nastolených podmínkách naprosté nezodpovědnosti za takováto rozhodnutí příslušných činitelů nebo navrhovatelů.

Nepřihlášený uživatel

#183

2013-10-16 15:23

Moje rodina žije v Platnéřské ulici, pár kroků od inkriminovaného místa. Měl bych mít radost, auta tu o víkendu nejezdí, tramvaje ovšem ano. Tyto uzavírky ale nejsou novinkou, vždycky, když se konal Den bez aut, tak se to zavřelo - už od Palachova náměstí - a hrála tu hudba a pořádaly se různé taškařice. Před okny jsme měli podium a tam od 10 do 20 nějakej DJ Trotloid pouštěl techno. Od té doby mám pocit, že je lepší slyšet cinkání tramvají a občas řvoucí motorku, než mít vyduněno v palici.

Jen mne napadlo, pro koho je vlastně ta uzavírka zajímavá. Pro těch pár lidí (skutečných obyvatel), kteří tam ještě zbyli? Pro turisty? Pro Pražany z Prahy 3, 2, 7, 8 a tak? A myslíte si, že lze oživit nějakým normálním způsobem místo, kterým projíždějí každou chvíli tramvaje a kde je park, kam se nesmí na trávník? Věřím tomu, že když zmizí poslední tramvaj a indiáni vytrhají koleje, pak by mohlo být nábřeží obyvatelné. Chodníky a silnice splyne v jedno, osadí se další stromy, objeví se instalace moderního umění, trávník, hřiště na pétanque, nějaká kavárna... Abych věděl, že jsem v Praze, mohly by tam být třeba i prodejny se suvenýry, ryze českými bábuškami, tričky s nápisem KGB, jantarovými šperky, gumovými maskami světových politiků, kebabem, falafelem a dalšími chodskými, valašskými a podkrkonošskými specialitami.

Nejsem proti uzavření, jsem jen proti tomu, aby se naprosto neorganicky a polovičatě uzavřela část Prahy bez ohledu na to zda to vůbec k něčemu je. Historicky se podařilo vytlačit dopravu z Karlova mostu, Staroměstského náměstí, Malého rynku, ulice Na Florenci, od Masarykova nádraží (myslím tramvaje v Hybernské) a pod. Někde to lze přivítat. Ale když se podívám na Malý rynek (Staromák na tom není o moc lépe), což je dnes jedna velká hospoda, tak mám pocit, že to bylo lepší, když tam parkovala auta. Alespoň byla vidět ta kašna. Pokus se podle mne nezdařil, ale neznamená, že by to za zcela jiných podmínek nemohlo vyjít. Takže bude pro, až se ty podmínky změní.

IK, milovník Prahy a její obyvatel
Občan Starého Města

#184

2013-10-16 18:08

Ono by úplně stačilo uzavřít pro IAD Křížovnické náměstí, tedy úsek od Platnéřské po Anenskou. Tím by se přerušil tranzit. Smetanovo nábřeží může zůstat průjezdné, Křížovnická až ke Klementinu taktéž.
To že radnice Prahy 1 povolí na Malém náměstí tak velkou zahrádku je problém lidí, co o tom rozhodují. Tam je ještě další problém, že sice zavedli pěší zónu, ale chodí se tam po žulových kostkách. Zkuste si po tom tlačit třeba kočárek. Vůbec povrchy ulic na Praze 1 by byly na samostatnou petici :).

Nepřihlášený uživatel

#185 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-10-17 06:38

#180: Občan Starého Města - Re: Re: Re: Re:

Pro vás je tedy extremista každý kdo přesvědčuje lidi aby zvedli zadek a začali se starat o to jak jejich okolí vypadá případně co s tím můžou dělat ? Takže pro vás je nejlepší to nechat rozhodovat jiné, povolanější, volené a úplatné ... ? Volte si svoje komunisty a já budu doufat, že brzo vymřete !

Mrk

#186 tak už to zamořili

2013-10-17 06:55

tak koukám, že už sem dorazila horda odredovaných milovníků uzavřeného nábřeží a dostali stranický pokyn rozložit diskusi k nastolení sluníčkově regulovanému pokroku.
Držím autorům petice palce aby zvedli ze židlí co nejvíce zadků.
Karbonové stopě zmar !


Nepřihlášený uživatel

#187

2013-10-17 11:20

Poškození by se měli domluvit s právníkem-specialistou na hromadné žalobě a požadovat náhradu škod. Pachatelé jsou veřejně známi.
Viro

#188 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-10-17 11:43

#180: Občan Starého Města - Re: Re: Re: Re:

Kupodivu jsem několikátou generaci pražák, čtu a s některými názory se ztotožňuji s d-fens.  Nezapadám Vám do škatulky.


Nepřihlášený uživatel

#189 Re: Jsem naopak pro uzavření

2013-10-17 11:46

#152: Mirek - Jsem naopak pro uzavření

Tak začněte tím, že tam nebudete jezdit. Uvolníte místo těm, co to potřebují.


Nepřihlášený uživatel

#190

2013-10-17 11:57

Ač se mě experimenty na Smetanově nábřeží místně netýkají, podobné ústupky nátlakovým skupinám na úkor obyvatel jakékoliv lokality odmítám.
Pavel

#191 Ach jo

2013-10-17 15:19

Vsechna civilizovana evropska mesta jdou timto smerem, tedy snaha o omezeni dopravy v centrech mest. Jen my tady v Praze jsme chytrejsi...budeme tu mit vic silnic, pochybnych tunelu a jeste vic aut, pak z toho bude urcite lepsi misto k ziti.
Karel

#192 Acho jo

2013-10-17 16:28

Bežte se mr. Pavle #191 podívat do mnoha českých měst jak dopadlo tzv. omezení dopravy v centrech. Vybydlené obchody, sterilní nové náměstí se zákazem vjezdu a nikde ani živáčka. Vše se přesunulo na periférie do obchodních center. Tomu já říkam zhovadilost. Funkce náměstí tímto úplně padla, na nových lavičkách posedávají pochybné existence...

Nepřihlášený uživatel

#193

2013-10-17 16:31

Od začátku považuji tento "nápad" za absolutní nesmysl, v každém světovém velkoměstě je automobilová doprava po obou březích řeky, zavřít jeden úsek a tím zablokovat totálně dopravu v celém okolí musel opravdu někdo vymyslet hlavou. Navíc by tam stejně dál jezdily tramvaje, tak jakápak pěší zóna. Ať si to jde pan primátor experimentovat do Olomouce... Jarmila Třísková, Praha 6

Nepřihlášený uživatel

#194 Re:

2013-10-17 18:48

#172: Občan Starého Města -  

 

Občane Starého Města, prosim nechte nas na Novem Meste si resit nase problemy. Ja Vam tez autoritativn nerikam, jestli doprava v Kaprovce se lepsi nebo horsi.

Nepřihlášený uživatel

#195

2013-10-18 06:46

Někdo si jen chce ukázat, že má tu sílu desítkám tisíc lidí znechutit pracovní dny postáváním v kolonách.
Nemá nejmenšího smyslu vytvářet zrovna na tomto místě nějakou pěší zonu, zvlášt když tam budou jezdit tramvaje asi metr od lidí!
Někdo jen chce ukázat, že má tu "moc" něco zakázat a otravovat lidi, kteři se jen chtějí dostat do a z práce či školy. Nebo na místě podnikat.
Benda

#196

2013-10-18 07:38

V Curychu to šlo, v Praze ne. Nábřeží Limmatqui, jezdí tam tramvaje, intenzita před uzavřením cca 20 tisíc aut denně, po uzavření pouze obsluha, rezidenti s výjimkou, kola a tramvaje.

Nepřihlášený uživatel

#197

2013-10-18 15:21

Potřeby většiny jsou nadřazeny potřebám menšiny...nebo jednotlivce. Vyjímku má jen primátor?!

Nepřihlášený uživatel

#198 Re:

2013-10-18 16:02

#196: Benda -

Ano, v Praze to nejde.

 

Resp. pokud by to (nakonec bohužel) prošlo, bylo by to pomocí tlaku, omezování, vydírání a demagogie proti vůli většiny zainteresovaných.

 

Nejsem pokusnej králík pro Vaše kamarády zklidňovače a vůbec mě netěší, že zprostředkovaně přes státní rozpočet jsem i jejich sponzor.


Nepřihlášený uživatel

#199

2013-10-18 20:02

Nejsem řidič, nejezdím autem a přesto s uzavřením Smetanova nábřeží pro osobní automobilovou dopravu nesouhlasím. Místo dobře znám a myslím, že uzavření nic nezlepší a ani nemůže zlepšit.

Nepřihlášený uživatel

#200

2013-10-19 08:09

"proti vůli většiny zainteresovaných" Jak to víte?